Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Vært helt udugelig i dag, mannen har hjørt alt av husarbeidet :sjenert: Savner å bruke medisinen mot TR :( Har ligget på sofan å sett på serier og så en film - Baby mama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Golden Girl

Gratulerer med jobb!! :strix: Det var jammen bra du fikk den jobben du hadde mest lyst på!! :hoppe:

Kjipt med TR da... :troest: Hp tanta er snill med deg, og at det heller blir full klaff neste måned!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Kjedelig med sånne smerter. Det er lov å ta det rolig då. :jepp: Men på den positive sida: Nå slepp du iallfall dei smertene når du skal til bygda. Og snart pergostart. Eg er såååååå spent. :hoppe:

God tur "heim"! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sjå ut som at eg har hatt litt i overkant langt KG-fråvær. :roll: Du har jo snart tatt igjen boka mi i antall sider, jo! :overrasket::ler:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig å få besøk av deg Dreia, savnet deg :kose: Er glad jeg slipper smertene når jeg skal reise og gjøre mye hjemme ja :) Men begynner på pergo fredag, håper jeg ikke får bivirkninger hjemme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpar du slepp lett unna bivirkningar uansett kor du er. :klem:

Men om du får problemer i helga, har du kanskje foreldra dine du kan klaga deg litt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar du slepp lett unna bivirkningar uansett kor du er. :klem:

Men om du får problemer i helga, har du kanskje foreldra dine du kan klaga deg litt til?

Jo da, har mannen også. Men siden vi skal flytte inn i leiligheta er dte så mye som skal gjøres og maneg som skal treffes. Tålig kipt å svette som en gris å ha PMS humør x 10 :fnise: Er de bivirkningene jeg e mest redd :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Gode Dreia, du er savnet når du blir borte så lenge!

Jeg må opp 06.30 i morgen, tidlig for meg som har sovet til 9-10 hver dag :fnise:

Men tror ikke jeg blir mye på nett før søndag nå, så vist det skjer noe stort og nytt i livene deres MÅ dere skrive det her, for tror ikke jeg kan lese alt som skjer de neste 5 dagene på søndagen :fnise:

Ha ei super uke jenter :klemmer:

(syns snartgravid.com hår sååå mye finere :) enn her )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(syns snartgravid.com hår sååå mye finere :) enn her )

Eg synst heller ingenting om :) her. Derfor brukar eg den minst mulig. Det er heldigvis mange gode alternativer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg står alltid opp seinast 06:20. 06:30 er altså ingenting. :fnise:

Eg kjenner forresten eg er glad eg ikkje tempar lenger. Då stod nemlig klokka på vekking kl 05:00. :Gjesp: (Hadde det ikkje vore for at mannen absolutt skal ha på vekking kl 05:00 kvar dag, hadde det heilt klart blitt temping seinare. :Nikke: )

Edit: Nå skal det vel også seiast at eg tar ein :veslejenta: omtrent kvar dag i minst ein time, samtidig som eg prøver å leggja meg i god tid før 23. Og eg :sove: nesten alltid like godt! :Gjesp::fnise:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Huff huff, kjedelig med mensen. Men se det positive i det. En syklus på 29 er bedre enn en syklus på 32. Da blir prøvingen kortere ;) Så du er i gang med pergo nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...