Wilhelmine! Skrevet 12. mars 2014 #41 Skrevet 12. mars 2014 Skulle ønske jeg klarte å få orgasme under sex...
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #42 Skrevet 12. mars 2014 Jeg gråter alltid, men det er fordi jeg blir lei meg over at jeg alltid må fikse orgasmen alene. Blir trist ved tanken på at jeg aldri skal bli tilfredsstilt på den måten av en mann igjen. (Er gift og mannen har bare rett og slett ingen vilje eller kompetanse. ) Prøver å la være å onanere fordi jeg vet at jeg blir så trist etterpåAnonymous poster hash: dffcd...05c 1
volvo22 Skrevet 12. mars 2014 #43 Skrevet 12. mars 2014 Skulle ønske jeg klarte å få orgasme under sex... Har du prøvd orgasmekrem da ?
Wilhelmine! Skrevet 12. mars 2014 #44 Skrevet 12. mars 2014 Har du prøvd orgasmekrem da ? Nei - hvordan fungerer den?
volvo22 Skrevet 12. mars 2014 #45 Skrevet 12. mars 2014 Nei - hvordan fungerer den? Det er en krem som du smører på fitta før du skal ha sex/onanere,og som skal gjøre at man lettere får orgasme.. Verdt å prøve kanskje..
volvo22 Skrevet 12. mars 2014 #46 Skrevet 12. mars 2014 Jeg gråter alltid, men det er fordi jeg blir lei meg over at jeg alltid må fikse orgasmen alene. Blir trist ved tanken på at jeg aldri skal bli tilfredsstilt på den måten av en mann igjen. (Er gift og mannen har bare rett og slett ingen vilje eller kompetanse. ) Prøver å la være å onanere fordi jeg vet at jeg blir så trist etterpå Anonymous poster hash: dffcd...05c Huff,det hørtes da utrolig trist ut....
Wilhelmine! Skrevet 12. mars 2014 #47 Skrevet 12. mars 2014 Det er en krem som du smører på fitta før du skal ha sex/onanere,og som skal gjøre at man lettere får orgasme.. Verdt å prøve kanskje.. Skal man smøre det på skjeden eller klitorisen? Takk.
volvo22 Skrevet 12. mars 2014 #48 Skrevet 12. mars 2014 Skal man smøre det på skjeden eller klitorisen? Takk. På og rundt klitorisen. Bare hyggelig,du ! Håper det hjelper deg
Gjest Svampebob1 Skrevet 12. mars 2014 #49 Skrevet 12. mars 2014 Det hender jeg gjør det, dersom jeg har det vanskelig for tiden, og egentlig er ganske deppa. Har jeg sex da, er det akkurat som at orgasmen utløser følelsene i meg, og det er vanskelig å holde tårene tilbake. Tror det skjer noe hormonelt? Jeg pleier iallfall ikke å automatisk gråte etter f.eks å ha spist et eple Anonymous poster hash: 5746d...a71 Jeg tror at kanskje man slapper av mer og at man gir mer slipp på det man holder på etter en slik følelsesladning som det man får av orgasme. Dermed er det større sjanse for at ting man går og bærer på kommer ut også. Det er sikkert både hormonelt og psykisk det der :-).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå