Gå til innhold

One Tree Hill - Sesong 6

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt
Skrevet

Nej, tror ikke den er på dvd enda :klø: Har sett det på nette, sikkert lastet ned. kommer vel nye episoder no i januar :hoppe: Jeg og eeeeeeeeeeeelsker denne serien!!! *hekta*!!

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Har nettopp sett episode 13, og den har jeg venta veldig lenge på! Hadde tårer i øynene i mestparten av episoden. Var så utrolig rørende! Så utrolig morsomt å høre om Peyton! Gleder meg til neste episode!

Skrevet
Jeg er så enig med deg. Jeg ble litt skuffa jeg, da han valgte Peyton. Har aldri følt den store gnisten mellom de (dårlig skuespill da kanskje...) :)

Jeg har ikke fått sett noe fra sesong 6 enda, fant akkurat ut om surfthechannel. Men hvordan tok Lindsey dette?

Usj liker ikke Peyton, hadde håpet på Lucas og Brooke jeg. Peyton er så selvopptatt, snakker bare om seg selv og sine problemer!!!

Skrevet
:ler: Her diskuterer vi om Peyton kommer til å dø, også er ho gravid.
Skrevet

æsj! drittlei den sutrehøna Peyton. og jeg som hadde håpet han skulle velge Brooke. Nå har ikke jeg fått sett 6.sesong, så litt pist for at det ble avslørt her. Men så kan det egentlig være det samme, når han valgte Peyton, kanskje jeg rett og slett ikke gidder å se i hele tatt!

Skrevet
:ler: Her diskuterer vi om Peyton kommer til å dø, også er ho gravid.

Trur hun mister barne uansett.. :P

Skrevet
æsj! drittlei den sutrehøna Peyton. og jeg som hadde håpet han skulle velge Brooke. Nå har ikke jeg fått sett 6.sesong, så litt pist for at det ble avslørt her. Men så kan det egentlig være det samme, når han valgte Peyton, kanskje jeg rett og slett ikke gidder å se i hele tatt!

Trur ikke du vil irritere deg så mye over det, jeg selv ble skuffet for valget hans. Men er så mye annet som skjer der som veie mer enn valge hans.. ;)

Skrevet

nå har jeg sett nesten hele sesong 6, unntatt et par midt i jeg ikke fikk sett. Men så da ingenting om at Peyton var gravid. el er det flere episoder etter 13.?? Syns nemlig 13. episode endte svært dårlig, så hååper virkelig det er flere.

Skrevet

da fikk jeg bekreftet at det er flere episoder:D

Gjest Gjest_Lotta_*
Skrevet
da fikk jeg bekreftet at det er flere episoder:D

heisann alle sammen.

noen som vet hvorfor ikke Programmet går på tv lengre :s ?

Jeg har sett hver dag på Tv norge 14.40, men det er ikke One Three Hill ://

Noen som vet hvorfor ?

Skrevet
heisann alle sammen.

noen som vet hvorfor ikke Programmet går på tv lengre :s ?

Jeg har sett hver dag på Tv norge 14.40, men det er ikke One Three Hill ://

Noen som vet hvorfor ?

Fordi de ikke har flere episoder å vise. Det kommer vel tilbake på kveldstid når de har fått den neste sesongen.

Gjest Gjest_lotta_*
Skrevet
Fordi de ikke har flere episoder å vise. Det kommer vel tilbake på kveldstid når de har fått den neste sesongen.

okaii :))) Tusen takk for svaret.. syns bare det lå noen episoder på nettet som ikke er visst på tv ? vet du hvorfor ?

Å har du en aning om når det vil komme på tv ?

Sisste etpisode jeg så på tv, var da lindsey kom tilbake, å hentet tingene sine, å lucas tok en telefon å sporte om noen ville gifte seg med han..

vet du hvor jeg kan se episoden som kom etter den episoden ?

Skrevet
okaii :))) Tusen takk for svaret.. syns bare det lå noen episoder på nettet som ikke er visst på tv ? vet du hvorfor ?

Å har du en aning om når det vil komme på tv ?

Sisste etpisode jeg så på tv, var da lindsey kom tilbake, å hentet tingene sine, å lucas tok en telefon å sporte om noen ville gifte seg med han..

vet du hvor jeg kan se episoden som kom etter den episoden ?

Hadde du lest fra starten av så hadde du funne svar på det.

Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

Jeg trur sesong 6 kommer i april. og bare dere som er opphengt i serien som jeg er, så blir peyton og lucas sammen:P jeg elsker serien:p og dem har tenkt til å lage 200 episoder , og nå er dem bare oppi 100 så det kommer mange sesonger til:P

Skrevet
Jeg trur sesong 6 kommer i april. og bare dere som er opphengt i serien som jeg er, så blir peyton og lucas sammen:P jeg elsker serien:p og dem har tenkt til å lage 200 episoder , og nå er dem bare oppi 100 så det kommer mange sesonger til:P

Jo han spør peyton om hun vil gifte seg med han:p hun svarer ja . det kommer på tv i april eller mars:P jeg vet dette her fordi jeg hørt det av en veninne og jeg leste det i et blad:P trust me det er sant:P

Skrevet
Jo han spør peyton om hun vil gifte seg med han:p hun svarer ja . det kommer på tv i april eller mars:P jeg vet dette her fordi jeg hørt det av en veninne og jeg leste det i et blad:P trust me det er sant:P

Episodene har kommet ut i USA

Skrevet

100 episoder til? Hvor har du hentet den informasjonen?

Sto senest i avisen idag, at sesong 7 er enda ikke blitt bestemt, og de tar en avgjørelse på det i mai.

Skrevet
Jeg må bare si at Nanny Carrie er HÅTT! :hoho:

Jeg tror Dan og Carrie blir sammen...

Tror dere det er mor eller hun som shoplifted idag som er skyld i innbruddet på Brooke sin butikk? Blir sikkert de tegningene stjålet, og Brooke mister alt, men blir en slags fostermor for den jenta som shoplifted ;)

Gleder meg til å se neste episode!

nåja, nanny carrie er helt psycho! men mer sier jeg ikke om der... hehe...

er det ingen andre enn meg som laster ned og ser de når de har kommet ut i statene? der borte har de kommet til episode 13 sesong 6, har riktignok ikke sett 11-13 enda, men holder på å laste de ned... kunne godt ha skrevet hva som skjer, men regner med at ingen vil jeg skal ødelegge overraskelsen:P

Skrevet
last ned limewire (limewire.com) og gå inn på thepiratebay.org og last ned der=) der kan dere laste ned alt som finnes av serier;) og filmer... greit å slippe å huske å se de forskjellige seriene m kvelden:P

Hvis du hadde lest hele i tråden, ser du at dette er en spoiler tråd. Og at vi har diskutert hva som har skjedd hittil i sesong 6.

Jeg skal se episode 14 ikveld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...