Gjest Pysepus Skrevet 30. mars 2009 #1261 Del Skrevet 30. mars 2009 Deler du smågodt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1262 Del Skrevet 30. mars 2009 Åååh, jeg er så sinnsykt godtesyk! Kan du ikke fakse oppover noe? Eneste jeg har her er mørk sjokolade (er mer et nougatmenneske) og superharde, gamle vingummier (de er sinnsykt gode ferske, men hater dem seige). Og en hel kjøkkenskuff med mannens greier. Lakris og sånne fæle ting Drømmer om myyyyk vingummi, spesialsjokolade, maiskuler, alt mulig sure ting og et lass med krokodiller! Godt jeg er alt for lat til å komme meg på butikken Fakses , tror ikek de smaker så godt da Du må få mannen til å handle til deg Tilbud noen steder eller? Ja, coop mega 5.90 Deler du smågodt eller? Det deles med glede til alle som stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. mars 2009 #1263 Del Skrevet 30. mars 2009 Åh, to kg smågodt?! :dåne: Me wants! Huff, ikke enkelt å prøve å være sunn nå, nei ... for kjempepositiv el-test! Huff, høres slitsomt ut å slite med søvnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1264 Del Skrevet 30. mars 2009 Åh, to kg smågodt?! :dåne: Me wants! Huff, ikke enkelt å prøve å være sunn nå, nei ... for kjempepositiv el-test! Huff, høres slitsomt ut å slite med søvnen Tilbud gjør at jeg går amok :dåne: Men blir nok "påske godis" en del av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 30. mars 2009 #1265 Del Skrevet 30. mars 2009 Smågodtet kan dere få ha i fred for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1266 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mars 2009 #1267 Del Skrevet 30. mars 2009 Så gode nyheter her da :duskedame: Go Gossip, Go Gossip :duskedame: Dere har vel gjort arbeidet deres i dag etter EL testen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1268 Del Skrevet 30. mars 2009 Så gode nyheter her da :duskedame: Go Gossip, Go Gossip :duskedame: Dere har vel gjort arbeidet deres i dag etter EL testen?? Vi har gjort vårt Mannen ligger å sover *heldiggrisen* Jeg sitter her å strikker på ei babylue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mars 2009 #1269 Del Skrevet 30. mars 2009 da får jeg heie litt på egget og svømmerne igjen da :duskedame: :duskedame: :duskedame: svømmer svømmer stå nå på, vi vil at Gossip en liten spire i magen skal få :duskedame: :duskedame: :duskedame: Natta Håper du får sove godt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1270 Del Skrevet 30. mars 2009 etter denne oppvisningen må det vel nesten sitte Sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 31. mars 2009 #1271 Del Skrevet 31. mars 2009 Håper at det kommer noe spire greier i magen din no da!! Jeg og heier på deg WOW!! 2 kg smågodt!!! Jeg og må kjøpe sånt. Vet du hvor lenge de har det der tilbudet? Så må du si ifra vis det er snopetilbud fler steder, er jo påskeegg sesong no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1272 Del Skrevet 31. mars 2009 Håper at det kommer noe spire greier i magen din no da!! Jeg og heier på deg WOW!! 2 kg smågodt!!! Jeg og må kjøpe sånt. Vet du hvor lenge de har det der tilbudet? Så må du si ifra vis det er snopetilbud fler steder, er jo påskeegg sesong no Det var på coop mega og de har det til lørdag tror jeg Dette kan fylle et STORT egg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2009 #1273 Del Skrevet 31. mars 2009 Smågodtet kan dere få ha i fred for meg Finst det folk som ikkje likar smågodt? Nå fekk eg også lyst på smågodt. Men me har ein del i skapet. Eg er skikkelig hamster, så det er aldri tomt for godis hos oss. Då er det eit større problem at me ikkje rekk å eta opp alt eg har kjøpt før det går ut på dato. (sic!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1274 Del Skrevet 31. mars 2009 Finst det folk som ikkje likar smågodt? Nå fekk eg også lyst på smågodt. Men me har ein del i skapet. Eg er skikkelig hamster, så det er aldri tomt for godis hos oss. Då er det eit større problem at me ikkje rekk å eta opp alt eg har kjøpt før det går ut på dato. (sic!) Kan virkelig tro du er en hamster. Det har jeg sett på bildet ditt Rart hvordan man forestiller seg personer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 31. mars 2009 #1275 Del Skrevet 31. mars 2009 Dere er søte Jeg kunne aldri hamstret inn smop og hatt liggende, jeg hadde spist det. Jeg kunne glatt spist 2 kg smågodt på få dager! Herregud så jeg elsker snop. Krokodiller, sureføtter, de rosa og blå sure flaskene, sjokolade, vingummi-cola, runde små sure peace merker. Ja, alt som har med vingummi å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1276 Del Skrevet 31. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2009 #1277 Del Skrevet 31. mars 2009 Kan virkelig tro du er en hamster. Det har jeg sett på bildet ditt Rart hvordan man forestiller seg personer Jeg kunne aldri hamstret inn smop og hatt liggende, jeg hadde spist det. Eitt av problema er vel at eg gløymer at me har det. (Og i tillegg har me litt sjølvkontroll når det gjeld godis - heldigvis. Så lenge det ikkje ligg framme, såklart. ) Eg hugsar fremdeles ein gong eg, mannen og svigerinna mi såg film, og eg hadde ein Center-sjokolade me skulle kosa oss med i løpet av kvelden. Må eg seia at eg gløymte Centeren heilt ut, og mannen og svigerinna fekk nesten ikkje med seg noko av filmen, for dei sat med Centeren i sidesynet og klarte ikkje å konsentrera seg om anna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2009 #1278 Del Skrevet 31. mars 2009 Korleis går arbeidet med bacheloroppgava? Du sit vel ikkje berre på KG og YouTube, vel? (Eg kjenner til det å ta litt for mange pausar når ein egentlig burde jobba med oppgava. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1279 Del Skrevet 31. mars 2009 Korleis går arbeidet med bacheloroppgava? Du sit vel ikkje berre på KG og YouTube, vel? (Eg kjenner til det å ta litt for mange pausar når ein egentlig burde jobba med oppgava. ) bacheloroppgave?! hva er det?! har ikke jeg sett på 2-3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 31. mars 2009 #1280 Del Skrevet 31. mars 2009 bacheloroppgave?! hva er det?! har ikke jeg sett på 2-3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå