Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

1 time siden, Agave skrev:

Dr Emmes har jeg hørt om. Men jeg har ikke sett noen bilder ifra han. Så mulig jeg tar turen dit en dag. Kulen min er nesten borte fra siden, men fra 3kvarts profil (aner ikke det riktige navnet) så er den veldig tydelig. Vil gjøre tippen mindre og mer definert (som den gamle nesa mi) og løfte den litt, gjøre projeksjonen generelt mindre, da jeg synes bare nesa er stor til hele ansiktet mitt. 

Hvem er den andre kirurgen? Har du bestilt time hos Dr. Emmes?

Dette er kirurgen jeg vurderer å reise til i år: https://www.instagram.com/alimuratakkus/

 

Vil du sende bilder på innboks så jeg kan de hvordan nesen din ser ut :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Agave skrev:

Jeg har heller ikke fortalt noen om det her og det er veldig vanskelig å få tak på erfaringer i Norge, så jeg skjønner deg godt!

Jeg opererte meg med en kirurg i Thailand den første gangen. Han var ikke billigere enn i Norge. Så prisen var ikke årsaken, men jeg kom over mange som var fornøyd med han i ett Australsk forum. At resultatene var naturlige. Jeg så desverre veldig få før og etter bilder, men til gjengjeld så var det fra faktiske kunder som hadde en god opplevelse. Dette var før Instagram begynte å ta fart med slik type markedsføring. Og i Norge så har jo kirurger ikke lov å reklamere for seg med før og etter bilder på nettet. Og selv om jeg tok en brystoperasjon i Norge for snart 10år siden som jeg er veldig fornøyd med er dette to heelt forskjellige operasjoner. Jeg var hos den samme kirugen i Norge, men jeg likte ikke animasjonen han laget av ansiktet mitt. 

Jeg tror den kostet rundt 37k i Thailand,  men med visa uttak og valutastyr landet det på rundt 40k. Jeg viste bilder av rette neser, og ville egentlig bare fjerne humpen på nesa, tuppen hadde jeg ikke noe problem med sånn egentlig. Kirugen i Thailand ville bikke den oppover, men jeg var livredd for å få oppstopper nese. Han sa at han kun brukte åpen teknikk. Og jeg tenkte at det var fordi den var best, men i ettertid så innser jeg nok at det var kun det han kunne praktisere. I tilegg hadde jeg en nese som vinklet seg svakt mot høyre. Så han måtte gjøre septoplasty også. Operasjonen tok 4 timer. Nesen er rettere i dag, men etter 3-4 måneder med hevelse kom humpen tilbake på 3/kvarts profilen og du ser fortsatt at nesen bøyer seg svakt. Jeg får fortsatt en slags bøy på hele nesa når jeg smiler. Og tuppen er 3år etter fortsatt litt for rund og uten de naturlieg konturene som den hadde. Jeg liker nesa foran, men ikke fra siden. Nesen kunne stått mindre ut, tuppen er tykkere enn før, ryggen ikke helt rett og i ettertid ser jeg at den nok kunne blitt vinklet liiiitt opp. Jeg har gått i 3år å forsøkt å bagatellisere det, men jeg har måtte innrømme for meg selv at jeg har mer komplekser nå som jeg har tuklet med den, enn hvordan den så ut før. Derfor velger jeg å prøve enda en gang. Ingen har merket noe, ikke mamma, ikke venner, ingen. Bare samboeren min som vet, sier han synes den ser bedre ut. Men hva ellers kan han si liksom. Han vil jo selfølgelig ikke at jeg skal rote meg borti noe verre. 
 

Disse nesene vil jeg ikke ha. Den første, åpenbart fordi den ser veldig unaturlig ut. De to andre, kan sikkert være søte på noen. Men det vil ikke passe trekkene mine og se helt feil ut på meg. Jeg har veldig sterke trekk og jeg vil se ut som en kvinne, ikke ett barn. 

25036652_188441358406452_9205998554840039424_n.jpg

last ned (1).jpg

last ned.jpg

 

Mer livredd for oppstoppernese selv :(

har du bilder av nesen din som du kan sende på innboks så jeg kan se:)?

kan sende min også,men har hatt en tidligere opr og har silikon inolantat fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Agave skrev:

Ja hun er virkelig nydelig! Men alle har ulike utgangspunkt. Jeg tror heller ikke jeg kan ha så kort nese. Men så lenge tuppen ikke henger og er mer definert så er jeg fornøyd! 

