Gå til innhold

One Tree Hill - Sesong 6

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gjest, oppsumering til deg:

Episoden begynte med at vi fikk se Luke i New York. Der dukka Brooke også opp, og de begynte og snakke om at de hadde 1 års-jubileum og at de elska hverandre. Vi tror med andre ord at det var Brooke han valgte når han ringte fra flyplassen forrige sesong. Men så ser vi han plutselig sammen med Peyton, som om de var gift, og sammen med Lindsay etter det igjen. 3 versjoner av samme sak med andre ord. Så kommer vi tilbake der sesong 5 slutta, at Lucas sitter på flyplassen. Og så dukker Peyton opp, det var hun han ringte. De er overlykkelige begge to, og drar til Las Vegas for å gifte seg, men finner ut når de kommer dit at de heller vil ha et ordentlig bryllup.

Mora til Brooke truer henne med at hun skal ta over selskapet hennes, for juridisk sett står hun sterkere enn Brooke, fordi hun er den som "styrer" selskapet, mens Brooke "bare" er designeren. Brooke sier at hvis det er krig hun vil ha, så er det det hun får. Brooke har også nylig blitt ferdig med en ny kolleksjon, som hun skal bruke for å overbevise styret i selskapet om at det er hun som må forbli i selskapet, og ikke Victoria. Victoria vil ha tak i tegningene, men Millison nekter henne.

Mouth og Millison flytter til Omaha, der Mouth har fått jobb.

Skills driver og har seg med mora til Nathan, uten at Nate vet noe.

Dan ble påkjørt og kidnappa av Nanny Carrie. Hun har kjørt ham ut til et gudsforlatt hus, og sier at hun skal drepe han, etter at han har hjulpet henne å få tak i Jamie.

Episoden slutter med at Brooke er i ferd med å låse butikken sin, og på vei ut blir hun angrepet av en fyr med maske, og han banker henne.

Hva synes dere om episoden, dere som har sett den? Jeg er sååå glad Lucas endelig tok til fornuft og tok tilbake Peyton! :jepp:

Overskriften redigert. Se reglene.

Strix (mod)

Endret av Strix
Skrevet

Juhu! Det ble Peyton!!! Håper det varer nå da!

Tuusen takk skal du ha, Angelica:)

Skrevet

Jeg må bare si at Nanny Carrie er HÅTT! :hoho:

Jeg tror Dan og Carrie blir sammen...

Tror dere det er mor eller hun som shoplifted idag som er skyld i innbruddet på Brooke sin butikk? Blir sikkert de tegningene stjålet, og Brooke mister alt, men blir en slags fostermor for den jenta som shoplifted ;)

Gleder meg til å se neste episode!

Skrevet

Bare hyggelig, Gjest! :)

Jaaa, endelig Luke og Peyton sammen igjen! De kan ikke slå opp nå, da rekker de ikke bli sammen igjen :gjeiper:

Haha, Nanny Carrie er HOT ja. Men hun irriterer meg, jeg trodde vi var kvitt henne nå. Hvis hun og Dan blir sammen må jeg bare si ewww..

Jeg tror definitivt det er Victoria-heksa som står bak. Mot sin egen datter.. :nei:

Skrevet

Ville vært typisk Viktoria gitt.

Men jeg er litt lei av Lukas-Peyton... De er fav paret mitt- tror jeg men de MÅ bare gifte seg snart, og ikke det der slå opp-bli sammen igjen tingen igjen, det begynner å bli litt mye av det, så krysser fingrer for bryllup og et ja (Fra begge to.) Og det blir spennende å se hvordan forholde går når Lindsey kommer inn igjen gitt.

Jeg HATER Carrie! Men ja, hun er hot..

Og jeg liker ikke helt Debs som hun har blitt jeg.

Skrevet

Jeg er enig, Lucas og Peyton kan ikke slå opp igjen, det blir too much. Og det er jo siste sesongen, så om de slår opp vil de få det travelt å eventuelt få de sammen igjen. Lindsay kan gjerne holde seg unna, hun ville jo ikke ha Lucas fordi hun var overbevist om at han enda var forelska i Peyton, og hun hadde jo rett så :gjeiper:

Brooke må finne seg en nå. Hotte Owen kan jo godt komme inn igjen :sjenert:

Gjest TittTitt
Skrevet

Åh fy faen jeg er så gla for at sesongen har begynt igjen. Har ventet no i flere mnd..

Er drit tidig å se hvor "store" de har blitt. På tvnorge går jo sesong 1, og de ser så små ut :P

Nanny-Carry er psyko bitch!!!! Tror dere hun og Dan blir sammen?? :ler:

Og stakkars Brooke, vis hun mister alt. Håper ikke det er stemmer!

Skrevet

Synes egentlig at Lucas og Peyton skulle ha giftet seg i Las Vegas, fordi da hadde de blitt litt mer fastsatt og ikke så vinglete som det har vært! :hoppe:

Dan jo antagelig uansett pga hjertet da, fordi nanny carrie kan jo ikke akkurat skaffe ett nytt når hun holder han fanget :fnise:

Men tror også (som Serenity) at Brooke blir en slags fosterforelder-person for hun som stjal den toppen! For nå trenger jo brooke en til i butikken siden Millison ikke jobber der lenger!

Gleder meg sånn til neste tirsdag og neste episode! :hoppe:

Gjest TittTitt
Skrevet
Gleder meg sånn til neste tirsdag og neste episode! :hoppe:

Neste mandag får ihvertfall jeg lastet ned ;o)

I følge http://www.epguides.com/ så skal det bare være 6 episoder i denne sesongen?!? Håper de tilføyer fler etter hvert..

Skrevet

6 episoder??? :frustrert:

Det går da ikke an... Det er alt for lite! :sjenert:

Skrevet

Har nettopp sett første episoden nå. Endelig tilbake!! Å selvfølgelig masse drama som jeg elsker:)

Kan da ikke bare være 6 episoder denne sesongen, det er jo helt feil.De har bare å fortsette å spille inn mange mange flere:)

Skrevet

Nå har jeg nettopp sett ferdig denne episoden, og den var spennende, ja!

Hadde egentlig håpet at Dan skulle bli skrevet ut av serien, men var en spennende twist.

Lucas og Peyton har bare å bli gift nå, de kan ikke holde på å vimse så mye som dem har gjort.

Og Brooke, stakkar! Lurer på hvem som angrep henne.

Gjest One Tree Hill
Skrevet

imdb er det lista opp 14 episoder... Får håpe det blir flere. Det pleier da å være rundt 20 i hver sesong... Jeg lurer på når Touch Me I'm Going to Scream: Part II kommer: det er ikke neste episode i alle fall. Blir gøy å se hvordan de skal knytte det sammen.

Jeg er også overlykkelig over at det ble Peyton og Lucas. Jeg var så skuffa da jeg så Brook først, i New York, men heldigvis var det bare en drøm:) Men jeg er ikke helt sikker før de faktisk har gifta seg. Jeg håpet også at de skulle gifte seg denne episoden, heller Vegas enn ingenting, liksom. Komplikasjoner blir det helt sikkert. Det kan hende de utsetter pga dette med Brook også; kanskje ikke en passende tid å gifte seg på? Jeg er sikker på at det er Victoria som står bak angrepet. Forferdelig dame! Gleder meg veldig til neste episode! :) Promoen ser lovende ut:)

Skrevet

Må følge med her, elsker Tree Hill!

Skrevet

Vet hva som skjer med Brooke men skal ikke si noe, for det er jo ikke noe morro for dere andre som ikke vet!

Gleder meg til neste jeg også..sjelver i knæra

Sitter da klar :popcorn:

Skrevet

Hvilken dag er det episodene legges ut?

Skrevet (endret)
Vet hva som skjer med Brooke men skal ikke si noe, for det er jo ikke noe morro for dere andre som ikke vet!

Gleder meg til neste jeg også..sjelver i knæra

Sitter da klar :popcorn:

Kan jeg få spørre om hvordan du vet det? Trodde det bare hadde gått 1 episode i USA...

Anyway, dette er en spoilertråd så det er bare å si hva som skjer! De som ikke vil vite hva som skjer går ikke inn her ;)

Endret av Serenity88
Skrevet

Chianty! :hoppe: Du kan få sende meg en pm og fortell :jepp: :jepp: Eller står det på spoiler siden også? :klø:

Skrevet

Reka, er ikke dette spoiler-siden? Står det i overskriften ihvertfall...

Skrevet
Reka, er ikke dette spoiler-siden? Står det i overskriften ihvertfall...

:fnise: Det var det jeg så nå også!

Men da kan vel bare Chianty skrive det her da! For det er jo meningen! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...