Anonyml0ve Skrevet 11. desember 2017 #1621 Skrevet 11. desember 2017 På 7. desember 2017 den 17.54, AnonymBruker skrev: Hei. Opererte nesen min for snart 1 år siden, ville hatt nesetippen min litt mindre, er ikke fornøyd med at den ikke er mindre enn det jeg håpet på, tror dere kirugien gir reoperasjon på det? Anonymkode: 2f1a8...f78 Ja, det skal være mulig! Enten får du det gratis, eller så må du betale litt ekstra. Nå tenker jeg på den samme kirurgen du først opererte deg hos. 1
Vilde86 Skrevet 8. januar 2018 #1622 Skrevet 8. januar 2018 På 16.2.2017 den 2.06, AnonymBruker skrev: Når opererte du deg? Hvordan var hevelsen i starten? Så du noe forskjell i starten/var nesen større? osv Anonymkode: ad8bb...7b7 Sykt sent svar her, men håper at det kan hjelpe litt allikevel😊 Opererte meg hos Bjørn Tvedt i oktober 2016. I starten, etter at gipsen kom av, var nesen ganske hoven, men dette gir seg fort. Den kommer til å fortsette å være hoven, men det blir mindre og mindre for hver dag. Det hjelper også å teipe nesen så mye som mulig i månedene etter operasjonen, særlig om natten. Gikk en del med teip på nesen på dagtid også de første ukene. I ettertid kan jeg se at nesen nok var mer hoven enn jeg trodde på tidspunktet nå aom den er helt ferdig med å gro😊
Vilde86 Skrevet 8. januar 2018 #1623 Skrevet 8. januar 2018 På 13.11.2017 den 4.22, Bottega skrev: Opererte meg hos han tidligere i år. Vet ikke helt hva jeg skal si, egentlig.. Er fornøyd, men kunne gjerne vært mer fornøyd med resultatet. Er forsåvidt enig, det er et par småting som kunne vært bedre og derfor skal jeg reopereres av Bjørn nå snart. Opererte hos han første gang i oktober 2016. De tingene som skal endres på har mer med hvordan det har grodd å gjøre enn feil kirurgen har gjort. I tillegg vet jeg at Bjørn er veldig opptatt av at resultatet etter neseoperasjon skal være så naturlig som mulig, men i mitt tilfelle ble det kanskje litt for naturlig. Noen som har erfaring med reoperasjon? Har lest at det er et vanskeligere inngrep enn førstegangsoperasjon, det høres jo litt skummelt ut. Samtidig er jeg mindre redd enn første gang nå som jeg vet hva jeg går til med narkose og denslags:)
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1624 Skrevet 8. januar 2018 Hvor lenge burde man ha fri etter operasjon? Hvor lenge ser man litt mørbanket ut? Anonymkode: 76cf5...5f5
Bottega Skrevet 8. januar 2018 #1625 Skrevet 8. januar 2018 6 timer siden, Vilde86 skrev: Er forsåvidt enig, det er et par småting som kunne vært bedre og derfor skal jeg reopereres av Bjørn nå snart. Opererte hos han første gang i oktober 2016. De tingene som skal endres på har mer med hvordan det har grodd å gjøre enn feil kirurgen har gjort. I tillegg vet jeg at Bjørn er veldig opptatt av at resultatet etter neseoperasjon skal være så naturlig som mulig, men i mitt tilfelle ble det kanskje litt for naturlig. Noen som har erfaring med reoperasjon? Har lest at det er et vanskeligere inngrep enn førstegangsoperasjon, det høres jo litt skummelt ut. Samtidig er jeg mindre redd enn første gang nå som jeg vet hva jeg går til med narkose og denslags:) Tenker akkurat det samme som deg. Tror resultatet ble for naturlig, haha. Opererte meg i mai i fjor, men er sykt feig på å skulle gi beskjed at jeg vil opereres igjen. Vet ikke om det er mulig engang.. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge burde man ha fri etter operasjon? Hvor lenge ser man litt mørbanket ut? Anonymkode: 76cf5...5f5 Jeg hadde fri i litt over en uke, og var veldig heldig med lite blåflekker osv. Er jo noen som får mer enn andre, men de går stort sett fort ned.
Vilde86 Skrevet 16. januar 2018 #1626 Skrevet 16. januar 2018 På 8.1.2018 den 10.55, Bottega skrev: Tenker akkurat det samme som deg. Tror resultatet ble for naturlig, haha. Opererte meg i mai i fjor, men er sykt feig på å skulle gi beskjed at jeg vil opereres igjen. Vet ikke om det er mulig engang.. Jeg hadde fri i litt over en uke, og var veldig heldig med lite blåflekker osv. Er jo noen som får mer enn andre, men de går stort sett fort ned. Jeg ga beskjed på kontrolltime om at det var et par ting jeg gjerne skulle ha fikset på, han var enig og foreslo selv ny operasjon som da blir helt gratis:) Som seg hør og bør med tanke på hvor mye man har betalt for inngrepet i første omgang, da må man nesten bli fornøyd! Hva fikset du på?
Vilde86 Skrevet 16. januar 2018 #1627 Skrevet 16. januar 2018 På 8.1.2018 den 8.10, AnonymBruker skrev: Hvor lenge burde man ha fri etter operasjon? Hvor lenge ser man litt mørbanket ut? Anonymkode: 76cf5...5f5 Man bør ha fri til gipsen er av, så en ukes tid:) Jeg hadde ikke så mye blåmerker, men man må regne med at man hovner opp en del når gipsen kommer av, den har holdt hevelsen nede mens det har grodd. Var litt gul under øynene bare når gipsen kom av, og det kan man jo sminke vekk, men man kan fortsatt se at noe har skjedd i fjeset.
shyshy Skrevet 22. januar 2018 #1628 Skrevet 22. januar 2018 On 4/9/2017 at 2:10 PM, AnonymBruker said: Jeg opererte nesen her og er kjempefornøyd! Jeg smalnet både neseryggen (beinet), forminsket tuppen og løftet vinkelen på nesen. Jeg hadde rund og stor nese, sånn som jeg vet er vanskelig å gjøre noe med. Hadde virkelig ikke trodd det var mulig å gjøre så stor forskjell, og samtidig få det til å se helt naturlig ut. Det er min nese, bare mindre. Men Dr. Kremneva opererer visstnok rundt 70% av alle neser i Latvia og er utrolig dyktig og erfaren. Prisen var 27 000kr, og inkluderte også en overnatting med en sykepleier som var tilstede hele natten, samt måltider fra meny. Hadde kun tamponger i nesa en dag. Tok stingene etter en uke.Klinikken er veldig "high class" og ligger midt i sentrum av Riga. https://www.facebook.com/dr.kremneva.privatklinika/ Anonymkode: 1433d...402 Hei, Kan du sende meg PM med litt info om hva slags opplevelse dette var? Vurderer denne klinikken selv og hadde vært greit å få litt informasjon fra noen som faktisk har vært der På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1629 Skrevet 23. januar 2018 Jeg vurderer neseplastikk. Bor i Bergen, så tenker at Bjørn Tvedt vil være et godt valg. Men hvor lang tid tar det ca fra man kontakter han til konsultasjon til operasjon? Er det snakk om uker, måneder, år? Anonymkode: 76cf5...5f5
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1630 Skrevet 23. januar 2018 Jeg har prøvd å få til konsultasjon med han over flere år. Bor også i en annen kant av landet. Har egentlig gitt opp, for hver gang jeg skal reise til Oslo, og ringer, selv om det er god tid i forveien, får jeg bare til svar at han er opptatt med operasjoner og ikke har tid til konsultasjon :/ Anonymkode: ddb19...263
Limanie55 Skrevet 23. januar 2018 #1631 Skrevet 23. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd å få til konsultasjon med han over flere år. Bor også i en annen kant av landet. Har egentlig gitt opp, for hver gang jeg skal reise til Oslo, og ringer, selv om det er god tid i forveien, får jeg bare til svar at han er opptatt med operasjoner og ikke har tid til konsultasjon :/ Anonymkode: ddb19...263 Han har faste dager der har har konsultasjoner og der Han opererer, så du burde ringe og høre hvilke dager han har konsultasjoner også får du sikkert ordnet en time:) 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1632 Skrevet 23. januar 2018 Skal operere nesen om en måneds tid ca, og fyfaen jeg gruer meg!😱 Helsemessig årsak da, ikke pga utsende. Men uansett, hadde jo håpet at det kunne vært unngått. En blir nok bedre etter operasjon, hvis jeg overlever😪. Ja jeg er livredd😭😷🤒🤕 Anonymkode: 6031a...dc0 1
Limanie55 Skrevet 23. januar 2018 #1633 Skrevet 23. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer neseplastikk. Bor i Bergen, så tenker at Bjørn Tvedt vil være et godt valg. Men hvor lang tid tar det ca fra man kontakter han til konsultasjon til operasjon? Er det snakk om uker, måneder, år? Anonymkode: 76cf5...5f5 Jeg kunne få etter bare noen uker hvis jeg ville, så mest sannsynlig må du ikke vente så lenge
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1634 Skrevet 31. januar 2018 Da har jeg også booket time for operasjon, ikke før om 4 mnd da, pga må ta det i forbindelse med ferie, så har god tid å grue meg, hehe. Tips og råd tas imot med takk, hva man skal tenke på i forkant osv. Skal til Dr.Kremnev da han fikk veldig bra skussmål av flere på å være en kunstner når det gjelder neser. Det jeg er mest redd for er at det ikke skal se ut som meg i etterkant og at alle kan se at dette er gjort. :-S Anonymkode: 0639b...dfd
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1635 Skrevet 6. februar 2018 Hei! Ville bare si at jeg skal operere med hos Dr.Emmes neste torsdag. Gleeeeeder meg sånn, klarer ikke sitte stille engang! Jeg vil oppdatere dere på hvordan det går tenkte jeg, og komme med før og etter bilder Anonymkode: 89741...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #1637 Skrevet 8. februar 2018 På 6.2.2018 den 19.50, AnonymBruker skrev: Hei! Ville bare si at jeg skal operere med hos Dr.Emmes neste torsdag. Gleeeeeder meg sånn, klarer ikke sitte stille engang! Jeg vil oppdatere dere på hvordan det går tenkte jeg, og komme med før og etter bilder Anonymkode: 89741...0e5 Opererte meg der på mandag! Lykke til Anonymkode: 52901...b08
elleh Skrevet 9. februar 2018 #1638 Skrevet 9. februar 2018 På 8.2.2018 den 17.38, AnonymBruker skrev: Opererte meg der på mandag! Lykke til Anonymkode: 52901...b08 hvordan gikk det? Og hva betalte du?
Eplemos Skrevet 10. februar 2018 #1639 Skrevet 10. februar 2018 17 timer siden, elleh skrev: hvordan gikk det? Og hva betalte du? Dette var en korreksjon etter første operasjon, den var gratis. Husker ikke hva jeg betalte for to år siden. Hva betalte du? Det gikk bra, han er dyktig
elleh Skrevet 10. februar 2018 #1640 Skrevet 10. februar 2018 Aha, bra du fikk den gratis da! Men gjorde han feil ved den første? Siden du trengte korreksjon? Håper ikke jeg må det... nei, jeg har min på fredag. Men ble visst 50k minst!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå