Entil Skrevet 4. februar 2009 #681 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg satt også med tårer i øynene under "da damene dro" igår. Kjempekoselig serie! Morsom kommentar fra mannen din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. februar 2009 #682 Del Skrevet 5. februar 2009 God tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 5. februar 2009 #683 Del Skrevet 5. februar 2009 Ble litt rørt jeg også da de dro. Er ikke bare-bare å reise fra mann og barn Kos dere i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. februar 2009 #684 Del Skrevet 5. februar 2009 Håper du koser deg hjemme i bygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #685 Del Skrevet 6. februar 2009 Sikkelig bbabybom her hjemme i bygda vist. Tre nye par siden desember som nå har begynt å informere om graviditeter Og så er de alle i vår alder... Tror rett å slett at vi må flytte tilbake her for å bli gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. februar 2009 #686 Del Skrevet 6. februar 2009 Kanskje det er det som er trikset Å flytte hjem. Det trikset er i allefall for sent for meg Boomen var over der for 4-5 år siden hos de som er jevngammel med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 6. februar 2009 #687 Del Skrevet 6. februar 2009 Elgbiff? :klø: Det er så masse rare biffer ute i denne verden Forundrer meg ikke om det snart vil komme kaninbiff og rottebiff Rottebiffen må jo bli veldig liten og nett da, plass til en liten ert og en teskje gratinerte poteter til:D. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entil Skrevet 7. februar 2009 #688 Del Skrevet 7. februar 2009 Det der med å "bytte miljø" for å bli gravide har faktisk fungert for to par jeg kjenner. Begge sleit med å bli gravide i mange år så kanskje det er noe i det? Det ene paret lykkes på fjelltur og det andre på kypros Kanskje fordi man er mer forelsket og dermed får en ekstra eggløsning eller no sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 7. februar 2009 #689 Del Skrevet 7. februar 2009 Innom for å ønske deg en fiin helg!! Krysser fingrene for at skifte har miljø har goood effekt på formeringsevnen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #690 Del Skrevet 7. februar 2009 Skifte av miljø hadde vært greit, men forsatt 1 eller 2 år til vi flytter hjem da Håper alle har ei fin helg. Skal innom bøkene deres når vi kommer hjem igjen i stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. februar 2009 #691 Del Skrevet 7. februar 2009 Ha en fin helg, Gossip girl. Håper du koser deg hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 7. februar 2009 #692 Del Skrevet 7. februar 2009 Skifte av miljø hadde vært greit, men forsatt 1 eller 2 år til vi flytter hjem da Håper alle har ei fin helg. Skal innom bøkene deres når vi kommer hjem igjen i stavanger Ja men skulle ikke du hjem i helga da? :klø: Eller misforsto jeg helt? Tenkte bare på miljøskifte i helga jeg, se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #693 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja men skulle ikke du hjem i helga da? :klø: Eller misforsto jeg helt? Tenkte bare på miljøskifte i helga jeg, se!! Jo jeg er hjemme, men vi er jo hele tiden hjemmom her, har hatt fler EL også hjemme men det har ikke skapt barn Tror nok vi nå hjem å bo her. Friske fjelllufta og ikke bylivet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. februar 2009 #694 Del Skrevet 8. februar 2009 Håper du har hatt en fin helg hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #695 Del Skrevet 8. februar 2009 Da var jeg tilbake i byen Deilig å komem hjem til sitt eget Bare å gjøre seg klar for ei ny uke, men kunne gjerne hatt en dag til med fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. februar 2009 #696 Del Skrevet 8. februar 2009 Da var jeg tilbake i byen Deilig å komem hjem til sitt eget Bare å gjøre seg klar for ei ny uke, men kunne gjerne hatt en dag til med fri Har du ikke snart helg igjen du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #697 Del Skrevet 8. februar 2009 Har du ikke snart helg igjen du da Undervisning mandag og torsdag, men skal på skolen hver dag denne uka for å lese. Må jo begynne på b.oppgaven snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. februar 2009 #698 Del Skrevet 8. februar 2009 Alltid godt å komme hjem til sitt eget Er liksom her alene sammen med mannen vi hører hjemme (og de barna som vil komme til oss da ) Skulle gjerne hatt en fridag jeg også, men det får vi ta en annen gang (eller, jeg skal en uke til på skolen før to uker ferie da ) Skal vi treffes og fikse strikketøyet ditt en dag eller fikk du hjelp i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 8. februar 2009 #699 Del Skrevet 8. februar 2009 Velkommen hjem. Håper du har hatt det fint hjemme. Krysser fingrene for at dere har gode nyheter dere også når du kommer hjem neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #700 Del Skrevet 8. februar 2009 Alltid godt å komme hjem til sitt eget Er liksom her alene sammen med mannen vi hører hjemme (og de barna som vil komme til oss da ) Skulle gjerne hatt en fridag jeg også, men det får vi ta en annen gang (eller, jeg skal en uke til på skolen før to uker ferie da ) Skal vi treffes og fikse strikketøyet ditt en dag eller fikk du hjelp i helga? Ja blir liksom her det er best Heldig du er som har så mye fri, hva skal du da? Jeg fikk ikke fikset det i helgen, hadde det ikke med meg. Så vil gjerne treffe deg en dag. Lunch en av dagene på skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå