Gjest Golden Girl Skrevet 8. januar 2009 #481 Del Skrevet 8. januar 2009 Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. januar 2009 #482 Del Skrevet 9. januar 2009 Så flink du er å følge Grete Roede da. Det fubket veldig bra på meg før brylupet. Gikk ned 13 kg, men har dessverre gått opp det meste. Men men, nå er jeg gravid og driter i det. Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #483 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Drar med meg listen hele tiden, greit å huske hva jeg skal. Klarte å forsove meg til skolen i dag, så blir ikke noe skole i dag Jaja, får få meg noen notater fra noen i klassen. Får lese litt i stedenfor Har forresten 5 trimpoeng til nå i uka, må opp i mist 7. (1 trimpoeng = 200 kcal forbrennt) Ha en fin dag jenter :klemmer Fredag Middag: Lasanje (335 kcal) Trening: kanskje tur evt danse og styrke * skole * Lese 1-2 kap Lørdag Middag: lage hamburger, bake hamburgerbrød selv?!(? kcal) Trening: steppe * lese * Vaskebadet (blir stadig utsatt) Søndag Middag: Seibiff med løk (275 kcal) Trening: kanskje en kort tur, se an hvordan uka har vært Endret 10. januar 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 9. januar 2009 Danset som trening i dag, 1 time og 20 min = 650 kcal og 3,3 trimpoeng. Så da er jeg oppe i 8,3 trimpoeng denne uka Danser på sån danse matte til PS, syns det er en gøy type trening Nå er det dusjen på meg, så skal jeg å handle til å bake rundstykker. Lasanje på menyen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 10. januar 2009 #485 Del Skrevet 10. januar 2009 Må jo nesten innom og hilse på deg også! dere har prøvd en stund dere også ja... Selv om det er i kortere perioder... Antar at dere ikke bruker hormonprevansjon i pausene? Får håpe det klaffer for dere snart da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #486 Del Skrevet 10. januar 2009 Fått nytt brev av spesialisten i dag. Han ville ha nye prøver på CD 5, pga verdiene kan svinge. Men virker ikke positivt at han trenger nye, sa når vi var inne at det kun var 1 på dag 5 og ein på dag 21 Fikk også en ny time hos han til samtale i mars, mannen må levere ny prøve i februar. Lei av denne ventingen! Må jo nesten innom og hilse på deg også! dere har prøvd en stund dere også ja... Selv om det er i kortere perioder... Antar at dere ikke bruker hormonprevansjon i pausene? Får håpe det klaffer for dere snart da Nei vi har brukt pessar i pausen i fjor høst, det begynner å bli en stund siden vi begynte Men nå har vi heldigvis begynt med utredelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 11. januar 2009 #487 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei hei Stikker innom å hilser på !! Har ikke lest hele dagboka di, men litt her og der. Håper det går greit med dere og at 2009 er året for oss alle.. Utredelse Håper du får bekjed om at alt er i orden, og ingenting å bekymre seg for !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 11. januar 2009 #488 Del Skrevet 11. januar 2009 Så spennende med utredning da, men sikkert litt nervepirrende også..? Krysser for at alt er som det skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. januar 2009 #489 Del Skrevet 11. januar 2009 Heisann Måtte nesten innom å hilse på Har ikke fått lest gjennom hele boken din, men jeg kommer sterkt tilbake Håper du har en finfin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei hei Stikker innom å hilser på !! Har ikke lest hele dagboka di, men litt her og der. Håper det går greit med dere og at 2009 er året for oss alle.. Utredelse Håper du får bekjed om at alt er i orden, og ingenting å bekymre seg for !! Heisann Måtte nesten innom å hilse på Har ikke fått lest gjennom hele boken din, men jeg kommer sterkt tilbake Håper du har en finfin helg Hele dagboken er det virkelig ikke vits å lese mye klaging og venting Håper også det er en god beskjed som venter oss, men utredelse syns vi var viktig når vi ikke ble gravide og det hadde gått 1 år med prøving og 7 mnd pause midt inne i dette året så utålmodige på spiren nå Så spennende med utredning da, men sikkert litt nervepirrende også..? Krysser for at alt er som det skal! Hei, koselig å se nye fjes her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 11. januar 2009 #491 Del Skrevet 11. januar 2009 Hele dagboken er det virkelig ikke vits å lese mye klaging og venting Håper også det er en god beskjed som venter oss, men utredelse syns vi var viktig når vi ikke ble gravide og det hadde gått 1 år med prøving og 7 mnd pause midt inne i dette året så utålmodige på spiren nå Skjønner så utrolig godt hva du mener Men, jeg synes at noen ganger har vi lov å syte littegrann.. Utrolig hvor vanskelig det skal være for noen av oss Men snart..... :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 11. januar 2009 #492 Del Skrevet 11. januar 2009 Skjønner så utrolig godt hva du mener Men, jeg synes at noen ganger har vi lov å syte littegrann.. Utrolig hvor vanskelig det skal være for noen av oss Men snart..... :duskedame: Ja, det er utrolig! Og på Prøverrommet har jeg inntrykk av at enten klarer en det på PP1-4, noen få bruker 7-8 og resten passerer 20+++ og må ofte til med forsøk før det skjer noe Blæh, ja, det er love å klage litt. Får være glad vi har helsa vår og alt sånt, men så er det det "lille" ekstra, den drømmen som en så gjerne vil få oppfylt! Jeg har tatt blodprøver i 3-4 sykluser og syns bare det var supert at jeg fikk tatt et par stykker. Da finner de jo f.eks ut om du mer eller mindre aldri har el, eller om det er 50/50, det er jo en forskjell på det Men dersom du har så lange sykluser som 35dager, er det riktig å ta prøver på dag 21 da?? Jeg bare lurer litt... Spesialisten, er det en gynekolog?? Du må bare mase på han, jeg holdt på å bli sprø på min, han somla sånn og var så inkonsekvent at jeg kunne kvelt han av og til. Og så gjorde han dårlig arbeid Får virkelig håpe dere kan få det til i løpet av 2009! Jeg har omtrent sluttet å si at "det skal" dere, for det vet en dessverre aldri Ser bare med oss, 2 år snart liksom, hadde ikke forestilt meg det i mine villeste fantasier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #493 Del Skrevet 11. januar 2009 Skjønner så utrolig godt hva du mener Men, jeg synes at noen ganger har vi lov å syte littegrann.. Utrolig hvor vanskelig det skal være for noen av oss Men snart..... :duskedame: Ja takk og lov for KG, tror mannen hadde fått sjokk vist han måtte høre på alt Ja, det er utrolig! Og på Prøverrommet har jeg inntrykk av at enten klarer en det på PP1-4, noen få bruker 7-8 og resten passerer 20+++ og må ofte til med forsøk før det skjer noe Blæh, ja, det er love å klage litt. Får være glad vi har helsa vår og alt sånt, men så er det det "lille" ekstra, den drømmen som en så gjerne vil få oppfylt! Jeg har tatt blodprøver i 3-4 sykluser og syns bare det var supert at jeg fikk tatt et par stykker. Da finner de jo f.eks ut om du mer eller mindre aldri har el, eller om det er 50/50, det er jo en forskjell på det Men dersom du har så lange sykluser som 35dager, er det riktig å ta prøver på dag 21 da?? Jeg bare lurer litt... Spesialisten, er det en gynekolog?? Du må bare mase på han, jeg holdt på å bli sprø på min, han somla sånn og var så inkonsekvent at jeg kunne kvelt han av og til. Og så gjorde han dårlig arbeid Får virkelig håpe dere kan få det til i løpet av 2009! Jeg har omtrent sluttet å si at "det skal" dere, for det vet en dessverre aldri Ser bare med oss, 2 år snart liksom, hadde ikke forestilt meg det i mine villeste fantasier!! Nei tror ikke dag 21 kan bli rett, men usikker. Hadde sykluser på 28 dager, så har de blitt de siste gangene på 31, 32 og 35, usikker på hva denne faller på men EL var på CD 19/20. Spesialisten er Spesialist i gynekologi og fødselshjelp, syns egentlig han har vært flik, men kun vært hos han ei gang, hatt telefon kontakt etterpå. Får høre med han neste gang når "dag 21" bør tas på nytt Nei tenk det to år på dere, når vi begynte så hadde vi bare 6 mnd som prøvere pga skolegangen, hadde jo såå stor tro på at det sko klaffe innen da, men nei Sko egentlig vente da til vi var ferdig på skolen, men klarte ikke vente så lenge, glad for det nå foir dette kan ta tid Men 2009 må bli året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #494 Del Skrevet 11. januar 2009 Jaja, så var det søndag, tid å lage ny plan for uka som kommer. trenger en plan slik at jeg klarer å holde måltidene å treningen: Mandag Middag: Kyllinglår med ris og salat * skole * Lese 1 kap Tirsdag Middag: Lettsaltet torsk og brokkoli i form * trene stepp og styrke Onsdag Middag:Gryte fra Indonesia * Gå tur Torsdag Middag:wok * Skole * lese 1 kap * støvsuge og rydde leiligheten, reie opp på gjesterommet, svigermor kommer i morgen Fredag Middag: Pizza med grovbunn * Danse Lørdag Middag:Honningglasert ytrefilet med timianbakte rotgrønnsaker * Gå tur Søndag Middag: Soyaglasert kyllingbryst * Møte * trene? se an uka i trimpoeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. januar 2009 #495 Del Skrevet 11. januar 2009 Innom for å strø litt babystøv i din retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #496 Del Skrevet 11. januar 2009 Hadde ei treningsøkt i dag også med dans på ps, så da var vi oppe i 9,5 trimpoeng denne uka Kjempe stolt når målet var 7, og så har jeg faktisk fått i meg 2 fiskemiddager denne uka, helt utrolig Har forresten murringer i magen i dag :snufse: Så TR er nok rundt hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #497 Del Skrevet 11. januar 2009 Innom for å strø litt babystøv i din retning. Hopper i babystøv Tenk du er gravid :rødme: Gratulerer så mye igjen og igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. januar 2009 #498 Del Skrevet 11. januar 2009 Håper virkelig ikke at TR er rett rundt hjørnet, men at det er noe helt annet. Vi klarte det så da klarer dere det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 12. januar 2009 Da var det helg har fri resten av uka, undervisningen på torsdag ble avlyst ****************************************** Nå ligger jeg på sofan med teppe, puter, varmepute, drikker te og slugt smertestillende - jepp TR kom i dag! Dere som har fulgt meg litt vet at jeg har "syykt" menssmerter, og ikke kan ta medisinen for det, så da blir det alltid litt ekstra syt på dere og ekstra arbeid på mannen, men å hente ting til meg og lage mat Men syklusen ble hvertfall kortere enn sist Vært å handlet på obs og maga i dag, 40% på prior og findus, det passer godt i studentenes lommebøker, spesielt når jeg følger GR og spiser sååå sunt Prøver å ikke ryke på sukker smell, elsker søtt under TR, men kan ikke det, så utrolig med kcal og fett Men tror det blir frukt og vanilje kesam til kveldskos, hvertfall søtt, godt og sunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. januar 2009 #500 Del Skrevet 12. januar 2009 HEEEEEEEELG *litt misunnelig * Håper varmeputen og te gjør underverker, herlig at mannen tar godt vare på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå