Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?

Nique

Anbefalte innlegg

Det hørtes koselig ut! :) Kos dere masse. :klemmer:

:klemmer:

Det var kjempekos, men død og pine så mett man blir :ler:

Burde kanskje ikke tatt Oreo Madness etter middagen, men jeg angrer ikke ett sekund.

Så fikk vi en vel tiltrengt gåtur hjem etterpå. Det tok sin tid, og det ble mye prat og fjas :fnise:

Sånne kvelder liker vi :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da fyker man på kort-besøk til opphavet.

Måtte dere alle få en fin jul

:tree::kghjerte:

(slenger med et tre, for det så pent ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint besøk,med litt stress hos familien i går.

Det begynte å lave ned med snø på kvelden, og da jeg panisk vekket mannen kl 09:00 lå det 25 cm snø oppå, rundt, og ganske sikkert litt under bilen. Vi skulle kjøre kl 10....

Jada.

Meg og far ut og starter måking av plassen, brodern skjønte tegninga og heiv på seg klær han og, sambo kom også ut i lett trav, og grep en snømåke.

Men naboen reddet dagen, da hun etter 10 min tilbød seg å la far låne snøfreseren. Snille damen :dagens-rose:

Etter en halvtime sto bilen på veien, og vi kunne rolig nyte en frokost med hele familien :fnise:, mens vi etterpå måtte feie bilen klar for snø igjen :)

Litt forsinket avgang mot hovedstaden, men vi kom hjem i god tid, og fikk hvilt oss en times tid før det bar avgårde på jobben til sambo. Og der har vi vært til nå. Det var veldig koselig, bare meg og ham, og litt julegrøt.

God jul igjen :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld blir det kino med Enigma, vi skal se Avatar, det gleder jeg meg mye til :nigo:

I morgen blir det kino med familien, meg og sambo pluss mor, far og søster :fnise:

Det har jeg ikke gjort på en del år, for å si det sånn, og før det skal det serveres kalkunmiddag hjemme hos oss.

Jeg jukser litt, og kjøper kalkunstykker, ellers må jeg stå hele dagen og lage mat :pisk:

Så får vi håpe folket blir fornøyd med maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Mannen så Avatar forrige søndag og det var en skikkelig opplevelse. Så gled deg!!!

Hva skal dere se i morgen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Mannen så Avatar forrige søndag og det var en skikkelig opplevelse. Så gled deg!!!

Hva skal dere se i morgen???

I morgen skal vi se Sherlock Holmes, det gleder jeg meg også til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg var i grunn veldig skeptisk til Sherlock Holmes filmen etter å ha lest en anmeldelse av den, men så så jeg boksescenen fra filmen, så da kan det hende jeg ombestemte meg bare på grunn av det :fnise:

Håper du får en fortsatt fin jul :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i grunn veldig skeptisk til Sherlock Holmes filmen etter å ha lest en anmeldelse av den, men så så jeg boksescenen fra filmen, så da kan det hende jeg ombestemte meg bare på grunn av det :fnise:

Jeg har ikke lest noen anmeldelser av den, bare sett traileren og kan med hånden på hjertet si at jeg likte filmen veldig godt. Boksescenen er genial, men mange flere bra scener der altså. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir du med og ser den en dag, kanskje? :) Eh, den kom jo egentlig litt i feil bok.

Du må si i fra, Nique, hvordan du synes den er. Jeg har veldig lyst til å se den ;)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi sett Sherlock Holmes.

Jeg likte den veldig godt, skikkelig god britisk humor (aka svart humor), god underholdning, venter og ser om det kommer en oppfølger.

Mangler denne WOW-følelsen jeg satt igjen med etter Avatar og Law Abiding Citizen, men det er grenser for hvor mye man skal forlange av en film.

Fikk ledd godt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nytt år, med mange planer.

Giftemål (skal skje), førerkort (planlagt ihvertfall), flytting bort fra sentrum (planlagt etter sommer/tidlig høst), og hvis sjebnen er så snill, nytt liv underveis mot slutten av året.

Den siste skal vi ifølge sambo jobbe mye med ihvertfall, sa han mens han gliste fra øre til øre. :fnise:

Året som har vært har både opp og nedturer. Jobb-situsjonen til sambo, og usikkerheten rundt opphold/arbeidstillatelse, samt økonomien var tungt i begynnelsen av året, men det løste seg heldigvis på våren. Etter det har livet vært de vanlige små berg-og-dal turene man kan forvente.

En ting jeg har satt kjempe-pris på, har vært det sosiale med jentene fra KG (og av og til 2 gutter som har slengt seg med), det har vært god avveksling fra den vanlige rutinen.

Måtte det nye året gi oss anledninger til flere gode middager og sosiale kvelder :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Godt nyttår :klemmer:

Vi satser på at det nye året blir bra, med masse middager, kinoturer og kanskje en tur ut på byen i ny og ne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til så lurer jeg litt på om kroppen min prøver å gjøre meg til hypokonder.

Nå vil sambo ha meg til legen igjen, denne gangen grunnet smerter i ene brystet, samt i armhulen. Har dukket opp kanskje 4 ganger de siste 6 månedene, men nå har det holdt på siden før lille nyttårsaften.

Jeg mistenker muskelsmerter, han er nervøs for andre uhumskheter.

Jeg gruer meg til å bestille time hos legen min. Rett og slett fordi jeg føler meg litt latterligjort, som at han ser på meg som hypokonder. Tror jeg bytter fastlege først, så bestiller time til undersøkelse. Hadde det vært opp til sambo, så hadde vi bestillt time lørdag allerede. Han er bekymret tror jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...