Han gjorde brystoperasjonen min for mange år siden. Var fornøyd med han. Men bryst og nese er to helt forskjellige operasjoner, så jeg vet ikke hvordan han er på neser. :)Kvinnen på øverste bildet gjorde en neseoperasjon med han https://www.kk.no/helse/vurderer-du-a-operere-nesen-dette-bor-du-vite-67766915
 

Morten Haug er en av de som har lengst erfaring når det kommer til neseoperasjoner her i landet :) Jeg må innrømme at jeg ikke så noen forskjell på bildene, syns ikke nesen hadde endret seg så mye. Men det spørs jo hva hun ville endre på nesen sin, kanskje hun ikke gjorde så mye med den, men fornøyd var hun i hvert fall. Det er to som har operert seg hos Morten som har lagt ut bilder i denne tråden og jeg syns begge to fikk fine nesetupper. Håper at operasjonene min blir vellykket og at jeg blir fornøyd. Tuppen min henger ikke, men jeg syns selv nesen min er for lang - men hadde jeg hatt en tupp som henger og ville få få det fikset og fikk det samme resultatet som personene i artikkelen, da hadde jeg klaget. Men nå skal jeg jo løfte nesetippen litt, og er livredd for å få en oppstoppernese. Tror jeg lagrer bildene du la ut, slik at jeg får vist det til kirurgen, så han vet hva han IKKE skal gjøre. 

Hvis jeg skulle ha operert nesen min i utlandet, da hadde jeg uten tvil valgt Iran. Der er det veldig vanlig med neseoperasjoner, kirurgene har mye erfaring og prisen er heller ikke så verst. Har du sett på noen kirurger i Iran?

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Agave skrev:

Ja hun er virkelig nydelig! Men alle har ulike utgangspunkt. Jeg tror heller ikke jeg kan ha så kort nese. Men så lenge tuppen ikke henger og er mer definert så er jeg fornøyd! 

Han gjorde brystoperasjonen min for mange år siden. Var fornøyd med han. Men bryst og nese er to helt forskjellige operasjoner, så jeg vet ikke hvordan han er på neser. :)Kvinnen på øverste bildet gjorde en neseoperasjon med han https://www.kk.no/helse/vurderer-du-a-operere-nesen-dette-bor-du-vite-67766915
 

Fant bloggen: http://leaduvet.blogg.no/1410990603_neseoperasjonen_fr_og.html 

Hva syns du om resultatet? Er det en slik nese du kan tenke deg? :) 

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Panpan skrev:

Jeg skal operer i august:) om drøyt 2 uker. Gruer meg veldig. Blir åpen oprasjon. 

Hva skal du gjøre med nesen din?

jeg er asiatisk så har hatt silikon inplantat tidligere. Skal bytte til Goretex.

er livredd for oppstoppernese:(

visstnok var det vanskelig å ordne nese min da det er veldig tynt hud fra før.

Skal også operere meg i august. Du må oppdatere, spennende å høre om andres erfaringer :) Bjørn Tvedt skal være ganske flink, for det er han som skal operere deg? Jeg skal forøvrig også ha en åpen operasjon. 

Jeg har aldri tatt kosmetiske operasjoner tidligere, så jeg er livredd for å være ærlig. Skal senke neseryggen, løfte nesetippen og gjøre den mer symmetrisk.  

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal også operere meg i august. Du må oppdatere, spennende å høre om andres erfaringer :) Bjørn Tvedt skal være ganske flink, for det er han som skal operere deg? Jeg skal forøvrig også ha en åpen operasjon. 

Jeg har aldri tatt kosmetiske operasjoner tidligere, så jeg er livredd for å være ærlig. Skal senke neseryggen, løfte nesetippen og gjøre den mer symmetrisk.  

Anonymkode: 3981d...02b

Ja det er vel kun han som kunne gjøre det:) 

var også på konsultasjon hos Morten haug,men han mente at det ikke gikk an å gjøre.

Skal oppdateres når jeg har oprerert meg:) 

du må også oppdatere.

vil du sende bilder av nesen din nå så jeg kan se? På innboks? Kan også sende min til deg?

 

kjenner du noen som har operert hos Bjørn Tvedt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opererte meg for snart tre uker siden hos Kenneth Chiu. Fjernet hump, løftet tippen og gjøre den mer symmetrisk. Storfornøyd med resultatet allerede :) 

Anonymkode: 18a3b...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sånn at at man må knekke opp nesa for å få humpen HELT bort? Leser om flere som fortsatt har en liten hump etter operasjon  og skriver at de må gjøre dette for å få humpen helt vekk

Anonymkode: 18a3b...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opererte meg for snart tre uker siden hos Kenneth Chiu. Fjernet hump, løftet tippen og gjøre den mer symmetrisk. Storfornøyd med resultatet allerede :) 

Anonymkode: 18a3b...a78

Vil du sende før og etter bilder:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Button nose" er såkalt oppstoppernese, altså at du ser rett inn i nesegangen når noen står rett foran deg. 

Anonymkode: f19ff...637

«Button nose» er en liten og rund nese. «Pignose» er såkalt oppstoppernese. Har sett folk latterliggjort andre som har veldig oppstopperneser. 

Anonymkode: 1606d...a61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Button nose» er en liten og rund nese. «Pignose» er såkalt oppstoppernese. Har sett folk latterliggjort andre som har veldig oppstopperneser. 

Anonymkode: 1606d...a61

Liten og rund, mener du asiatisk nese? Jeg mente ikke å latterliggjøre noen neser, syns egentlig det er litt trist at så mange vil operere seg. 

Anonymkode: f19ff...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Panpan skrev:

Ja det er vel kun han som kunne gjøre det:) 

var også på konsultasjon hos Morten haug,men han mente at det ikke gikk an å gjøre.

Skal oppdateres når jeg har oprerert meg:) 

du må også oppdatere.

vil du sende bilder av nesen din nå så jeg kan se? På innboks? Kan også sende min til deg?

 

kjenner du noen som har operert hos Bjørn Tvedt?

Jeg tenker at det kan være lurt å spørre kirurgen som skal operere deg om før-og etterbilder. Jeg har ikke spurt etter det, men skal gjøre det før operasjonen. 

Kjenner ikke noen som har operert nesen sin. Tror det er ganske tabu å snakke om det.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opererte meg for snart tre uker siden hos Kenneth Chiu. Fjernet hump, løftet tippen og gjøre den mer symmetrisk. Storfornøyd med resultatet allerede :) 

Anonymkode: 18a3b...a78

Har lest i denne tråden at de som har operert seg hos han har vært fornøyd. Vurderte han jeg også (var ikke på konsultasjon hos han da), men pga. hans unge alder og derav lite erfaring, fant jeg ut at det kanskje ikke var så lurt. 

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste den første kommentaren i kommentarfeltet: "I had a nose job about 10 years ago always hated mine. I used to obsess about it and all I ever did was compare it to others. It's the best thing I ever did having it done."

Det er trist å skulle operere seg, operere seg for å bli fornøyd. Jeg har prøvd å akseptere nesen min i flere år, har aldri likt den, men jeg er såpass usikker på nesen min at jeg ikke klarer å la folk seg meg i profil, etc. Det er veldig kjipt. Jeg har det bra med meg selv ellers, men nesen har alltid plaget meg. Har aldri fått kommentarer om at nesen min er grell, stor eller noe slikt, så jeg gjør dette for meg selv. Det verste er vel at jeg har avvist gutter som har vært veldig kjekke og pene pga. at jeg tenker at jeg ikke er pen nok. Veldig tullete, teit og idiotisk, og å skrive det ned får meg til å innse hvor tåpelig det, men det er dessverre slik det er. 

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

er det sånn at at man må knekke opp nesa for å få humpen HELT bort? Leser om flere som fortsatt har en liten hump etter operasjon  og skriver at de må gjøre dette for å få humpen helt vekk

Anonymkode: 18a3b...a78

Det hørtes ekkelt ut. Søk opp videoer på youtube (jeg har ikke turt å gjøre det, da jeg tror det vil gjøre meg enda mer nervøs), men har litt lyst til å se hvordan de løfter nesetippen. 

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 10.20, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge skal vi skylle nesen med saltvann egentlig? I hvor mange uker liksom? 🤔

Anonymkode: c25da...dff

Hvordan får man egentlig til å skylle nesen med saltvann når en har gips, bandasje og sting? 

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som har operert nesen hos Kenneth Chiu, vil dere utdype litt deres erfaringer med ham og med resultat? Vurderer ham selv :)

Anonymkode: 1e83d...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vært på konsultasjon hos Bjørn Tvedt hos akademiklinikken angående neseoperasjon, skal inn på ny konsultasjon om 1 måned, men lurte på om det er noen her inne som har operert seg hos han som har lyst til å dele noen erfaringer eventuelt bilder?🤗 Jeg lurer og på om noen her vet om det er mulig med nedbetalingsplan hos akademiklinikken? Jeg vet de gjør det på andre klinikker, ihvertfall de jeg har vært i kontakt med, men har glemt å spurt Bjørn om de gjør det der.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Frk.sommerfugl said:

Hei!

Jeg har vært på konsultasjon hos Bjørn Tvedt hos akademiklinikken angående neseoperasjon, skal inn på ny konsultasjon om 1 måned, men lurte på om det er noen her inne som har operert seg hos han som har lyst til å dele noen erfaringer eventuelt bilder?🤗 Jeg lurer og på om noen her vet om det er mulig med nedbetalingsplan hos akademiklinikken? Jeg vet de gjør det på andre klinikker, ihvertfall de jeg har vært i kontakt med, men har glemt å spurt Bjørn om de gjør det der.

 

 

 

Jeg har ingen erfaring fra ham personlig, men vedr. betaling kan du finne dette på nettsiden deres:

Akademikliniken samarbeider med flere finansieringsselskaper og mange av våre kunder har benyttet seg av denne muligheten for å finansiere sin operasjon. Våre operasjonskoordinatorer er behjelpelig med søknad og planlegging etter en konsultasjon hos kirurgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, shyshy skrev:

Jeg har ingen erfaring fra ham personlig, men vedr. betaling kan du finne dette på nettsiden deres:

Akademikliniken samarbeider med flere finansieringsselskaper og mange av våre kunder har benyttet seg av denne muligheten for å finansiere sin operasjon. Våre operasjonskoordinatorer er behjelpelig med søknad og planlegging etter en konsultasjon hos kirurgen

Takk for svar, skal sjekke det ut 🤗

Er det noen her inne som har før og etter bilder? Eventuelt kan sende det til meg i innboks og skrive hvor de var?🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...