Synne-Marie Skrevet 29. mars 2009 #1241 Del Skrevet 29. mars 2009 Da er det vel på sin plass og drysse litt babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 29. mars 2009 #1242 Del Skrevet 29. mars 2009 Innom med litt støv jeg også! Tusler kjapt ut igjen før jeg legger igjen for mye basillusker også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mars 2009 #1243 Del Skrevet 29. mars 2009 Heier på egg og svømmer Håper virkelig at det er deres tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 29. mars 2009 #1244 Del Skrevet 29. mars 2009 Så flink du er til å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1245 Del Skrevet 29. mars 2009 Takk jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 29. mars 2009 #1246 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg vil at Gossip skal få spire i magen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1247 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg vil at Gossip skal få spire i magen sin Vil jeg også Har sykt med stikkinger i venstre side, lure på om det er EL smerter?! Gjør veldig vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 29. mars 2009 #1248 Del Skrevet 29. mars 2009 Vil jeg også Har sykt med stikkinger i venstre side, lure på om det er EL smerter?! Gjør veldig vondt Forhåpentligvis er det EL-smerter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1249 Del Skrevet 29. mars 2009 får ikke sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 29. mars 2009 #1250 Del Skrevet 29. mars 2009 Huffda! Ikke jeg heller, men kanskje en kopp varm te hjelper? Pensumlitteratur bruker også å hjelpe meg over i drømmeland relativt kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 30. mars 2009 #1251 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg er på jobb... men kunne godt tenke meg å Syns også det var dumt at team vinni røyk ut.... syns han var best denne gangen litt for rumpa til værs for at en spire blir til i desse dager i gossip hjemmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. mars 2009 #1252 Del Skrevet 30. mars 2009 *drysse babystøv på Gossip* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1253 Del Skrevet 30. mars 2009 Huffda! Ikke jeg heller, men kanskje en kopp varm te hjelper? Pensumlitteratur bruker også å hjelpe meg over i drømmeland relativt kjapt. Jeg har slitt med søvnen i 3 år tror jeg, så te og lesig hjelper ikke Går litt i rykk og napp, kan ha uker der jeg ikke elter mer enn 1-1,5 time etter å ha lagt meg. Men så har jeg uker som i går, ble kl 4 Jeg er på jobb... men kunne godt tenke meg å Syns også det var dumt at team vinni røyk ut.... syns han var best denne gangen litt for rumpa til værs for at en spire blir til i desse dager i gossip hjemmet Må ikke sove på jobb Vinni er så digg (små forelska i an ) Krysser alle fingre for at det kommer en gossip baby snart!!! *drysse babystøv på Gossip* Er du GRAVID?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. mars 2009 #1254 Del Skrevet 30. mars 2009 Håpar pergoen gjer susen denne PP-en. EL-smerter høyrest iallfall veldig spennande ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1255 Del Skrevet 30. mars 2009 Håpar pergoen gjer susen denne PP-en. EL-smerter høyrest iallfall veldig spennande ut! Tusen takk Dreia Hvordan går det med deg?! *********** El testen i dag er "nesten" likesterk som kontrollstreken Håper dette er en EL som slår ut på blodprøvene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. mars 2009 #1256 Del Skrevet 30. mars 2009 Går etter forholda greitt her. Men gleder meg til å bli "frisk" igjen. Spennande! Det må vera ekstra spennande og pirrande nå når du veit at sjansane statistisk sett er større enn dei har vore i dei forrige PP-ane. Hadde eg hatt babystøv å spre, skulle eg gjerne spredd over deg nå... (Men dødt embryo i kjøleskapet fungerer vel ikkje like godt som babystøv. - Jepp, eg ser humoren i det. Eg er gal. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1257 Del Skrevet 30. mars 2009 Går etter forholda greitt her. Men gleder meg til å bli "frisk" igjen. Spennande! Det må vera ekstra spennande og pirrande nå når du veit at sjansane statistisk sett er større enn dei har vore i dei forrige PP-ane. Hadde eg hatt babystøv å spre, skulle eg gjerne spredd over deg nå... (Men dødt embryo i kjøleskapet fungerer vel ikkje like godt som babystøv. - Jepp, eg ser humoren i det. Eg er gal. ) Ja er litt mer spennende, men aner jo ikke om jeg har EL, men mulighetene er hvertfal her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1258 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har kjøpt 2 kg smågodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 30. mars 2009 #1259 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har kjøpt 2 kg smågodt Åååh, jeg er så sinnsykt godtesyk! Kan du ikke fakse oppover noe? Eneste jeg har her er mørk sjokolade (er mer et nougatmenneske) og superharde, gamle vingummier (de er sinnsykt gode ferske, men hater dem seige). Og en hel kjøkkenskuff med mannens greier. Lakris og sånne fæle ting Drømmer om myyyyk vingummi, spesialsjokolade, maiskuler, alt mulig sure ting og et lass med krokodiller! Godt jeg er alt for lat til å komme meg på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 30. mars 2009 #1260 Del Skrevet 30. mars 2009 Tilbud noen steder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå