Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1281 Del Skrevet 31. mars 2009 Just sett (har jo seff sett den ei gang eller to før. Så i morgen blir det vel nr og 3 i rekken av den filmen Skjønner ikke alt dette maset om bacheloroppgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 31. mars 2009 #1282 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei hvorfor mase om oppgava? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1283 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) har ikke fått trent i dag Men har sendt inn noen svømmere å sett en film til Endret 31. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 31. mars 2009 #1284 Del Skrevet 31. mars 2009 har ikke fått trent i dag Men har sendt inn noen svømmere å sett en film til Det er jo trening å få inn noen svømmere Og jeg vurderer å ha med meg PCen selv inn i senga altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1285 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er jo trening å få inn noen svømmere Og jeg vurderer å ha med meg PCen selv inn i senga altså PC på senga er et must Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2009 #1286 Del Skrevet 31. mars 2009 Bacheloroppgave hørtes slitsomt ut, synes det høres mye morsommere ut å og se film på pc-en ja Datamaskin i senga på kveldstid er det lenge siden jeg har hatt, er alt for redd for at S skal våkne, selv om han sikkert ikke gjør det- han sover ganske tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1287 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det lov å stjele en baby vist ikke moren følger med?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 31. mars 2009 #1288 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det lov å stjele en baby vist ikke moren følger med?! Nei, jeg tror ikke det du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 31. mars 2009 #1289 Del Skrevet 31. mars 2009 har ikke fått trent i dag Men har sendt inn noen svømmere å sett en film til Innom og på svømmerene og drysser litt babystøv over deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 31. mars 2009 #1290 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som kan komme i min dagbok og strø litt babystøv? Hvis dere har til begge liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2009 #1291 Del Skrevet 31. mars 2009 Gossip av gårde til bacheloroppgava i morgon. Ingenting er som ein skikkelig velfortjent runde etter ein god jobbedag. Når var det du skulle begynna i den nye jobben? Blir det før skuleslutt, eller først når du er ferdig studert? på babylaginga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1292 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, jeg tror ikke det du Typisk Innom og på svømmerene og drysser litt babystøv over deg! *gni og rulle i babystøv* Noen som kan komme i min dagbok og strø litt babystøv? Hvis dere har til begge liksom Gossip av gårde til bacheloroppgava i morgon. Ingenting er som ein skikkelig velfortjent runde etter ein god jobbedag. Når var det du skulle begynna i den nye jobben? Blir det før skuleslutt, eller først når du er ferdig studert? på babylaginga. Nja i morgen skal jeg rydde og sån Venter fin folk på besøk Jeg skal ha første dag på torsdag, men bgynner mer etter påska. Men først helt 100 i juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2009 #1293 Del Skrevet 31. mars 2009 Nja i morgen skal jeg rydde og sån Venter fin folk på besøk Jeg skal ha første dag på torsdag, men bgynner mer etter påska. Men først helt 100 i juni Du snik deg unna, ja. Lesa litt teori, då? Så spennande med jobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1294 Del Skrevet 31. mars 2009 Du snik deg unna, ja. Lesa litt teori, då? Så spennande med jobbing. Vil ikke det Kan betale noen for å skrive an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mars 2009 #1295 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det lov å stjele en baby vist ikke moren følger med?! Nei, jeg tror ikke det du Esj asså det var det som var planen min nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2009 #1296 Del Skrevet 31. mars 2009 Vil ikke det Kan betale noen for å skrive an Velkjent følelse. Eg skulle så gjerne hatt eit ferdig manus, så eg berre måtte skriva inn på PC-en, då eg sat i sluttspurten av studiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2009 #1297 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det lov å stjele en baby vist ikke moren følger med?! Nei, jeg tror ikke det du Esj asså det var det som var planen min nå Det skjedde i mine heimtrakter for nokre år tilbake, så då fann eg ut at det ikkje var lov. Og nei, det var ikkje eg som stjal babyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1298 Del Skrevet 31. mars 2009 Esj asså det var det som var planen min nå Vi kan organiser oss Nabo dama lar vogna med babyen stå ute alene "nesten" midt på gata i flere timer. Syns det er rett og rimelig at jeg kan ta den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mars 2009 #1299 Del Skrevet 31. mars 2009 Vi kan organiser oss Nabo dama lar vogna med babyen stå ute alene "nesten" midt på gata i flere timer. Syns det er rett og rimelig at jeg kan ta den da Hmmmm... Kanskje jeg rett og slett skal dra på besøk til sis å ta med meg Apekattene når sis har en dårlig dag og er lei :klø: tror kanskje det kan fungere bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1300 Del Skrevet 31. mars 2009 Hmmmm... Kanskje jeg rett og slett skal dra på besøk til sis å ta med meg Apekattene når sis har en dårlig dag og er lei :klø: tror kanskje det kan fungere bedre Hvertfall ikke så lang fengselstraff for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå