Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Eg håpar det er tenner du snakkar om nå, for elles kan det bli vanskelig å få barn. :tunge1:

Sorry, klarte berre ikkje å la vera. :sjenert: Cytotec gir meg visst fryktelig dårlig humor. :roll:

hehe, var nok tennene ja ;) Kroppen ellers er full av hull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg, Cuba! :klemmer:

Null hull! :hoppe: Uff, burde vært hos tannlegen jeg også... :sjenert: Har ikke vært på mange år og VET jeg har et hull. Men nå leste jeg i infobrosjyren jeg fikk hos legen at det ikke var anbefalt å fikse hull mens en var gravid... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba?!

Bytter alle meg om i denne dagboken?! :fnise:

Nå er det gresk Moussaka i ovnen og nystekt krydderkake på benken:) Blir tv og bare være kjærester her på sofan i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg sier god helg Gossip Girl jeg da ;)

Alltid kjekt med null hull - i tenna :klem:

Godt noen husker hvem jeg virkelig er :skratte:

God helg strix :strix:

Planene for dagen:

Vaske opp

Huserier kommer å bytter krana

Lese/jobbe med b.oppgaven

Gå en tur minst 2,5 trimpoeng

Kveldskos: biff eller kina?!

Spillekveld med mannen - risk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å se at alt er vel med deg Gossip :)

Null hull :hoppe: (kanskje jeg også burde ha vært en tur hos tannlegen :sjenert: liker dem ikke :riste: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med null hull! I tennene altså :fnise: Burde vært en tur og sjekket jeg og.. var der i sommer og fikset før bryllupet, men det iser veldig et sted så lurer på om ikke det kan være et begynnende hull et sted :sjenert:

Det hørtes ut som en skikkelig koselig lørdag! Vi satser på biff idag! Må jo kose oss litt siden vi ikke skal være sammen neste helg. Også må vi få med oss det store korslaget, det er standard lørdagskveld hos oss :fnise:

Ha en tippers helg Gossip! :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å se at alt er vel med deg Gossip :)

Null hull :hoppe: (kanskje jeg også burde ha vært en tur hos tannlegen :sjenert: liker dem ikke :riste: )

Hvor har du vært? Du forsvant bare ?! :klø:

Så bra med null hull! I tennene altså :fnise: Burde vært en tur og sjekket jeg og.. var der i sommer og fikset før bryllupet, men det iser veldig et sted så lurer på om ikke det kan være et begynnende hull et sted :sjenert:

Det hørtes ut som en skikkelig koselig lørdag! Vi satser på biff idag! Må jo kose oss litt siden vi ikke skal være sammen neste helg. Også må vi få med oss det store korslaget, det er standard lørdagskveld hos oss :fnise:

Ha en tippers helg Gossip! :klemmer: :klemmer:

Ha en super helg snuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du vært? Du forsvant bare ?! :klø:

Hakke forsvunnet :riste: Har bare vært på ferie :sjenert: Men nå er jeg hjemme igjen, nett-tilgang og egen seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke forsvunnet :riste: Har bare vært på ferie :sjenert: Men nå er jeg hjemme igjen, nett-tilgang og egen seng :)

Du hadde forsvunnet fra mine innlegg, men fant deg jo nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag

:spise: Fiskekaker

:trene: Tur?

Tirsdag

:spise: Spagetti

:trene: Aerobic + styrke

Onsdag

Trenne ei vennine

:spise: Hva ønsker fruen?!

:trene: Fri

Torsdag

:spise: Reste mix

:trene: Tur + styrke

Fredag

Reise til bygda og bli til påska er over?!

:spise: Får se når vi kommer hjem hva vi blir servert :fnise:

:trene: Aerobic?!

Lørdag:

:spise:

:trene: Tur

Søndag

:spise:

:trene: Tur

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laget et skryte innlegg i bloggen om min vektnedgang :tommelsmil:

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuba?!

Bytter alle meg om i denne dagboken?! :fnise:

Nå er det gresk Moussaka i ovnen og nystekt krydderkake på benken:) Blir tv og bare være kjærester her på sofan i kveld :)

:rodme: Jeg har INGEN idè om hvor jeg tok det ifra... Beklager så mye... :sjenert:

Mmmm, moussaka høres fantastisk ut! Vi har hatt barnevennlig makaroni med kjøttsaus siden vi passer barn i kveld. Selv om han er ganske altetende, og vi sikkert kunne ha funnet på noe annet.

Fortsatt god helg, GOSSIP GIRL! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du, hvordan fungerte de der trimpoengene dine?Hvor langt må jeg gå på tur for å få poeng? :fnise:

Jeg bruker pulsklokke som regner ut hvor mye jeg forbrenner. 200 kcal forbrent er 1 trimpoeng. Men hvor langt vil varierer med farten du har og bakker osv. Men kan anbefale vektklubben.no der kan du legge inn type aktivitet og minutter du brukte for å få fram kcal og trimpoeng. Det er helt gratis.

Kan vise et par eks. Men husk disse eksemplene er fra mine verdier i høyde, vekt og alder. Og det er 15 min uten pauser.

Moderat aerobic i 15 min = 122 KCAL = 0,6 trimpoeng

Brystsvømming i 15 min = 195 KCAL = 1,0 trimpoeng

moderat dansing i 15 min = 102 KCAL = 0,5 trimpoeng

Gange rask 6 km/ t i 15 min = 117 KCAL = 0,6 trimpoeng

Så med å bruke dette regner det ut for deg med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Vinni er ute av det store korslaget :gråte: Nå kommer jeg ikke til å se mer på det :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hmm, vet ikke om jeg har svømt brystsvømming idag, er det vanlig svømming? Isåfall har jeg svømt 1000 meter :hoppe: Men vet ikke hvor lenge jeg svømte da. Kansje 30 - 45 minutter.. Da har jeg fått 2-3 trimpoeng idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm hatt hjemmelagede kjøttkaker i dag :)

Nå ligger jeg i senga med rompa i sky ;) Fant nemlig EL-slim :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...