Gå til innhold

Gråter etter orgasme


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som ikke alltid klarer å holde tårene tilbake etter en sterk og intens orgasme? Dette er ikke noe jeg gjør vanligvis men det hender og er ganske irriterende...

Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir superfølsom etter sex :P Vet ikke hvorfor, men kan lett begynne å gråte uten at noe er galt. Lurer også på om det er flere som opplever dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig vanlig. Har hørt om flere som har opplevd det samme. Blant annet meg selv.

Det er fordi det er så intenst og lidenskapelig, og man blir overveldet av følelser. Sånn er det i allefall for meg :)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også sånn noen ganger. Leste en logisk og uromantisk forklaring på det en gang, men husker ikke helt.. Noe med at de ulike sentrene i hjernen kan påvirkes/forstyrres av hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det også, men trur det har sammenheng med ting som skjer i forholdet. Ekstra mykje følelsar inne i bildet av og til av ulike grunnar.

Endret av #Angel#
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere enn meg som ikke alltid klarer å holde tårene tilbake etter en sterk og intens orgasme? Dette er ikke noe jeg gjør vanligvis men det hender og er ganske irriterende...

Noen flere?

nei kan ikke si det..men syntes jeg har lest dette et sted... skal vi se... *leter*

Sex er fysisk kommunikasjon. Det er sannsynlig at du blir rørt når samspillet med partneren din stemmer, at du føler deg åpen, respektert og lar deg fylle av seksuell lyst og spenning. Avspenningen som kommer etter orgasmen vil kunne åpne opp for tårene, som er en annen del av kroppens uttrykksmåte.

Årsaken til at tårene kommer noen ganger er sannsynligvis at du disse gangene blir spesielt berørt av det dere skaper sammen eller er i spesielt god kontakt med egne følelser.

Lykke til videre. Hilsen psykologen

sikkert flott å felle noen tårer etterpå.. kunne nesten ønske deg var meg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som ikke alltid klarer å holde tårene tilbake etter en sterk og intens orgasme? Dette er ikke noe jeg gjør vanligvis men det hender og er ganske irriterende...

Noen flere?

Samme her, men jeg synes IKKE det er irriterende - kun frigjørende!!! Gjør opplevelsen enda mer spesiell. BEST!

... og etterpå ligger mannen min ved siden av og gir high five til seg selv :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grått en gang etter orgasme, og det var den mest intense orgasmen noen sinne, den utløste alt! Det var merkelig, men samtidig utrolig deilig. Skulle gjerne opplevd det igjen:)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er vel skjønnere enn det vel? Viser jo bare hvor dypt det man har sammen med kjæresten er. Har opplevd det flere ganger og alltid når orgasmen har vært megaintens. Håper jeg får oppleve det mange ganger i fremtiden også ;)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ofte jeg..

Somregel fordi orgasmene er veldig stekre og intense, og etterpå må jeg bare krølle meg sammen i fosterstilling og komme til megselv igjen. Da kommer det somregel noen tårer, og tusen forskjellige følelser stormer i meg samtidig. Men etter et minutt eller sånn er jeg i strålende humør og kjempeopplagt.

Samboeren ble skremt første gangen, og trodde han hadde halvveis ødelagt meg, men nå bare ligger han der med verdens største glis når jeg gjør sånn.

Men.. jeg er og veldig flink å gå å bære på bekymringer og vonde ting. Gir veldig sjeldent uttrykk for at det er noe som plager meg. Så når jeg får en orgasme klarer jeg bare ikke å holde det inne lengre, og tårene kommer. Men også da i bare et minutt kanskje. Men etterpå er jeg bare stille og innesluttet da.

Uansett gråter jeg bare når sexen er dritgod og jeg kommer hardt. Jeg kan ikke noe for at den som oftest er det.. :lur:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjer av og til med samboeren etter en heftig orgasme.

Samboeren ble skremt første gangen, og trodde han hadde halvveis ødelagt meg, men nå bare ligger han der med verdens største glis når jeg gjør sånn.

Føler meg skyldig i den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også sånn noen ganger. Leste en logisk og uromantisk forklaring på det en gang, men husker ikke helt.. Noe med at de ulike sentrene i hjernen kan påvirkes/forstyrres av hverandre..

jeg holder en finger på at det dessverre er en logisk og uromantisk forklaring, kan nemlig helt fint begynne å gråte MENS jeg får en orgasme, noen ganger, uansett om det er på egenhånd eller sammen med partner. hihi

det er ikke fordi det vi skaper er så stort, eller at jeg elsker meg selv så ufattelig høyt at når jeg elsker med meg selv, så blir jeg bare så rørt, men rett og slett en reaksjon som av og til kommer og av og til ikke. Når det kommer, er det ikke bedre en når det ikke kommer. Og de gangene det ikke kommer tårer (oftest), er på ingen måte dårligere eller mindre rørende en de gangene tårene renner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender vel oftere at jeg svimer av enn at jeg griner...

Det har jeg til gode å oppleve enda, selv om jeg til tider føler meg helt "borte vekke" innimellom og det tar da lang tid før jeg kommer til hektene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...