skamfull Skrevet 6. september 2008 Forfatter #21 Skrevet 6. september 2008 Jeg må få si at du høres svært, svært voksen ut til å være "14 år". Dette skurret veldig i mine ører, så jeg kan ikke ta dette seriøst. Men jeg kan ta det seriøst dersom du er en voksen mann som er søkende etter at andre ser deg fordi du kanskje har lyster utenom det vanlige, og eventuelt vil teste ut folks meninger. For meg er det samme hva du tror, det er ikke det som teller for meg Jeg er helt ærlig og skriver ut om meg selv på nette til ver eneste detalje og så skal du begynne å snake om min alder? Tro hva du vill men jeg er den jeg sier jeg er
skamfull Skrevet 6. september 2008 Forfatter #22 Skrevet 6. september 2008 Da tror jeg nok kanskje helst at du er som meg, at det er situasjonen. Både bleier og ris (i allefall fra gammelt av) er jo nært knyttet til situasjoner med barn, selv om utlevelsen av fetishen ikke inkluderer barn. Jeg er dobbelt så gammel som deg og litt til, men vet 100 % sikkert at min fetish har ingen ting med barn og pedofili å gjøre. Men som sagt før, ta den praten med legen, ikke bland inn foreldrene dine i første omgang i alle fall. Skal gå til min lege på mandag og hvis hun kan garantere at min mor og får ikke får vite noe så skal jeg snakke med hun
Gjest en mamma Skrevet 6. september 2008 #23 Skrevet 6. september 2008 Ja jeg er virkelig 14 år men vill si at jeg er mer voksen enn de andre på min alder. Jeg er enig med deg, før jeg gikk ut her på nette for å søke råd så har jeg sittet å lest utrolig mye på internett for å se hva andre sier om saken Fant blant annet ut at Flere pedofile som hadde voltatt sin egen datter og andre sine barn av beskjente.. er det slik jeg kommer til å bli? jeg er glad i barn og ikke har jeg noe lyst å skade de. OG hvorfor meg? er så utrolig mange spørsmål jeg har i hode Er det andre i fammilien som har det? er det arvelig? Har jeg sett pappa like Barn? har noen av mine foreldre gjort noe med meg da jeg var liten? Også veldig vanskelig å takke nei til å være barnevakt fordi det har jeg gjort en stund nå og så plutselig vill jeg ikke mer? Altså foreldrene til barnet tror jo at jeg ikke liker meg der osv.. jeg kan jo ikke fortelle de sannheten heller Jeg tror IKKE du kommer til å utvikle deg til å bli pedofil.Bare det at du sier at du tenner på jenter på din egen alder,beroliger i alle fall meg! Tror heller det kan ha no med de bleiene å gjøre,og det er jo voksne også visst som tenner på akkurat det,slik andre kan tenne på f.eks sko eller enkelte typer klær. Skjønner godt at det nå er mange spørsmål du sliter med,som du nevnte eksempler på i innlegget ditt.Derfor er det ekstra viktig at du får prate med en lege eller andre "profesjonelle"slik at de kan hjelpe deg til å finne ut av disse tingene. Er som sagt sikker på at du ikke er på vei til å bli pedofil.Tror at da ville du fantasert mye om barn osv og så tilfredstilt deg selv.Det er jo nettopp dette du IKKE gjør! Men søk hjelp du,slik at du kan få det bedre med deg selv ,
skamfull Skrevet 6. september 2008 Forfatter #24 Skrevet 6. september 2008 Jeg tror IKKE du kommer til å utvikle deg til å bli pedofil.Bare det at du sier at du tenner på jenter på din egen alder,beroliger i alle fall meg! Tror heller det kan ha no med de bleiene å gjøre,og det er jo voksne også visst som tenner på akkurat det,slik andre kan tenne på f.eks sko eller enkelte typer klær. Skjønner godt at det nå er mange spørsmål du sliter med,som du nevnte eksempler på i innlegget ditt.Derfor er det ekstra viktig at du får prate med en lege eller andre "profesjonelle"slik at de kan hjelpe deg til å finne ut av disse tingene. Er som sagt sikker på at du ikke er på vei til å bli pedofil.Tror at da ville du fantasert mye om barn osv og så tilfredstilt deg selv.Det er jo nettopp dette du IKKE gjør! Men søk hjelp du,slik at du kan få det bedre med deg selv , Tusen takk! det skal jeg gjøre. Jeg vill bare avslute dette med å si at jeg er virkelig 14 år, jeg er ikke eldre og jeg laget ikke dette inlegget for å få støtte eller får å finne ut hvordan dere foreldre ser på deg som det ble påståt av en på dette forumet jeg skal love dere at jeg skal få hjelp, kommer til å holde mine foreldre ute av dette fordi det tror jeg er best.
Gjest en mamma Skrevet 6. september 2008 #25 Skrevet 6. september 2008 Tusen takk! det skal jeg gjøre. Jeg vill bare avslute dette med å si at jeg er virkelig 14 år, jeg er ikke eldre og jeg laget ikke dette inlegget for å få støtte eller får å finne ut hvordan dere foreldre ser på deg som det ble påståt av en på dette forumet jeg skal love dere at jeg skal få hjelp, kommer til å holde mine foreldre ute av dette fordi det tror jeg er best. LYKKE TIL MED ALT!
Gjest Gjest_Laila_* Skrevet 6. september 2008 #26 Skrevet 6. september 2008 Lykke til med alt ja, dette ordner seg! Hold oss oppdatert om hvordan det gikk hos legen da, hvis du selv vil selvfølgelig
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #27 Skrevet 6. september 2008 Hei. Jeg skjønner at d må ha det vondt, det er vanskelig å ha tanker man ikke vil ha selv. Det kan hende at du tenker dette for å straffe deg selv på noen måte, når jeg tenker på ting jeg egentlig ikke har noen grunn til å tenke er det for å få meg selv til å få dårlig samvittighet. Tror ikke du er noen pedofil, i og med at du faktisk klarer å unngå å forgripe deg på barn. Jeg synes uansett du skal søke hjelp - og det kjapt. Det er som sagt ikke enkelt å gå å bære på slikt alene. Lykke til:)
LittleMaggie Skrevet 6. september 2008 #28 Skrevet 6. september 2008 (endret) Så vondt jeg får av deg! For meg høres det nesten mer ut som du sliter med tvangstanker, heller enn en reell lystfølelse rettet mot barn. Kanskje nettopp fordi du synes pedofili -selv bare i tanken- er så fælt at du er livredd for at du skal være "en sånn en". Mikset med den fetisjen du har, kan nok det hele bli veldig forvirrende. Det er ikke uvanlig at mennesker med tvangstanker sliter med tanker om å skade andre, selv om man oftest hører om de som er pinlig opptatt av hygiene, osv. Du lurer bl.a. på om du er "nødt til å ende opp sånn", du er redd for ikke å ha kontroll over situasjonen, og det får meg til å tenke tvang og selvpining. Enten det er tvangstanker eller reelle pedofile tendenser, synes jeg det er kjempeviktig at du får noen å snakke med. Mest av alt for din egen del. Husk at uansett hvor vonde tankene måtte være, så er de bare tanker, og det er du selv som velger dine handlinger. Endret 6. september 2008 av LittleMaggie
skamfull Skrevet 6. september 2008 Forfatter #29 Skrevet 6. september 2008 Vet ikke helt hvordan jeg skal få sakt det, jeg er utrolig glad for støtten jeg får og jeg skal til min/mama sin fastlege på Mandag og jeg skal fortele dere hvordan det gikk. takk for alt
malicious Skrevet 7. september 2008 #30 Skrevet 7. september 2008 Tusen takk, skal sette meg ned å skrive til dem, Flere forslag? Hvordan tenker dere om meg når dere leser dette? Jeg tenker at du er veldig modig som gjoer det du gjoer. Nettopp aa ta tak i problemet. Hadde alle gjoert som deg, ville verden vaert saa mye bedre. Du er flink, du er sterk og jeg har veldig tro paa deg!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #31 Skrevet 7. september 2008 Hei! Jeg tror også at dette er tvangstanker, det vil si OCD: Obsessive Compulsive Disorder. Søk det opp på internett og ta kontakt med Ananke! Jeg tror egentlig ikke du er pedofil. Jeg har i hvert fall hørt at pedofile forelsker seg i barn (altså ikke bare seksuell tenning) og at de ikke liker folk på sin egen alder. Dessuten syns jeg mye av pedofili-begrepet har med handlingen å gjøre, og ikke tankene.
Gjest bente85 Skrevet 7. september 2008 #32 Skrevet 7. september 2008 Ønsker deg masse lykke til! Dette hørtes ikke noe særlig ut, så jeg håper at du kan få masse god hjelp og støtte med dette du sliter med.
royaltrux Skrevet 10. september 2008 #33 Skrevet 10. september 2008 Da tror jeg nok kanskje helst at du er som meg, at det er situasjonen. Både bleier og ris (i allefall fra gammelt av) er jo nært knyttet til situasjoner med barn, selv om utlevelsen av fetishen ikke inkluderer barn. Jeg er dobbelt så gammel som deg og litt til, men vet 100 % sikkert at min fetish har ingen ting med barn og pedofili å gjøre. Men som sagt før, ta den praten med legen, ikke bland inn foreldrene dine i første omgang i alle fall. Jeg synes også du burde vente litt før du bland inn foreldrene dine. Akkurat nå så er det faktisk ikke tydelig om du er pedofil eller om du har bare en bleie fetish.
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. september 2008 #34 Skrevet 10. september 2008 Du er nok ikke pedofil nei. Det er vel ganske normalt at ungdom har tanker man ikke vil ha, også begynner man å lure på om det feiler deg det ene og andre. Husk at du ikke har gjort noe galt, og du kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg tror du trygt kan sitte barnevakt igjen. Du vet jo selv at du ikke kommer til å gjøre barnet noe, og det er nok det som teller. Likevel kan det nok være lurt å oppsøke hjelp ja, kan virke som du trenger å snakke litt om tankene dine. Husk at det er de valgene du tar som gjør deg til den du er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå