AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #901 Skrevet 29. november 2014 Så bra!! Det hjelper å høre for en som er veldig nervøs.. Ser du veldig annereldes ut? Bra at det ikke var noe ille å ta ut rørene, du som har gruet deg ! Hva var det du gjorde med nesen igjen? Anonymous poster hash: ece3a...58a Jeg ser ikke annerledes ut for andre tror jeg, men for meg selv synes jeg det har gjort en stor forskjell, hele ansiktet mitt er mer i harmoni. Spesielt i profil, hvor jeg slet mest. Jeg må nesten anstrenge meg for å tenke på hvordan jeg så ut før, for jeg føler det er slik den er nå det alltid har vært ment til å være Jeg fjernet en hump og sank hele neseryggen ned, slik at den ikke var på samme nivå som tuppen lenger. Må si dr. Haug har fått det til såpass bra at jeg selv knapt kan se at det er operert. Håper dere andre som også er nylig operert blir like fornøyd Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #902 Skrevet 29. november 2014 Jeg ser ikke annerledes ut for andre tror jeg, men for meg selv synes jeg det har gjort en stor forskjell, hele ansiktet mitt er mer i harmoni. Spesielt i profil, hvor jeg slet mest. Jeg må nesten anstrenge meg for å tenke på hvordan jeg så ut før, for jeg føler det er slik den er nå det alltid har vært ment til å være Jeg fjernet en hump og sank hele neseryggen ned, slik at den ikke var på samme nivå som tuppen lenger. Må si dr. Haug har fått det til såpass bra at jeg selv knapt kan se at det er operert. Håper dere andre som også er nylig operert blir like fornøyd Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f Det er jo perfekt! Du gjorde ingenting med tippen altså? Ser du noe annerledes ut forfra, utenom hevelsen? Kanskje vanskelig å si hvordan det kommer til å bli uten hevelse. Det er forfra jeg er mest redd for hvordan kommer til å bli. Tippen min 'dropper' bittelitt, spesielt når jeg smiler. Så for å løfte tippen skal han bygge opp med litt brusk. jeg er fornøyd med nesen forfra når jeg ikke smiler, så jeg lurer på hvordan det kommer til å bli etter operasjonen. Er livredd for å få en nese som står for mye opp, og som er for mye ulik min egen. Skal fjerne en hump på neseryggen, som gjør den heksete i profil. Men alt i alt har jeg ikke en forferdelig nese.. Er veldig glad på dine vegne for at du er så fornøyd foreløpig! Hva betalte du? Jeg må ut med hele 52 000. Det er alle sparepengene jeg har, og det føles..egentlig litt vondt. Kommer du til å oppdatere mer her inne? Anonymous poster hash: ece3a...58a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #903 Skrevet 29. november 2014 Føles fortsatt litt surrealistisk egenlig. Nå er jeg trøtt. svimmel og groggy. Jeg fikk sove over på klinikken første kvelden, men er nå tilbake på hotellet. Det ble tatt med full, generell anestesi, og siden det bare er tuppen som er operert, har jeg kun blitt tapet masse, med et tørkle som byttes under. De sier jeg kan ta av den i natt, men ser for meg at jeg kommer til å blø all over the place, så jeg vet ikke...håper jeg blir bra snart. Hvordan går det med deg lakrisbåten? Anonymous poster hash: ece3a...58a
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #904 Skrevet 29. november 2014 Det er jo perfekt! Du gjorde ingenting med tippen altså? Ser du noe annerledes ut forfra, utenom hevelsen? Kanskje vanskelig å si hvordan det kommer til å bli uten hevelse. Det er forfra jeg er mest redd for hvordan kommer til å bli. Tippen min 'dropper' bittelitt, spesielt når jeg smiler. Så for å løfte tippen skal han bygge opp med litt brusk. jeg er fornøyd med nesen forfra når jeg ikke smiler, så jeg lurer på hvordan det kommer til å bli etter operasjonen. Er livredd for å få en nese som står for mye opp, og som er for mye ulik min egen. Skal fjerne en hump på neseryggen, som gjør den heksete i profil. Men alt i alt har jeg ikke en forferdelig nese.. Er veldig glad på dine vegne for at du er så fornøyd foreløpig! Hva betalte du? Jeg må ut med hele 52 000. Det er alle sparepengene jeg har, og det føles..egentlig litt vondt. Kommer du til å oppdatere mer her inne? Anonymous poster hash: ece3a...58a Jeg merket ikke noen forskjell forfra nei, bortsett fra at tuppen er litt mer tydelig enn før. Før var jo nesenryggen og tuppen nesten i ett, så nå som de er på ulike level ser jeg den lille forskjellen Men ingenting som ikke ser naturlig ut altså. Min vennine hadde et inngrep veldig likt din og den ble veldig bra og sto veldig i stil til resten nesen, så jeg tror ikke du skal frykte å få en nese som peker for mye opp. Om ingenting så er Morten Haug en minimalist, han tar heller noen millimeter for lite enn for mye haha. Og han er veldig flink til å forklare akuratt hva/hvor mye han har tenkt å ta, så snakk tydelig med han om dine bekymringer på konsultasjonen Jeg måtte ut med 43 000 kr, noen tusenlapper mer enn jeg forventet men det var verdt det med den tryggheten jeg følte på klinikken. Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f
lakrisbåten Skrevet 29. november 2014 #905 Skrevet 29. november 2014 Hvordan går det med deg lakrisbåten? Anonymous poster hash: ece3a...58a Jeg er tilbake på hotellet og kjæresten tar vare på meg <3. Jeg sover mye og begynner å kjenne smertene i nesa, mye snørr og blod, æsj. Men jeg kan se at nesa er rettere (Juhu), Så blir det spennende å se når hevelsene går ned om den har blitt smalere også, men det regner jeg med, siden det jo er av de enkleste sakene å få til. Har fått masse medisiner, og prøver å finne ut når jeg skal gjøre hva. Er det noen som har operert seg som vet når man skal begynne å skylle med saltvannsspray? Jeg synes å huske sykepleieren sa etter 3 dager, men er usikker på om jeg husker riktig.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #906 Skrevet 29. november 2014 Jeg ser ikke annerledes ut for andre tror jeg, men for meg selv synes jeg det har gjort en stor forskjell, hele ansiktet mitt er mer i harmoni. Spesielt i profil, hvor jeg slet mest. Jeg må nesten anstrenge meg for å tenke på hvordan jeg så ut før, for jeg føler det er slik den er nå det alltid har vært ment til å være Jeg fjernet en hump og sank hele neseryggen ned, slik at den ikke var på samme nivå som tuppen lenger. Må si dr. Haug har fått det til såpass bra at jeg selv knapt kan se at det er operert. Håper dere andre som også er nylig operert blir like fornøyd Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f Akkurat slik jeg også føler det. Det er nok et godt tegn på at operasjonen var et godt valg. Anonymous poster hash: fecbe...9c5 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #907 Skrevet 30. november 2014 Jeg føler det store blærer med væske inni nesen nå, er det en naturlig del av hevelsen etter at rørene ble fjernet? Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #908 Skrevet 30. november 2014 Jeg føler det store blærer med væske inni nesen nå, er det en naturlig del av hevelsen etter at rørene ble fjernet? Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f Dette er nok veldig individuelt. Jeg opplevde ikke noe væske i nesen etter at rørene ble fjernet. Dersom du er usikker og bekymret går det nok greit å sende en SMS eller ringe til M. Haug (dersom det var han som opererte deg?). Anonymous poster hash: fecbe...9c5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #909 Skrevet 30. november 2014 Dere som har eller skal operere nesen, viste dere bilde til kirurgen? Jeg er så redd for at selv om man snakker samme språk og blir enig om hvordan nesen skal se ut muntlig, så kan man allikevel se for seg noe ulikt bilde inni hodet sitt. På samme måte hvis to personen beskriver en figur i detaljer, og så skal man tegne figuren, så blir resutlatet veldig forskjellig.. Skjønner dere hva jeg mener? Jeg forstår at jeg ikke kan komme med et bilde, og få akkurat den nesen, men slik at vi ser på bilde at vi mener det samme... Ellers- noen som operert seg og blitt misfornøyd her? Anonymous poster hash: ece3a...58a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #910 Skrevet 30. november 2014 Noen som har betalt så mye som 52 000 kroner her? Dette er alle sparepengene jeg har som har vært ment til egenkapital til bolig, og det er jo helt grusomt å skulle tømme kontoen på noe så "overfladisk" som en nese.. Men samtidig så vil en nese jeg kan leve komfortabelt med gjøre at jeg presterer bedre både i jobbsammenheng og sosialt, det vet jeg! Kan noen gi meg litt bedre samvittighet ang dette? Hva synes dere andre om å bruke så mange tusen? Anonymous poster hash: ece3a...58a
Gjest Verify Skrevet 30. november 2014 #911 Skrevet 30. november 2014 Lakrisbåten: Hvor mye betalte du? Jeg er ikke villig til å betale 52 000 kroner for en neseoperasjon hvis talentfulle kirurger andre steder gjør det billigere (pga. forskjellig markedspris). Det er jo ikke snakk om at kirurger i andre land tar seg mindre betalt for operasjon fordi de ikke er like flinke som norge. Prisene på plastisk kirurgi er vel basert på den øvre økonomien i landet. 25 000 kroner for en innbygger i det landet kan jo være like mye som 50 000 kr for meg i norge. Gleder meg veldig mye. Skal bleke tennene i februar, operere øyelokk i juni og fikse nesa i juli Huff, høres så overfladisk ut. Er jo det, men høres ut som jeg skal fikse alt haha. Er det noen her som vet noe om narkose? Er det slik at man kan ta narkose flere ganger, eller er det visse risikofaktorer for å ta det igjen? Hadde full narkose under brystoperasjonen for 2 år siden, og må sikkert ha det to ganger til... Hører så mye at farlig om narkose.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #912 Skrevet 30. november 2014 Lakrisbåten: Hvor mye betalte du? Jeg er ikke villig til å betale 52 000 kroner for en neseoperasjon hvis talentfulle kirurger andre steder gjør det billigere (pga. forskjellig markedspris). Det er jo ikke snakk om at kirurger i andre land tar seg mindre betalt for operasjon fordi de ikke er like flinke som norge. Prisene på plastisk kirurgi er vel basert på den øvre økonomien i landet. 25 000 kroner for en innbygger i det landet kan jo være like mye som 50 000 kr for meg i norge. Gleder meg veldig mye. Skal bleke tennene i februar, operere øyelokk i juni og fikse nesa i juli Huff, høres så overfladisk ut. Er jo det, men høres ut som jeg skal fikse alt haha. Er det noen her som vet noe om narkose? Er det slik at man kan ta narkose flere ganger, eller er det visse risikofaktorer for å ta det igjen? Hadde full narkose under brystoperasjonen for 2 år siden, og må sikkert ha det to ganger til... Hører så mye at farlig om narkose. Det høres såklart mye ut når du nevner det etter hverandre. Samt at du har hatt brystoperasjon. Men så lenge man ikke blir avhengig og hele tiden er opptatt av å forandre en og en ting til det bedre.. Jeg tror det er lett for at når man først fikser på en ting og blir penere, så vil man fikse på en ting og bli enda litt penere osv. Men tannbleking er jo ikke store greiene da. Har du bestilt operasjon? Hva skal du gjøre med nesen? Og det var du som hadde mørke ringer under øynene, ikke sant? Vil du fortelle litt om hvordan en slik operasjon foregår? Og hva koster det? får du det dekket? Hva er grunnen til at du har mørke ringe rundt øynene? (mange spm, hehe) Anonymous poster hash: ece3a...58a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #913 Skrevet 30. november 2014 Noen som har betalt så mye som 52 000 kroner her? Dette er alle sparepengene jeg har som har vært ment til egenkapital til bolig, og det er jo helt grusomt å skulle tømme kontoen på noe så "overfladisk" som en nese.. Men samtidig så vil en nese jeg kan leve komfortabelt med gjøre at jeg presterer bedre både i jobbsammenheng og sosialt, det vet jeg! Kan noen gi meg litt bedre samvittighet ang dette? Hva synes dere andre om å bruke så mange tusen? Anonymous poster hash: ece3a...58a Jeg brukte 45k. Livskvaliteten min har blitt så mye bedre etter at jeg gjorde det. Dersom valget ditt stammer fra en dypere grunn og det ikke er et overfladisk valg eller at du kun er ute etter perfeksjon vil jeg si at det er verdt den høye prisen. Likevel har jeg jo mer enn nok sparepenger til egenkapital til bolig, så situasjonen stilte seg nok litt annerledes for meg. Jeg vil si at en kan skille mellom slike kosmetiske operasjoner. Noen operasjoner synes jeg er meget overfladiske. For å være ærlig synes jeg de fleste brystoperasjoner er det. Jeg synes også mange neseoperasjoner er det for øvrig. Jeg synes ikke mitt eller ditt valg er spesielt overfladisk. Jeg forstår godt valget ditt ut ifra hva du skriver her inne. Jeg tror også at andre har mer sympati for valget ditt enn mange andre. Du får se litt hva du gjør. Det er mye penger det er snakk om, men det er til nå det beste jeg har brukt penger på. Jeg kommer aldri til å få utført andre kosmetiske operasjoner eller injisere noe i meg selv. Anonymous poster hash: fecbe...9c5
Gjest Verify Skrevet 30. november 2014 #914 Skrevet 30. november 2014 Det høres såklart mye ut når du nevner det etter hverandre. Samt at du har hatt brystoperasjon. Men så lenge man ikke blir avhengig og hele tiden er opptatt av å forandre en og en ting til det bedre.. Jeg tror det er lett for at når man først fikser på en ting og blir penere, så vil man fikse på en ting og bli enda litt penere osv. Men tannbleking er jo ikke store greiene da. Har du bestilt operasjon? Hva skal du gjøre med nesen? Og det var du som hadde mørke ringer under øynene, ikke sant? Vil du fortelle litt om hvordan en slik operasjon foregår? Og hva koster det? får du det dekket? Hva er grunnen til at du har mørke ringe rundt øynene? (mange spm, hehe) Anonymous poster hash: ece3a...58a Tror ikke jeg blir avhengig. Elsker resten av kroppen min, men det er 3 ting jeg aldri har likt. At jeg var flatbrystet, at jeg har veldig stor nese og nesebor (!) Har en veldig typisk arabisk ørnenese. Og disse posene under øyene. Jeg har egentlig hatt veldig fine tenner, men nå i voksen alder har de blitt mer gule. Sikkert pga. mye sukker tidligere i livet og snus. Derfor vil jeg bleke de litt Her kan du lese og se en filmsnutt om de forskjellige inngrepene: http://www.teresnobel.no/behandlinger/plastisk-kirurgi/poser-under-oynene 1. Laser ca. 22 000 kr 2. De kutter hud under øynene ca. 18 000 3. De kutter hud inne i nedre øyelokk. (drar øyelokket ut og lager et snitt) ca. 18 000. Grunnen til ringer under øyene er genetikk. Det er medfødt. Hele familien har det. Og det blir bare verre med alder. Posene drar kinnene nedover så ser eldre ut enn det man trenger. Er ikke så ille på meg enda, men det blir det etterhvert. Står at man kan ta det som ung fordi det er forebyggende. Det er ikke dekt tror jeg. Har ikke sjekket faktisk. Er jo en kosmetisk operasjon.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #915 Skrevet 1. desember 2014 Dette er nok veldig individuelt. Jeg opplevde ikke noe væske i nesen etter at rørene ble fjernet. Dersom du er usikker og bekymret går det nok greit å sende en SMS eller ringe til M. Haug (dersom det var han som opererte deg?). Anonymous poster hash: fecbe...9c5 Ja det var han, fikk svar om at det var helt normalt, og at jeg ikke måtte pirke på det uansett hvor fristende det skulle være Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f
Gjest FruKG Skrevet 1. desember 2014 #916 Skrevet 1. desember 2014 Jeg brukte 45k. Livskvaliteten min har blitt så mye bedre etter at jeg gjorde det. Dersom valget ditt stammer fra en dypere grunn og det ikke er et overfladisk valg eller at du kun er ute etter perfeksjon vil jeg si at det er verdt den høye prisen. Likevel har jeg jo mer enn nok sparepenger til egenkapital til bolig, så situasjonen stilte seg nok litt annerledes for meg. Jeg vil si at en kan skille mellom slike kosmetiske operasjoner. Noen operasjoner synes jeg er meget overfladiske. For å være ærlig synes jeg de fleste brystoperasjoner er det. Jeg synes også mange neseoperasjoner er det for øvrig. Jeg synes ikke mitt eller ditt valg er spesielt overfladisk. Jeg forstår godt valget ditt ut ifra hva du skriver her inne. Jeg tror også at andre har mer sympati for valget ditt enn mange andre. Du får se litt hva du gjør. Det er mye penger det er snakk om, men det er til nå det beste jeg har brukt penger på. Jeg kommer aldri til å få utført andre kosmetiske operasjoner eller injisere noe i meg selv. Anonymous poster hash: fecbe...9c5 Hvordan kan du si at disse operasjonene er overfladisk. Hva vet du om bakgrunnen til at folk velger å ta disse? Det er nok nyansert, men det ligger av og til mer til grunn enn hva du vet om.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #917 Skrevet 1. desember 2014 Nå er jeg på Nobel Clinic og skal på 2. konsultasjon. Er veldig spent på det, hååper det er bra resultater! Jeg har nemlig gjort grundig research og har funnet en kirurg i USA som frister helt sykt. Dr Grigoryants. Har ikke sett et eneste resultat jeg ikke har likt, og jeg har sett på hundrevis av bilder fra neser han har gjort. Men prisene hans ligger på 50-60000 også kommer flybillett og opphold i tillegg. Også må jo samboer ha fri og råd til å være med også.. Blir jo sikkert 100 000 og det virker så lite gjennomførbart.. Uff, men er så redd for å få dårlig eller ikke så pent resultat her i Norge. Tenk om jeg angrer. Jeg er veldig kresen og kravstor :/Anonymous poster hash: ece3a...58a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #918 Skrevet 2. desember 2014 Jeg ble dessverre ikke helt overbevist etter 2. konsultasjon på Nobel. Fikk se noen før og etter bilder, og noen av resultatene var dessverre ikke heelt å foretrekke for min smak. Jeg synes etpar av nesene jeg så (I hvert fall forfra) var finere før operasjon (men dette er vel som alt annet også smak og behag). Noe var bra, jeg tror han er flink, men jeg tror han jobber veldig med det man har, så hvis man har en veldig bred, klumpete nese, så vil man ha en mindre bred, klumpete nese etter operasjon, men fortsatt ha en bred, klumpete nese. Hvis dere skjønner.. Jeg har en litt lang nese, med en kul på neseryggen og med et tipp som dropper litt ned. Han snakker om å file humpen på neseryggen, og løfte tippen litt ved hjelp av brusk. Men jeg er litt redd for at nesen skal bli seendes veldig lang ut hvis jeg bare løfter den, uten å ta bort noe. Jeg ble litt skeptisk til resultatet foran også, for det kunne han ikke si hvordan ble. Han prøvde heller ikke å forklare hvordan det ble, uten å si at det var forfra det ble minst forskjell. Jeg har sendt en mail til Dr. Grigoryants, og de ba meg sende bilder, så jeg tenkte å høre med dem først og se om det er gjennomførbart og dra til USA. Blir sikkert 20 000 kroner mer, men da får jeg heller spare først. Er tross alt et resultat en skal ha livet ut.. Anonymous poster hash: ece3a...58a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #919 Skrevet 2. desember 2014 Jeg ble dessverre ikke helt overbevist etter 2. konsultasjon på Nobel. Fikk se noen før og etter bilder, og noen av resultatene var dessverre ikke heelt å foretrekke for min smak. Jeg synes etpar av nesene jeg så (I hvert fall forfra) var finere før operasjon (men dette er vel som alt annet også smak og behag). Noe var bra, jeg tror han er flink, men jeg tror han jobber veldig med det man har, så hvis man har en veldig bred, klumpete nese, så vil man ha en mindre bred, klumpete nese etter operasjon, men fortsatt ha en bred, klumpete nese. Hvis dere skjønner.. Jeg har en litt lang nese, med en kul på neseryggen og med et tipp som dropper litt ned. Han snakker om å file humpen på neseryggen, og løfte tippen litt ved hjelp av brusk. Men jeg er litt redd for at nesen skal bli seendes veldig lang ut hvis jeg bare løfter den, uten å ta bort noe. Jeg ble litt skeptisk til resultatet foran også, for det kunne han ikke si hvordan ble. Han prøvde heller ikke å forklare hvordan det ble, uten å si at det var forfra det ble minst forskjell. Jeg har sendt en mail til Dr. Grigoryants, og de ba meg sende bilder, så jeg tenkte å høre med dem først og se om det er gjennomførbart og dra til USA. Blir sikkert 20 000 kroner mer, men da får jeg heller spare først. Er tross alt et resultat en skal ha livet ut.. Anonymous poster hash: ece3a...58a Leit å høre, men det er ingen vits i å bruke så mye penger hvis man ikke er helt komfortabel med hva man får, da er det nok bedre å spare penger å få det gjort hos en annen kirurg. Lykke til så mye! Forresten, har du sjekket kirurger i Sverige og slikt? Finnes mange gode i Europa og, om det ikke blir mulig for deg å dra over havs til USA. Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #920 Skrevet 2. desember 2014 Leit å høre, men det er ingen vits i å bruke så mye penger hvis man ikke er helt komfortabel med hva man får, da er det nok bedre å spare penger å få det gjort hos en annen kirurg. Lykke til så mye! Forresten, har du sjekket kirurger i Sverige og slikt? Finnes mange gode i Europa og, om det ikke blir mulig for deg å dra over havs til USA. Anonymous poster hash: 3e2fe...d9f Jeg har sett folk har skrevet om Sverige og Budapest og sånt, men har ikke gjort så veldig research på det. Da føler jeg litt at jeg like godt kan gjøre det i Norge hvis du skjønner. Det jeg har sett er at Dr. Grigoryants virkelig har estetisk sant. Han har virkelig øye for hva som er den beste nesen til akkurat den personen. Rett og slett en kunstner. Dr. Haug på Nobel er sikkert flink i arbeidet han gjør, men jeg synes ikke han lager perfekte neser, (noe som sikkert ikke er meningen heller). Han sier selv han ikke kan forandre nesetipper noe særlig osv, og det er mye han sier ikke går an gjøre, som jeg vet andre kirurger gjør med meget bra resultater. Jeg vil ikke ha en perfekt knappenese, men når jeg først skal operere så vil jeg få det besre resultatet jeg kan få. Man har jo ikke noen garanti på dette noe sted, og jeg har så lyst å gjøre det allerede i Januar, "enkelt og greit" på Nobel, hvor jeg kan dra hjem etterpå... Men.. Åhh! Anonymous poster hash: ece3a...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå