Gossip girl Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1221 Del Skrevet 27. mars 2009 Eg håpar det er tenner du snakkar om nå, for elles kan det bli vanskelig å få barn. Sorry, klarte berre ikkje å la vera. Cytotec gir meg visst fryktelig dårlig humor. hehe, var nok tennene ja Kroppen ellers er full av hull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. mars 2009 #1222 Del Skrevet 27. mars 2009 Fredagshumoren slår til over det ganske land ser jeg, det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mars 2009 #1223 Del Skrevet 27. mars 2009 Her var det god "freddas"-stemning, ja. Håper du (og hullene dine ) får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 27. mars 2009 #1224 Del Skrevet 27. mars 2009 God helg, Cuba! Null hull! Uff, burde vært hos tannlegen jeg også... Har ikke vært på mange år og VET jeg har et hull. Men nå leste jeg i infobrosjyren jeg fikk hos legen at det ikke var anbefalt å fikse hull mens en var gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1225 Del Skrevet 27. mars 2009 Cuba?! Bytter alle meg om i denne dagboken?! Nå er det gresk Moussaka i ovnen og nystekt krydderkake på benken:) Blir tv og bare være kjærester her på sofan i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 27. mars 2009 #1226 Del Skrevet 27. mars 2009 Hmm, jeg sier god helg Gossip Girl jeg da Alltid kjekt med null hull - i tenna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #1227 Del Skrevet 28. mars 2009 Hmm, jeg sier god helg Gossip Girl jeg da Alltid kjekt med null hull - i tenna Godt noen husker hvem jeg virkelig er God helg strix ******************** Planene for dagen: Vaske opp Huserier kommer å bytter krana Lese/jobbe med b.oppgaven Gå en tur minst 2,5 trimpoeng Kveldskos: biff eller kina?! Spillekveld med mannen - risk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2009 #1228 Del Skrevet 28. mars 2009 Innom for å se at alt er vel med deg Gossip Null hull (kanskje jeg også burde ha vært en tur hos tannlegen liker dem ikke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. mars 2009 #1229 Del Skrevet 28. mars 2009 Så bra med null hull! I tennene altså Burde vært en tur og sjekket jeg og.. var der i sommer og fikset før bryllupet, men det iser veldig et sted så lurer på om ikke det kan være et begynnende hull et sted Det hørtes ut som en skikkelig koselig lørdag! Vi satser på biff idag! Må jo kose oss litt siden vi ikke skal være sammen neste helg. Også må vi få med oss det store korslaget, det er standard lørdagskveld hos oss Ha en tippers helg Gossip! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #1230 Del Skrevet 28. mars 2009 Innom for å se at alt er vel med deg Gossip Null hull (kanskje jeg også burde ha vært en tur hos tannlegen liker dem ikke ) Hvor har du vært? Du forsvant bare ?! :klø: Så bra med null hull! I tennene altså Burde vært en tur og sjekket jeg og.. var der i sommer og fikset før bryllupet, men det iser veldig et sted så lurer på om ikke det kan være et begynnende hull et sted Det hørtes ut som en skikkelig koselig lørdag! Vi satser på biff idag! Må jo kose oss litt siden vi ikke skal være sammen neste helg. Også må vi få med oss det store korslaget, det er standard lørdagskveld hos oss Ha en tippers helg Gossip! :klemmer: Ha en super helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2009 #1231 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvor har du vært? Du forsvant bare ?! :klø: Hakke forsvunnet Har bare vært på ferie Men nå er jeg hjemme igjen, nett-tilgang og egen seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #1232 Del Skrevet 28. mars 2009 Hakke forsvunnet Har bare vært på ferie Men nå er jeg hjemme igjen, nett-tilgang og egen seng Du hadde forsvunnet fra mine innlegg, men fant deg jo nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #1233 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Mandag Fiskekaker Tur? Tirsdag Spagetti Aerobic + styrke Onsdag Trenne ei vennine Hva ønsker fruen?! Fri Torsdag Reste mix Tur + styrke Fredag Reise til bygda og bli til påska er over?! Får se når vi kommer hjem hva vi blir servert Aerobic?! Lørdag: Tur Søndag Tur Endret 28. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #1234 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Laget et skryte innlegg i bloggen om min vektnedgang Endret 28. mars 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 28. mars 2009 #1235 Del Skrevet 28. mars 2009 Cuba?! Bytter alle meg om i denne dagboken?! Nå er det gresk Moussaka i ovnen og nystekt krydderkake på benken:) Blir tv og bare være kjærester her på sofan i kveld Jeg har INGEN idè om hvor jeg tok det ifra... Beklager så mye... Mmmm, moussaka høres fantastisk ut! Vi har hatt barnevennlig makaroni med kjøttsaus siden vi passer barn i kveld. Selv om han er ganske altetende, og vi sikkert kunne ha funnet på noe annet. Fortsatt god helg, GOSSIP GIRL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 28. mars 2009 #1236 Del Skrevet 28. mars 2009 Du, hvordan fungerte de der trimpoengene dine?Hvor langt må jeg gå på tur for å få poeng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1237 Del Skrevet 29. mars 2009 Du, hvordan fungerte de der trimpoengene dine?Hvor langt må jeg gå på tur for å få poeng? Jeg bruker pulsklokke som regner ut hvor mye jeg forbrenner. 200 kcal forbrent er 1 trimpoeng. Men hvor langt vil varierer med farten du har og bakker osv. Men kan anbefale vektklubben.no der kan du legge inn type aktivitet og minutter du brukte for å få fram kcal og trimpoeng. Det er helt gratis. Kan vise et par eks. Men husk disse eksemplene er fra mine verdier i høyde, vekt og alder. Og det er 15 min uten pauser. Moderat aerobic i 15 min = 122 KCAL = 0,6 trimpoeng Brystsvømming i 15 min = 195 KCAL = 1,0 trimpoeng moderat dansing i 15 min = 102 KCAL = 0,5 trimpoeng Gange rask 6 km/ t i 15 min = 117 KCAL = 0,6 trimpoeng Så med å bruke dette regner det ut for deg med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1238 Del Skrevet 29. mars 2009 Team Vinni er ute av det store korslaget :gråte: Nå kommer jeg ikke til å se mer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 29. mars 2009 #1239 Del Skrevet 29. mars 2009 Hmm, vet ikke om jeg har svømt brystsvømming idag, er det vanlig svømming? Isåfall har jeg svømt 1000 meter Men vet ikke hvor lenge jeg svømte da. Kansje 30 - 45 minutter.. Da har jeg fått 2-3 trimpoeng idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #1240 Del Skrevet 29. mars 2009 mm hatt hjemmelagede kjøttkaker i dag Nå ligger jeg i senga med rompa i sky Fant nemlig EL-slim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå