Gjest Miam Skrevet 12. januar 2009 #501 Del Skrevet 12. januar 2009 *Snikleser som står fram* Håper det blir spire i magen om ikke så alt for lenge, og at dere kanskje får noen gode råd og tips hos legene dere har gått til Det klaffer nok til slutt skal du se! *Strø masse babystøv og gode tanker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #502 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Drar med lista vider på denne siden Mandag Middag: Kyllinglår med ris og salat * skole * Lese 1 kap - klarte bare 9 sider Tirsdag Middag: Lettsaltet torsk og brokkoli i form * gå tur og styrke Onsdag Middag:Gryte fra Indonesia * Stepp og styrke * lese Torsdag Middag:wok * Skole * lese 1 kap * støvsuge og rydde leiligheten, reie opp på gjesterommet, svigermor kommer i morgen Fredag Middag: Pizza med grovbunn * Danse Lørdag Middag:Honningglasert ytrefilet med timianbakte rotgrønnsaker * Gå tur Søndag Middag: Soyaglasert kyllingbryst * Møte * trene? se an uka i trimpoeng Endret 12. januar 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #503 Del Skrevet 12. januar 2009 *Snikleser som står fram* Håper det blir spire i magen om ikke så alt for lenge, og at dere kanskje får noen gode råd og tips hos legene dere har gått til Det klaffer nok til slutt skal du se! *Strø masse babystøv og gode tanker* Hei Syns det er koselig når dere står fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. januar 2009 #504 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har også "helg" nå, er sykmeldt ut uken med beskjed om å ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 12. januar 2009 #505 Del Skrevet 12. januar 2009 Så dumt med TR da.. Godt du får godt stell av mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. januar 2009 #506 Del Skrevet 12. januar 2009 Helg? Allerede?? :dåne: Litt misunnelig, kanskje... "Kos" deg med sofa, te, teppe og varmeflaske. Eg tilbrakte sjølv nesten heile lørdagen i fosterstilling på sofaen pga. menssmerter, så eg føler med deg. Og litt for det sunne livet! Eg syns du er kjempeflink! EG meiner forresten at ein liten bit sjokolade ikkje er fy-fy når sjokoladesuget kjem, så lenge det berre blir ein liten bit. Problemet er jo når ein ikkje klarar å stoppa. Men held det med frukt og vaniljekesam, er jo ingenting bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 12. januar 2009 #507 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja takk og lov for KG, tror mannen hadde fått sjokk vist han måtte høre på alt Sjokk ja !!! Jeg har allerede fått beskjed av mannen min jeg om at han desverre ikke klarer å tenke "baby" hele døgnet Nå ligger jeg på sofan med teppe, puter, varmepute, drikker te og slugt smertestillende - jepp TR kom i dag! Dere som har fulgt meg litt vet at jeg har "syykt" menssmerter, og ikke kan ta medisinen for det, så da blir det alltid litt ekstra syt på dere og ekstra arbeid på mannen, men å hente ting til meg og lage mat Nei FYYYY... Så trist at TR kom da Jeg denger henne litt for deg jeg :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg har også \"helg\" nå, er sykmeldt ut uken med beskjed om å ta det med ro. Nå er kanskje det ikke like gøy helg når du har vært så syk Så dumt med TR da.. Godt du får godt stell av mannen! KG, TV og mannen da overlever man det meste Helg? Allerede?? :dåne: Litt misunnelig, kanskje... \"Kos\" deg med sofa, te, teppe og varmeflaske. Eg tilbrakte sjølv nesten heile lørdagen i fosterstilling på sofaen pga. menssmerter, så eg føler med deg. Og litt for det sunne livet! Eg syns du er kjempeflink! EG meiner forresten at ein liten bit sjokolade ikkje er fy-fy når sjokoladesuget kjem, så lenge det berre blir ein liten bit. Problemet er jo når ein ikkje klarar å stoppa. Men held det med frukt og vaniljekesam, er jo ingenting bedre! Ja er grusomt med disse smertene, tror ikke alle fatte hvor vondt det faktisk er, så greit å møte andre som også har vondt, hørtes litt rart ut. Men mamma har ikke vondt under TR så ho så bare rart på meg når jeg lå strag ut. Kan være så dårlig at jeg ikke klare hente meg drikke vil bare kaste opp ved å reise meg. Fysj! Men fikk muskelavslappende av legen som hjelper såå mye, men kan ikke bruke de når vi prøver å bli gravide Jeg kan ikke bare ta en bit jeg, ikke lov i GR, eller har kosemerker, men de trenger jeg i helgen En bit for meg er nok må ha må ha etterpå under TR, blir et monster Sjokk ja !!! Jeg har allerede fått beskjed av mannen min jeg om at han desverre ikke klarer å tenke \"baby\" hele døgnet Nei FYYYY... Så trist at TR kom da Jeg denger henne litt for deg jeg :slår: nei de er ikke like fokuserte på det som oss av en eller annen merkelig grunn *for mange smil hva er det for noe tull???* Endret 12. januar 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. januar 2009 #509 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er ikke like greit med helg når man har vært så syk, men samtidig er deg veldig deilig med alle de tankene jeg har i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #510 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er ikke like greit med helg når man har vært så syk, men samtidig er deg veldig deilig med alle de tankene jeg har i hodet. Det forstår jeg.. Men det skal gå så bra, tror jeg virkelig ************************************* Kjøpte foresten tulipaner i dag på IKEA, 15 hvite og 15 rosa, så nå er det nydelig i leiligheten og masse telys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. januar 2009 #511 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja er grusomt med disse smertene, tror ikke alle fatte hvor vondt det faktisk er, så greit å møte andre som også har vondt, hørtes litt rart ut. Men mamma har ikke vondt under TR så ho så bare rart på meg når jeg lå strag ut. Kan være så dårlig at jeg ikke klare hente meg drikke vil bare kaste opp ved å reise meg. Fysj! Men fikk muskelavslappende av legen som hjelper såå mye, men kan ikke bruke de når vi prøver å bli gravide Me får berre håpa me er av dei heldige som blir kvitt menssmertene etter me har fått barn (forhåpentligvis om ikkje for lenge ). Menssmertene mine er heldigvis ikkje like sterke kvar gong. Men enkelte gonger, då eg ennå budde heime, måtte eg "låna" av mammas paralgin forte-lager. Eg har også ei tante som visstnok hadde fææææle menssmerter. Både magesmerter, hovudverk, oppkast og feber. Mange er heldige og slepp heilt unna menssmerter, men det er nok alltids nokon som har det verre enn oss også. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. januar 2009 #512 Del Skrevet 12. januar 2009 Det forstår jeg.. Men det skal gå så bra, tror jeg virkelig Det tror jeg det gjør. Og det er deilig med all støtten fra dere. Kjøpte foresten tulipaner i dag på IKEA, 15 hvite og 15 rosa, så nå er det nydelig i leiligheten og masse telys Deilig med blomster og lys i leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 12. januar 2009 Me får berre håpa me er av dei heldige som blir kvitt menssmertene etter me har fått barn (forhåpentligvis om ikkje for lenge ). Menssmertene mine er heldigvis ikkje like sterke kvar gong. Men enkelte gonger, då eg ennå budde heime, måtte eg "låna" av mammas paralgin forte-lager. Eg har også ei tante som visstnok hadde fææææle menssmerter. Både magesmerter, hovudverk, oppkast og feber. Mange er heldige og slepp heilt unna menssmerter, men det er nok alltids nokon som har det verre enn oss også. God bedring! det er så sant så sant, noen har det værre enn oss Null smerte etter fødsel hørtes nydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. januar 2009 #514 Del Skrevet 12. januar 2009 det er så sant så sant, noen har det værre enn oss Null smerte etter fødsel hørtes nydelig ut Er ikke alle som blir smertefrie etter fødsel heller da. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #515 Del Skrevet 12. januar 2009 Er ikke alle som blir smertefrie etter fødsel heller da. Dessverre. Må vi ikke ødelegge drømmen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. januar 2009 #516 Del Skrevet 12. januar 2009 Må vi ikke ødelegge drømmen her DU blir selvfølgelig smertefri da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #517 Del Skrevet 12. januar 2009 DU blir selvfølgelig smertefri da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 12. januar 2009 #518 Del Skrevet 12. januar 2009 Ååå - det er så fiiint med tulipaner...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. januar 2009 #519 Del Skrevet 12. januar 2009 det er så sant så sant, noen har det værre enn oss Null smerte etter fødsel hørtes nydelig ut Er ikke alle som blir smertefrie etter fødsel heller da. Dessverre. Eg kjenner også ei som har mykje verre smerter etter 3 barn enn ho hadde før. Dessverre. Men for oss skal smertene forsvinna. Eg har lurt litt på om eg skal starta ein tråd om det på gravid-forumet - menssmerter etter fødsel, har det blitt bedre? Eller kanskje det finst det frå før? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. januar 2009 #520 Del Skrevet 12. januar 2009 Eg kjenner også ei som har mykje verre smerter etter 3 barn enn ho hadde før. Dessverre. Men for oss skal smertene forsvinna. Eg har lurt litt på om eg skal starta ein tråd om det på gravid-forumet - menssmerter etter fødsel, har det blitt bedre? Eller kanskje det finst det frå før? :klø: Det synes jeg du skal gjøre. Det er da interessant for alle jenter det. Jeg kan ikke huske å ha sett en sånn tråd før. "Menssmerter etter fødsel; bedre, samme eller verre??" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå