Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Andrea87 skrev (På 20.6.2022 den 21.19):

Vil gjerne høre om prosessen din fremover mot operasjon, og evt. etter- dersom du velger å gå for Chiu. Vet du om han har mye erfaring med bruk av Ribbein?

Kan jeg spørre hvordan det går med deg nå? ❤️ Jeg vurderer selv ny operasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen menn her som har operert hos chiu? 

Anonymkode: 65650...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 20.19):

Er det noen menn her som har operert hos chiu? 

Anonymkode: 65650...967

Ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 998 skrev (På 5.5.2023 den 22.27):

Ja! 

Hvordan er din erfaring med han?

Anonymkode: 65650...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er din erfaring med han?

Anonymkode: 65650...967

Jeg er veldig fornøyd. Han gir god oppfølging hele veien. Han er den eneste i Norge jeg hadde turt å gå til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 998 skrev (På 8.5.2023 den 19.27):

Jeg er veldig fornøyd. Han gir god oppfølging hele veien. Han er den eneste i Norge jeg hadde turt å gå til. 

Han hadde mange bilder av damer men ikke menn. Litt usikker på hvor erfaren han er med «mannlige neser». Vurderer han men fikk ikke sett nok av arbeidet. Dame nesene var veldig fine

Anonymkode: 65650...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han hadde mange bilder av damer men ikke menn. Litt usikker på hvor erfaren han er med «mannlige neser». Vurderer han men fikk ikke sett nok av arbeidet. Dame nesene var veldig fine

Anonymkode: 65650...967

Vet en del menn har gått til han, men er mange som ikke sier ja til å ha bildene der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen som vet hvilken kirurg i Norge som er best på sekundær operasjon?

Anonymkode: 8570b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noen som vet hvilken kirurg i Norge som er best på sekundær operasjon?

Anonymkode: 8570b...3b8

Kenneth Chiu og Bjørn Tvedt er de eneste med kompetanse til sekundær neseoperasjon.

 

Styr unna Bjørn Rosenberg, Amin Kalaaji, Morten Haug, Håvar Løseth og Stefan Emmes. 

Anonymkode: aa3b6...27c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har planer om å operere hos Kenneth Chiu, men har lest en del negativt her og blir skeptisk. Noen som har noen erfaringer med han? Lurer også på om dere som er misfornøyd synes resultatet er verre enn før, eller om det fortsatt er bedre enn det dere originalt hadde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gemini2002 skrev (8 minutter siden):

Hei! Har planer om å operere hos Kenneth Chiu, men har lest en del negativt her og blir skeptisk. Noen som har noen erfaringer med han? Lurer også på om dere som er misfornøyd synes resultatet er verre enn før, eller om det fortsatt er bedre enn det dere originalt hadde

Chiu er legen som har mest positiv omtale(spesielt på nese) for tiden i landet. Sjekk facebookgruppene(rhinoplasty, norsk plastikkirugi osv.) og snakk med ekte pasienter. 

Anonymkode: aa3b6...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Chiu er legen som har mest positiv omtale(spesielt på nese) for tiden i landet. Sjekk facebookgruppene(rhinoplasty, norsk plastikkirugi osv.) og snakk med ekte pasienter. 

Anonymkode: aa3b6...27c

Takk for svar! Har du link til facebookgruppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn tvedt og Kenneth chiu er nok de eneste som er flinke i Norge med gode resultater. Står en del på legelisten, google og facebook grupper. Kjenner flere som er fornøyde med de to, spesielt ved kompliserte operasjoner. 

Anonymkode: 65650...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bjørn tvedt og Kenneth chiu er nok de eneste som er flinke i Norge med gode resultater. Står en del på legelisten, google og facebook grupper. Kjenner flere som er fornøyde med de to, spesielt ved kompliserte operasjoner. 

Anonymkode: 65650...967

Takk, da booker jeg en konsultasjon hos de to😊

Anonymkode: 8570b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gemini2002 skrev (På 12.6.2023 den 12.03):

Hei! Har planer om å operere hos Kenneth Chiu, men har lest en del negativt her og blir skeptisk. Noen som har noen erfaringer med han? Lurer også på om dere som er misfornøyd synes resultatet er verre enn før, eller om det fortsatt er bedre enn det dere originalt hadde

Han er den som har minst negative tilbakemeldinger i Norge, kan anbefale han. Er veldig fornøyd med alt, inkludert oppfølgingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler ingen å bli medlem av nese gruppen som enkelte har nevnt her tidligere. Mange av medlemmene snakker negativt om utseende til andre og har urealistiske forventninger til operasjon.  Flere har gjennomført inngrep på flere steder i ansiktet grunnet komplekser. Mange av dem legger konstant ut bilder av seg selv for å få komplimenter og henger ut andre ved å si negative ting om nesen deres. Det er utrolig trist at voksne mennesker oppfører seg på den måten. Samtidig forguder de enkelte kirurger, de har visst mer kunnskap og ekspertise enn kirurger. 

 

Mitt råd vil være å ta konsultasjon hos kirurgen du ønsker å operere deg hos og lese litt på legelisten, google og diverse Facebook grupper. For deres egen psykiske velvære så anmoder jeg på det høfligste å holde dere unna den gruppen. Enkelte i gruppen  har urealistiske forventninger til operasjonen og usunt forholdt til små detaljer som ingen andre i verden vil legge merke til.  Formålet med gruppen ble jeg ikke klok på, opplevde det mer som en mobbe gruppe fult av usikre personer med alvorlige selvtillits problemer. Å kritisere og henge ut andres neser er ikke noe jeg ønsker å delta i.

Anonymkode: 94f0b...5da

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg anbefaler ingen å bli medlem av nese gruppen som enkelte har nevnt her tidligere. Mange av medlemmene snakker negativt om utseende til andre og har urealistiske forventninger til operasjon.  Flere har gjennomført inngrep på flere steder i ansiktet grunnet komplekser. Mange av dem legger konstant ut bilder av seg selv for å få komplimenter og henger ut andre ved å si negative ting om nesen deres. Det er utrolig trist at voksne mennesker oppfører seg på den måten. Samtidig forguder de enkelte kirurger, de har visst mer kunnskap og ekspertise enn kirurger. 

 

Mitt råd vil være å ta konsultasjon hos kirurgen du ønsker å operere deg hos og lese litt på legelisten, google og diverse Facebook grupper. For deres egen psykiske velvære så anmoder jeg på det høfligste å holde dere unna den gruppen. Enkelte i gruppen  har urealistiske forventninger til operasjonen og usunt forholdt til små detaljer som ingen andre i verden vil legge merke til.  Formålet med gruppen ble jeg ikke klok på, opplevde det mer som en mobbe gruppe fult av usikre personer med alvorlige selvtillits problemer. Å kritisere og henge ut andres neser er ikke noe jeg ønsker å delta i.

Anonymkode: 94f0b...5da

Researchgruppen er en støttegruppe der formålet er å gjøre research på neseleger og hjelpe hverandre i en vanskelig prosess. Å være revisionpasient er krevende både psykisk og fysisk. Alle medlemmene opplever gruppen som positiv og oppløftende. Mange har stått alene i lang og setter pris på å diskutere sammen med andre mennesker i samme situasjon.
 

Den eneste som mobber er du som sier at flere i gruppen har «alvorlige selvtillitsproblemer». 
 

Unødvendig at du skal forsøke å ødelegge for andre mennesker som kan ha nytte av gruppen. 

Anonymkode: aa3b6...27c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ønsker å bli medlem av en privat researchgruppe for revisionpasienter skriv et innlegg i denne tråden, så sender jeg melding på innboks ❤️

Anonymkode: aa3b6...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...