Gå til innhold

Gråter etter orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det flere enn meg som ikke alltid klarer å holde tårene tilbake etter en sterk og intens orgasme? Dette er ikke noe jeg gjør vanligvis men det hender og er ganske irriterende...

Noen flere?

Jeg gråter nesten alltid etter orgasme. Tårene kommer umiddelbart etter og helt spontant. Jeg føler ikke tristhet, bare en uendelig sterk forløsning.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

Jeg gjør det! men jeg kan gjøre begge deler! både gråte og le om hverandre! oftest "gråter" jeg når det står på som verst, alså midt i eksplosjonen, og etter den er ferdig kan jeg le så jeg holder på å dø og kjæresten omtrent blir skremt og lurer på om alt er ok haha :P jeg trodde det bare var meg!

Skrevet

Gråter ikke så jeg hulker, men noen tårer kan det nå komme av og til. Kan også få litt tårevåte øyne mens vi holder på fordi det er så godt ;)

Skrevet
Jeg gjør det! men jeg kan gjøre begge deler! både gråte og le om hverandre! oftest "gråter" jeg når det står på som verst, alså midt i eksplosjonen, og etter den er ferdig kan jeg le så jeg holder på å dø og kjæresten omtrent blir skremt og lurer på om alt er ok haha :P jeg trodde det bare var meg!

hahaha, kjenner meg igjen i den :) har flere ganger opplevd å gråte og le samtidig, rett etter sex. merkelige greier =)

Skrevet

er ikke så ofte det skjer ,men det skjer...vær gang det har skjedd har jeg vært aleine..er nok kjemiske reaksjoner i hjernen.ikke at du er så glad for hva du har sammen med partneren din ;-)

Skrevet

Jeg er mann.

Det skjer med meg også – det blir så intenst og så kommer alle følelsene. En fysisk og psykisk utblåsning…….

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også opplevd dette med en av mine ekser. Hele bobbla bare sprakk for meg og jeg gråt i flere minutter. Det var en herlig opplevelse som jeg gjerne vil prøve igjen. Jeg ble litt for overfølsom, og eksen min lurte på hva som var galt. Har kun skjedd meg 1 gang.

Menn forstår seg som regel ikke på følelse.. Se på han over min post. Jøjje meg sier jeg bare.

• 5 år senere...
Skrevet

Jeg bruker å få det av og til, etter orgasme.. Det er noen ganger da jeg bare slipper alt av følelser, og bare lar meg selv få en hærlig orgasme mens kjæresten enten fingrer meg eller holder på meg klitten min.. Det er en helt sinnsyk følelse som ikke kan beskrives! Kjæresten blir litt nærvøs og redd, da han tror at jeg får vondt.. Men det er tvert motsatt! ;-) håper en hver dame/jente får oppleve den hærlige følelsen engang! Du føler deg helt ny etterpå ;-)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det har skjedd noen ganger med nåværende, spesielt da vi hadde langdistanseforhold og ikke så hverandre så ofte. Var vel alt savnet og gleden over å være sammen igjen som gjorde at jeg gråt etter orgasmen, en slags psykisk utløsning.

Anonymous poster hash: 86aea...834

Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg gjør det av og til, helt ufrivillig og helt uten at det er noen triste følelser involvert (eller følelser overhodet), dersom det har vært veldig røff BDSM. Ikke sånn at jeg er lei meg på noe vis, kan godt ligge og prate eller whatever, det er en ren fysisk reaksjon på hva kroppen har vært gjennom. Hodet mitt vet jo at jeg har vært med på det helt frivillig, men kroppen skjønner det tydeligvis ikke alltid :P Vi pleier bare le av det, og typen er rimelig stolt når det blir intenst for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å gråte eller får latterkrampe.

Anonymous poster hash: 2009a...b91
Gjest Andrea93
Skrevet

Grine etter orgasme????

Jeg kommer ALDRI til å skjønne meg på dere jenter...

Dette er ikke et jentefenomen. Jeg har vært med flere menn der det har skjedd med de. Altså, vi snakker ikke hulking eller "åh dette var så vakkert"-gråting, men noen tårer som rett og slett er en fysisk reaksjon, ikke nødvendigvis en psykisk.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg hadde en elsker engang som mistet bevisstheten under orgasme. Gikk lang tid før jeg fikk kontakt med han, spesielt når jeg sugde han

Skrevet

Jeg hadde en elsker engang som mistet bevisstheten under orgasme. Gikk lang tid før jeg fikk kontakt med han, spesielt når jeg sugde han

Tyder på at du ikke var akkurat dårlig til å suge da ;)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Tyder på at du ikke var akkurat dårlig til å suge da ;)

Nei, har fått skryt for det ;):fnise::fnise:

Skrevet

Nei, har fått skryt for det ;):fnise::fnise:

Hehe,tviler ikke....;)

Skrevet

Jeg kan både begynne å gråte og miste bevisstheten hvis orgasmen er intens... Rimelig sært.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Er det flere enn meg som ikke alltid klarer å holde tårene tilbake etter en sterk og intens orgasme? Dette er ikke noe jeg gjør vanligvis men det hender og er ganske irriterende...

Noen flere?

Det der synes jeg bare er utrolig søtt. Ikke noe å være flau over ihvertfall :-)

Skrevet

Skjer av og til at jeg gråter etter orgasme. Men som regel skjelver jeg bare :P

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg gjør det, dersom jeg har det vanskelig for tiden, og egentlig er ganske deppa.

Har jeg sex da, er det akkurat som at orgasmen utløser følelsene i meg, og det er vanskelig å holde tårene tilbake.

Tror det skjer noe hormonelt?

Jeg pleier iallfall ikke å automatisk gråte etter f.eks å ha spist et eple :P

Anonymous poster hash: 5746d...a71
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...