Gå til innhold

Pedofil jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg pedofil?

Hei, jeg er en gutt som nettopp fylte 14 år og oppretter denne diskusjonen fordi jeg er veldig skremt og frustrert over meg selv.

For en stund tilbake så fant jeg ut at jeg har noe som kalles AB/DL som da står for Adult baby/ Diaper lover.

Altså tenner jeg på bleier, noe som innebærer at jeg også har en tilden til å se for meg for eks en 11 åring med bleie osv.. MEN jeg tenner også på jenter på min alder også.

En gang da jeg var barnevakt så ble jeg plutselig opphisset av å leke litt med den jeg passet.

Jeg ble så lei og skamfull at jeg satt meg ned å gråt resten av dagen og nå har jeg mistet så mye selvtillit og jeg har takket nei til alle tilbud om å være barnevakt.

Jeg har lest mye på nette med pedofile og mennesker som forgriper seg på barn. Jeg vet at barn som blir utsatt for det blir totalt skadet og kan slite alvorlig senere i livet og jeg har sakt til meg at jeg aldri finne på noe slikt. Jeg har selv aldri blitt utsatt for dette selv og jeg har aldri vært i nærheten av å gjøre noe dumt mot et barn..

Må bare gjøre en ting klart for dere, Jeg har aldri valgt å bli slik som jeg er.

Har lest flere steder hvor dette blir ofte sakt ”hvorfor dør alltid de gode menneskene og ikke de som dreper, forgriper seg på barn osv.. Vær klar over at dette er noe jeg ikke har valg selv og jeg er skremt og skamfull over det jeg har oppdaget ved meg selv

Jeg trenger hjelp og da lurer jeg på om det finnes noen form for behandling

OM jeg så må kastrere meg eller lignende så gjør jeg deg gjerne, jeg er utrolig skamfull.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_laila_*
Skrevet

Offda, høres ikke lett ut. Det er ikke alltid like lett å takle alle rare tanker og følelser som kan komme...

Gå til fastlegen din og få henvisning til psykolog, det er ikke en skam og gå til psykolog!:) Da får du iallefall et profosjonellt syn på det og h*n kan hjelpe deg på en god profosjonell måte :)

Gjest Gjest_laila_*
Skrevet

ELLER du kan skrive en mail til han her http://www.nettpsykologen.no/ hvis du enda bor hjemme og det blir vanskelig å forklare ovenfor foreldre osv. Bare for og høre hva du kan gjøre, og hvem som er best og søke hjelp hos :)

Skrevet
Offda, høres ikke lett ut. Det er ikke alltid like lett å takle alle rare tanker og følelser som kan komme...

Gå til fastlegen din og få henvisning til psykolog, det er ikke en skam og gå til psykolog!:) Da får du iallefall et profosjonellt syn på det og h*n kan hjelpe deg på en god profosjonell måte :)

Takk for ett seriøst innlegg, hadde jeg selv vært far til ett barn og ikke hat noen forståelse for hvordan det er å slite med dette så hadde jeg sikkert personen som det gjelder skikkelig ut..

Vet ikke helt hvordan jeg skal legge dette frem for mine foreldre,

men det skal jeg klare å gjøre

Skrevet

Tusen takk, skal sette meg ned å skrive til dem,

Flere forslag?

Hvordan tenker dere om meg når dere leser dette?

Skrevet

Hva mener du med "leke litt med den jeg passet"? Jeg tolket det på verst mulige måte, derav svaret mitt.

For det første må du si nei om du blir bedt om å være barnevakt igjen.

For det andre må du kontakte fastlegen for henvisning til psykolog.

Skrevet
Hva mener du med "leke litt med den jeg passet"? Jeg tolket det på verst mulige måte, derav svaret mitt.

For det første må du si nei om du blir bedt om å være barnevakt igjen.

For det andre må du kontakte fastlegen for henvisning til psykolog.

Altså når jeg sier leker så mener jeg å leke med barnet, altså kaste ball til hverandre, spille ball osv.. Jeg har aldri vært i grovsonen av noen slag,

Og ja, som jeg skrev i starten så kommer jeg aldri til å passe noen barn til/om jeg får den muligheten å bli helt frisk og normal igjen

Takk for svar

Skrevet

Jeg synes synd på deg, og håper du tar tak i det før det eventuellt utvikler seg. Det at du tenner på bleier er helt greit, mangen som gjør det :) Men hvis det går utover barn blir det noe helt annet..

Du er veldig ung, og mangen rare ting kan dukke opp da i tanker og sjel.. Han som jeg henviste til , har også litt erfaring med sexologi, det er kanskje veien og gå med dette.

Skrevet

Jeg tolket det ikke negativt at TS lekte med barnet han passet, jeg tolker det som normal vanlig lek?

Jeg skjønner at du har det vanskelig og at det er forferdelig skremmende tanker du har. Jeg har selv en liten sønn, og har selv tenkt på måten du skisserer; hvorfor lar de pedofile leve og gå rundt i samfunnet vårt.... det kan være MITT barn neste gang. Det er et mareritt for foreldre å tenke på.

Samtidig fikk innlegget ditt meg til å tenke. Det er nok ikke lett for den som oppdager at han/hun har slike tanker heller. Det er en lettelse å lese at du takker nei til barnevaktoppdrag. Hold på den tanken, og fortsett å holde deg unna små barn.

Jeg anbefaler også at du tar kontakt med fastlegen din. Det er kanskje lurere å snakke med en lege enn å snakke med foreldrene dine?

Skrevet
Jeg synes synd på deg, og håper du tar tak i det før det eventuellt utvikler seg. Det at du tenner på bleier er helt greit, mangen som gjør det :) Men hvis det går utover barn blir det noe helt annet..

Du er veldig ung, og mangen rare ting kan dukke opp da i tanker og sjel.. Han som jeg henviste til , har også litt erfaring med sexologi, det er kanskje veien og gå med dette.

Takk, det som plager meg mest er at jeg har tent på ett barn. Jeg har aldri Runket eller tenkt noe videre ekle tanker og det skal jeg aldri gjøre. Kan aldri si aldri men jeg skal ikke la deg så lang.. Jeg jar lyst å bli frisk som ett normal menneske.

jeg er veldig ung i alderen og det verste er å ikke ha noen å snakke med, tørr ikke å si det til mine foreldre og jeg griner mye..

takk for svar

Skrevet
Jeg tolket det ikke negativt at TS lekte med barnet han passet, jeg tolker det som normal vanlig lek?

Jeg skjønner at du har det vanskelig og at det er forferdelig skremmende tanker du har. Jeg har selv en liten sønn, og har selv tenkt på måten du skisserer; hvorfor lar de pedofile leve og gå rundt i samfunnet vårt.... det kan være MITT barn neste gang. Det er et mareritt for foreldre å tenke på.

Samtidig fikk innlegget ditt meg til å tenke. Det er nok ikke lett for den som oppdager at han/hun har slike tanker heller. Det er en lettelse å lese at du takker nei til barnevaktoppdrag. Hold på den tanken, og fortsett å holde deg unna små barn.

Jeg anbefaler også at du tar kontakt med fastlegen din. Det er kanskje lurere å snakke med en lege enn å snakke med foreldrene dine?

Tusen takk for støtten din, det hjelper meg virkelig.

Jeg gjør iverfall ting for å forhindre at noe dumt skal skje.

Jeg har aldri hatt noen ønske om å skade ett barn, jeg har flere søstre som har små barn og jeg er så glad for at jeg ikke tenner på de. Er så utrolig glad i de..

Håper virklelig at dette er helbredelig fordi jeg vill ikke skade noen

Akuratt nå så sitter jeg å griner fordi jeg er så lei for alt dette...

sier ikke dette for å få sympati men for å få skikkelig hjelp

Skrevet

Vi mennesker kan tenne på de mest utrolige og mest forbudte ting.. Noe som sikkert de fleste har gjort av forskjellig sort, men ikke setter til verks. Det er flott at du kjenner det "går over streken" og vil gjøre noe med det!:)

Gjest en mamma
Skrevet
Tusen takk, skal sette meg ned å skrive til dem,

Flere forslag?

Hvordan tenker dere om meg når dere leser dette?

Jeg tenker at hvis du virkelig bare er 14,så er du en modig og moden gutt SOM TØR Å INNRØMME både ovenfor deg selv - og nå her i KG-at du har et problem,og at DU ØNSKER Å FÅ HJELP-før noe vondt skjer.

Jeg har forferdelig vondt av deg!Men det at du faktisk blir redd for det du føler(altså ting som tenner deg),gjør at jeg har stor tro på at du kan greie å takle disse tingene uten at det vil utvikle seg til at du gjør noe alt.For MANGE av de som VIRKELIG-og med rette-kan kalles pedofile,BLIR VERKEN SKREMT OVER SINE EGNE FØLELSER ELLER FÅR DÅRLIG SAMVITTIGHET!

Så det at du nå søker hjelp for disse tinga,er veldig positivt og lover bra for fremtiden din.

MEN,du MÅ søke hjelp!Og jeg håper du har foreldre som er forståelsesfulle og som vil hjelpe deg med dette.

Skjønner du har det vondt,og håper alt vil gå bra med deg!

Gjest EN MAMMA
Skrevet

Det skal selvsagt stå:....uten at det vil utvikle seg til at du gjør noe galt.

Skrevet

Jeg mener ikke å undervurdere eller bagatallisere problemet her, men er du sikker på at du ble seksuelt tent på det ene barnet? Eller var det noe som kanskje er forbundet med diaperfetishen din som ga et slags utslag? Bare mine tanker, er på ingen måte noen ekspert. Uansett, ta en prat med fastlege/psykolog og få snakket ut om det, så finner du ut av det, og om så skulle være at du har pedofile tendenser vil du få profesjonell hjelp.

Men av egen erfaring, jeg har en spankingfetish, og blir utrolig fascinert om jeg f.eks. ser en film hvor et barn får ris... det er altså situasjonen jeg som gjør noe med meg, ikke barnet. Derfor tenkte jeg at det kanskje kunne være det samme du opplevde?

Skrevet
Jeg tenker at hvis du virkelig bare er 14,så er du en modig og moden gutt SOM TØR Å INNRØMME både ovenfor deg selv - og nå her i KG-at du har et problem,og at DU ØNSKER Å FÅ HJELP-før noe vondt skjer.

Jeg har forferdelig vondt av deg!Men det at du faktisk blir redd for det du føler(altså ting som tenner deg),gjør at jeg har stor tro på at du kan greie å takle disse tingene uten at det vil utvikle seg til at du gjør noe alt.For MANGE av de som VIRKELIG-og med rette-kan kalles pedofile,BLIR VERKEN SKREMT OVER SINE EGNE FØLELSER ELLER FÅR DÅRLIG SAMVITTIGHET!

Så det at du nå søker hjelp for disse tinga,er veldig positivt og lover bra for fremtiden din.

MEN,du MÅ søke hjelp!Og jeg håper du har foreldre som er forståelsesfulle og som vil hjelpe deg med dette.

Skjønner du har det vondt,og håper alt vil gå bra med deg!

Ja jeg er virkelig 14 år men vill si at jeg er mer voksen enn de andre på min alder.

Jeg er enig med deg, før jeg gikk ut her på nette for å søke råd så har jeg sittet å lest utrolig mye på internett for å se hva andre sier om saken

Fant blant annet ut at Flere pedofile som hadde voltatt sin egen datter og andre sine barn av beskjente..

er det slik jeg kommer til å bli? jeg er glad i barn og ikke har jeg noe lyst å skade de.

OG hvorfor meg? er så utrolig mange spørsmål jeg har i hode

Er det andre i fammilien som har det? er det arvelig?

Har jeg sett pappa like Barn? har noen av mine foreldre gjort noe med meg da jeg var liten?

Også veldig vanskelig å takke nei til å være barnevakt fordi det har jeg gjort en stund nå og så plutselig vill jeg ikke mer? Altså foreldrene til barnet tror jo at jeg ikke liker meg der osv.. jeg kan jo ikke fortelle de sannheten heller

Skrevet
Jeg mener ikke å undervurdere eller bagatallisere problemet her, men er du sikker på at du ble seksuelt tent på det ene barnet? Eller var det noe som kanskje er forbundet med diaperfetishen din som ga et slags utslag? Bare mine tanker, er på ingen måte noen ekspert. Uansett, ta en prat med fastlege/psykolog og få snakket ut om det, så finner du ut av det, og om så skulle være at du har pedofile tendenser vil du få profesjonell hjelp.

Men av egen erfaring, jeg har en spankingfetish, og blir utrolig fascinert om jeg f.eks. ser en film hvor et barn får ris... det er altså situasjonen jeg som gjør noe med meg, ikke barnet. Derfor tenkte jeg at det kanskje kunne være det samme du opplevde?

For å være helt ærlig så har jeg bare merket at jeg har litt tent en gang, håper virkelig at det kommer av andre årsaker men har aldri passet noen barn siden det så jeg vet ikke.. Jeg har aldri runket til ett barn men kun til jenter på min egen alder.. Jeg blir heller ikke tent av å tenke på at det og det barnet men av selve bleier..

Skrevet

Jeg må få si at du høres svært, svært voksen ut til å være "14 år". Dette skurret veldig i mine ører, så jeg kan ikke ta dette seriøst.

Men jeg kan ta det seriøst dersom du er en voksen mann som er søkende etter at andre ser deg fordi du kanskje har lyster utenom det vanlige, og eventuelt vil teste ut folks meninger.

Skrevet

JEG har aldri tent på ett barn utenom å tenke på bleier, altså det er Bleier som lager problemet her...

Men uansett jeg vill ikke tenke slik og jeg er skamfull

For å være helt ærlig så tror vet jeg mer eller mindre at det er noe med at jeg tenner på bleier.. Altså jeg hadde ALDRI tent på å ta ett barn på ufine og aldri kunne jeg tent på ...(ja du vet) med ett barn

Skrevet
For å være helt ærlig så har jeg bare merket at jeg har litt tent en gang, håper virkelig at det kommer av andre årsaker men har aldri passet noen barn siden det så jeg vet ikke.. Jeg har aldri runket til ett barn men kun til jenter på min egen alder.. Jeg blir heller ikke tent av å tenke på at det og det barnet men av selve bleier..

Da tror jeg nok kanskje helst at du er som meg, at det er situasjonen. Både bleier og ris (i allefall fra gammelt av) er jo nært knyttet til situasjoner med barn, selv om utlevelsen av fetishen ikke inkluderer barn. Jeg er dobbelt så gammel som deg og litt til, men vet 100 % sikkert at min fetish har ingen ting med barn og pedofili å gjøre.

Men som sagt før, ta den praten med legen, ikke bland inn foreldrene dine i første omgang i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...