Supramundane Skrevet 17. oktober 2008 #201 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva med meg da? Jeg tror jo det blir to Ja... skal vi si to gutter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #202 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hei, har ikke vært innom her før jeg! Høres ut som dere har hatt en lang og tøff vei for å bli foreldre, så nå bare krysser jeg fingrene for at alt går bra herfra Gratulerer så masse med graviditeten! Takk og velkommen til dagboken min! Ja, vi har hatt en relativt lang og tøff vei, men samtidig finnes det folk som går igjennom mange flere forsøk enn oss, så sånn sett anser jeg oss som heldige. Dette var supert å høre! Gratulerer så masse! Jeg er helt sikker på at du er helt normal som ikke føler at "Jess, dette blir null problem" og "jeg blir nok verdens beste mamma". Det hadde vært litt rart om du ikke hadde vært litt usikker rundt det hele! Men jeg tror du kommer til å gjøre en kjempefin jobb og du får bare ta tiden og folk rundt deg til hjelp. Husk at det er enda litt tid til babyen kommer Å lese bøker er nok lurt. Takk, Caya! Jeg tror også at følelsene mine er helt normale, selv for et så planlagt svangerskap som mitt (kan det bli mer planlagt? ). Det betyr jo ikke at jeg angrer eller noe! Ååååå!!! Nå ble jeg glad på deres vegne!!! Kjempemoro, sitter her og smiler bredt for meg selv. Gratulerer så mye! Håper du får et kjempefint svangerskap! Skjønner godt at det kommer mange forskjellige tanker, er helt normalt! Og skulle jo bare mangle... Livet kommer til å bli snudd på hodet, og man blir kastet ut i noe helt nytt og ukjent. Men det kommer til å gå kjempebra! Og som Supramundane skriver, bare det at du allerede bekymrer deg, er jo et veldig bra utgangspunkt! Man vil så gjerne lykkes... Sender masse positive tanker og gode videre for dere! Takk skal du ha, min gode andunge! Det er nettopp dette ukjente som skremmer meg, men snart kommer det ikke til å være så fremmed lenger, og da går det så mye bedre. Gratulerer så masse igjen Håper du får et flott svangerskap og en flott baby. Det er i alle fall vanlig å ikke være overlykkelig hele tiden. Det trodde jeg at jeg kom til å være, da jeg ble gravid. Ønsket meg jo så veldig et barn, og trodde jeg kom til å gå rundt med et stort smil i ni måneder. Sånn ble det selvfølgelig ikke. Sånn blir det sikkert ikke for deg heller. Og det er helt normalt. Takk for erfaringen din, Imli! Det var det jeg trodde selv også, men godt å få det bekreftet. Neimen gratulerer! Så fantastisk!! Er kjempeglad på deres vegne! Alt føles uvirkelig i starten vet du. Hormonene løper løpsk! Det er ikke uten grunn at man har ni mndr å forberede seg på! Takk, Sisu! Jeg planlegger å bruke de ni månedene godt, men ikke stresse rundt. Det kan umulig være bra. Grattis med positiv prøve!!!!! Den var velfortjent!! Lykke til videre!!! Takk for gratulasjon, Thumbalina! God morgen, Harlekin! I natt drømte jeg at du fikk en gutt. Så da må det nesten bli sånn! Mener du det? Spennende å se om du er sanndrømt ... jeg vet ikke om vi vil vite kjønnet før fødselen, det må vi tenke på en stund. Hva med meg da? Jeg tror jo det blir to Ja... skal vi si to gutter da? Høyeste innsats er nå på to gutter. Så får vi se da ... Ønsker alle dere flotte jenter en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caya Skrevet 17. oktober 2008 #203 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg gjetter på jente! Så blir det litt spennende her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 19. oktober 2008 #204 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei hei! Hvordan er ståa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 19. oktober 2008 #205 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei Harlekin! Hvordan går det? Formen fin? Hatt en fin helg? Jeg har hatt en super helg, og manner (eller "kvinner"?) meg opp til ny uke. Tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. oktober 2008 #206 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hei kjære Harlekin! Jeg har tenkt på deg i helgen, håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 20. oktober 2008 #207 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei Harlekin, mange som følger spent med her nå Det kommer vi sikkert til å gjøre i 9 mnd framover nå siden vi må finne ut hvem som er sanndrømt og klarsynt her inne Dette blir gøy! Da får vi håpe at formen blir kanon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. oktober 2008 #208 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg tror du får en gutt, evnt en gutt og en jente om det blir to Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 20. oktober 2008 #209 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg tror du får en gutt, evnt en gutt og en jente om det blir to Ha en flott dag Det tror jeg også Siste altså, to:) En av hver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. oktober 2008 #210 Del Skrevet 20. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er en stund siden jeg har skrevet i boken min. Takk til alle dere som har vært innom! Jeg har hatt det så travelt på jobb og med andre ting at jeg ikke har hatt tid til å være så mye på KG. Men jeg er i live og i fin form, altså! Jeg er 5 uker på vei i dag, og ingen bivirkninger så langt, tror jeg. Jeg er trøtt og uggen av og til, men det er jeg jo til vanlig også, så jeg tror ikke det har noe med "bollen i ovnen" å gjøre. Jeg har time til UL 5. november, så da får vi se mere hvordan det står til inni der! Vi har bestemt oss for å fortelle det til familien etter UL, dersom alt står bra til. Luper på hvordan foreldrene mine tar det! Jeg tror de blir glade, for begge synes det er på tide med barnebarn, særlig pappa har lyst til å bli bestefar. Ellers skal jeg på kurs i Tyskland på mandag neste uke for jobben. Det blir veldig hektisk, jeg drar ned på søndagen, sover på hotell til mandag, drar rett på 9-timers kurs, og så til flyplassen og hjem. Phu! Men det blir nok spennende med litt ny faglig input. Jeg lurte litt på om det ville være farlig å fly for fosteret, men det var det ikke, sa sykepleier på Haukeland. Heldigvis! Jeg vet ikke hvilken unnskyldning jeg skulle ha brukt for å backe ut så sent ... Jeg har det som sagt travelt på jobb. Mange er syke og på ferie, og da blir det hektisk til tider. Vanligvis har jeg ikke noe i mot litt travethet, men jeg tror ikke for mye stress er bra for barnet. I går jobbet jeg 11 timer sammenhengende, det skal jeg prøve å unngå fremover. Heretter skal jeg være sterk og ikke ta på meg for mye! Det var en liten oppdatering på hva som skjer i Bjellene og narren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 21. oktober 2008 #212 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er en stund siden jeg har skrevet i boken min. Takk til alle dere som har vært innom! Jeg har hatt det så travelt på jobb og med andre ting at jeg ikke har hatt tid til å være så mye på KG. Men jeg er i live og i fin form, altså! Jeg er 5 uker på vei i dag, og ingen bivirkninger så langt, tror jeg. Jeg er trøtt og uggen av og til, men det er jeg jo til vanlig også, så jeg tror ikke det har noe med "bollen i ovnen" å gjøre. Jeg har time til UL 5. november, så da får vi se mere hvordan det står til inni der! Vi har bestemt oss for å fortelle det til familien etter UL, dersom alt står bra til. Luper på hvordan foreldrene mine tar det! Jeg tror de blir glade, for begge synes det er på tide med barnebarn, særlig pappa har lyst til å bli bestefar. Ellers skal jeg på kurs i Tyskland på mandag neste uke for jobben. Det blir veldig hektisk, jeg drar ned på søndagen, sover på hotell til mandag, drar rett på 9-timers kurs, og så til flyplassen og hjem. Phu! Men det blir nok spennende med litt ny faglig input. Jeg lurte litt på om det ville være farlig å fly for fosteret, men det var det ikke, sa sykepleier på Haukeland. Heldigvis! Jeg vet ikke hvilken unnskyldning jeg skulle ha brukt for å backe ut så sent ... Jeg har det som sagt travelt på jobb. Mange er syke og på ferie, og da blir det hektisk til tider. Vanligvis har jeg ikke noe i mot litt travethet, men jeg tror ikke for mye stress er bra for barnet. I går jobbet jeg 11 timer sammenhengende, det skal jeg prøve å unngå fremover. Heretter skal jeg være sterk og ikke ta på meg for mye! Det var en liten oppdatering på hva som skjer i Bjellene og narren! Du mener vel bollene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du mener vel bollene??? Det vil tiden vise ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. oktober 2008 #214 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bollene, ja Fint å høre fra deg igjen. Nå må du slappe av og ta vare på deg selv som best du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 22. oktober 2008 #215 Del Skrevet 22. oktober 2008 God morgen Godt å høre fra deg igjen, og at alt står bra til med moro og barn 5 uker på vei alt? Himmel, så fort tida går! Håper det går bra på treningen i dag! Satser på at treningen kan hjelpe på stresset, få kroppen til å slappe av litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 22. oktober 2008 #216 Del Skrevet 22. oktober 2008 God morgen, Harlekin Så flott å høre at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. oktober 2008 #217 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kjempefint å lese litt om hvordan det går med deg Harlekin. Syns det virker så spennende å skulle fortelle foreldre om bollen(e?) i ovnen... Det må være en fantastisk følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest andungen Skrevet 24. oktober 2008 #218 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ønsker deg en strålende fredag og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. oktober 2008 #219 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hei Harlekin. Jeg er stadig innom her og kikker etter deg. Håper du har det bra i regnværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 25. oktober 2008 #220 Del Skrevet 25. oktober 2008 Stikker innom deg og ønsker en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå