Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?

Nique

Anbefalte innlegg

Takk for i kveld! Veldig koselig å se deg igjen. :hug:

Du er, som alltid, trivelig selskap :klemmer:

Åpne avtale om flere filmer, :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er, som alltid, trivelig selskap :klemmer:

Åpne avtale om flere filmer, :jepp:

The A-Team kommer 18. juni, så den bør vi nesten se ganske med en gang jeg kommer tilbake om du ikke er på ferie da (begynnelsen av juli) og Inception kommer en gang i midten av juli. Så må vi få til den filmkvelden en gang! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The A-Team kommer 18. juni, så den bør vi nesten se ganske med en gang jeg kommer tilbake om du ikke er på ferie da (begynnelsen av juli) og Inception kommer en gang i midten av juli. Så må vi få til den filmkvelden en gang! :Nikke:

Absolutt :)

Skal ut og møte Nótt i dag, levere fra meg kjolen jeg har hatt liggende en stund.

Ellers blir det å hente siste ting til i morgen, og pakke kofferten, samt legge frem det vi trenger i morgen.

Ikke stresset, bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være helt sikker på å rekke det før du drar:

Jeg håper dere får en fantastisk helg! Lykke til og kos dere masse! :hug: Så venter jeg spent på referat og bilder. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg har bestilt finvær, så nå er det bare å glede seg :)

Skjønner den med skrekkblandet fryd ;) Håper dere får en flott og minnerik dag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det regner :regn:

Fin måte å si at det bøtter ned med vann.

Uansett, jeg ble da godt gift 28.mai, og er på vei inn i et nytt kapittel i livet.

Ikke at så mye er forandret, men man blir litt slått av tanken at nå, nå er det faktisk ikke bare å snu ryggen og gå ved første motgang.

Takk for gratulasjoner og meldinger forresten :)

Nå er det jobbing frem til 1. august, da er det 3 uker ferie, med tur til Nederland igjen.

Der skal det feires rund dag for far til mannen, og jeg skal møte hele slekta hans, ikke bare nærmeste familie :sjokk: Jeg kan ikke si at jeg gleder meg, for jeg vet at det er begrenset med folk som snakker engelsk, og jeg kan ikke nederlandsk ennå. Har 7 uker å lære på ;)

Men ferien i Nederland gleder jeg meg til.

Endret av Nique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Hurra for ticker og påbegynt prøving :hoppe:

Spennende å møte slekten, særlig når de ikke snakker noe særlig engelsk. Men det går seg vel til nå som du er gift og fått deg privatlærer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med prøving - krysser fingrene for dere.

Skjønner at du "gruer" deg litt til å møte familien til din kjære med tanke på språket, men jeg tror det ordner seg jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kamille_

Hei Nique!

Gratulerer så masse :bryllup: Tenker dere koste dere masse på dagen deres :)

Håper og tror du husker meg? :sjenert:

Ser du har laget ticket, spennende tid i vente hos dere også :)

Vi begynner også denne mnd - gurimalla som jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for ticker og påbegynt prøving :hoppe:

Spennende å møte slekten, særlig når de ikke snakker noe særlig engelsk. Men det går seg vel til nå som du er gift og fått deg privatlærer ;)

Jeg er ikke så fryktelig flink å ta initativ til å lære selv :fnise: men noe skal det nok bli.

Spennende med prøving - krysser fingrene for dere.

Skjønner at du "gruer" deg litt til å møte familien til din kjære med tanke på språket, men jeg tror det ordner seg jeg. :)

Det gjør nok det, som mannen sier, jeg kan ikke stille meg i en krok og vente på å bli tilsnakket, jeg må være aktiv på engelsken :)

Hei Nique!

Gratulerer så masse :bryllup: Tenker dere koste dere masse på dagen deres :)

Håper og tror du husker meg? :sjenert:

Ser du har laget ticket, spennende tid i vente hos dere også :)

Vi begynner også denne mnd - gurimalla som jeg gleder meg :)

Ja, jeg husker deg Kamille_ :) Bryllupet var kjempekos, og litt slit, nen det var verdt det, absolutt.

Spennende tid fremover ja, det kan man si.

Vondt i puppene og testing i helgen :gjeiper:

Prøver å ikke ta helt av i jakten på symptomer, men skal innrømme at akkurat nå så er jeg rimelig utålmodig etter å få helgen overstått.

Et bankers symptom er ihvertfall hvis TR ikke dukker opp.

Mannen jobber nå bare dagtid i ukedagene, så nå har jeg ham hjemme med meg på natten igjen

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med testing i helgen :hoppe:

Du må holde oss oppdatert ;)

Er syklusene dine helt stabile?

De er relativt stabile, ligger på mellom 27 og 28 dager, har vært nede i 24 en gang, men det var vel unntaket. EL merker jeg klart også.

Jeg tenkte å stikke innom apoteket på vei hjem fra jobb i kvelld, men jeg har da reist hjemmefra uten lommebok :gjeiper:

Så da må jeg eventuelt ta det på vei til jobb i morgen.

Eller bare vente på billigtestene jeg har bestilt, de ankommer en eller annen gang neste uke.

Tålmodighet, kom og ta meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...