Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Andrea87 skrev (18 timer siden):

Jeg skulle ha latt den forbanna nesen være. 

Jepp, det skulle du. Men nå betaler du vel forfengelighetens pris. 

Anonymkode: 899e9...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jepp, det skulle du. Men nå betaler du vel forfengelighetens pris. 

Anonymkode: 899e9...e6f

Utrolig unødvendig. 

Anonymkode: 8570b...3b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jepp, det skulle du. Men nå betaler du vel forfengelighetens pris. 

Anonymkode: 899e9...e6f

Unødvendig kommentar ja. Men helt enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea87 skrev (1 time siden):

Unødvendig kommentar ja. Men helt enig.

Nei, ærlig talt. Vi ønsker jo alle å ta oss best mulig ut. Ja, det er jo i utgangspunktet unødvendig med en slik operasjon. Men det er ikke alle som forstår hvor invaderende det kan være hvis vi er misfornøyd med noe på kroppen. Vi lever i en verden hvor utseende faktisk har noe å si. De fleste liker å pynte oss, gå til frisøren, ha fine klær osv. Vi ser på vakre mennesker og fantaserer om vakre mennesker. 

Jeg synes ikke du skal dømme deg for hardt ts. Nå er du i en dyp dal og da er det lett å spinne på de negative tankene. Ville prøvd å fokusere på noe annet frem til hevelsen går ned og du kan se før og etter bilder hos Tormod. Man har lett for å finne små feil hos seg selv, som ingen andre ser. Hverfall hvis man fokuserer veldig på dette. Har du spurt noen du kjenner om hva de synes? Kan de se hakkene dine? 

Anonymkode: 3ceb1...19b

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du fornøyd med resultatet? 😊

Anonymkode: 8570b...3b8

Ja, det er jeg! 😊 Var fornøyd med en gang skjoldet ble fjernet og selv med hevelse så ser jeg en naturlig arbeid. Tar bare tid at nesen gror, derfor veldig øm og stiv men fokuserer ikke på det i det hele tatt. Pusten er annerledes, blir fort tørr i munnen men det tar visst tid til nesen vender seg til ny posisjon. 

Anonymkode: 2f00a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2022 den 18.20):

Ja, det er jeg! 😊 Var fornøyd med en gang skjoldet ble fjernet og selv med hevelse så ser jeg en naturlig arbeid. Tar bare tid at nesen gror, derfor veldig øm og stiv men fokuserer ikke på det i det hele tatt. Pusten er annerledes, blir fort tørr i munnen men det tar visst tid til nesen vender seg til ny posisjon. 

Anonymkode: 2f00a...8be

Åå så bra! Veldig oppløftende å høre at det er vellykkede operasjoner også! Kan jeg spørre hva du gjorde? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anne1234 skrev (23 minutter siden):

Åå så bra! Veldig oppløftende å høre at det er vellykkede operasjoner også! Kan jeg spørre hva du gjorde? 🙂

Jeg et veldig fornøyd og det er bare 3 uker siden i morgen etter operasjonen☺️ Han gjorde det vi ble enige om! Hadde i utgangspunktet stor nese til ansiktet mitt, så han senket neseryggen, smalnet den, løftet nesetippen og gjorde neseborene mere asymetriske og kortere. 

Anonymkode: 2f00a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg et veldig fornøyd og det er bare 3 uker siden i morgen etter operasjonen☺️ Han gjorde det vi ble enige om! Hadde i utgangspunktet stor nese til ansiktet mitt, så han senket neseryggen, smalnet den, løftet nesetippen og gjorde neseborene mere asymetriske og kortere. 

Anonymkode: 2f00a...8be

Høres veldig bra ut! Så utrolig fint at alt gikk etter planen! Kunne du tenke deg å sende før og etter bilde til meg i innboks? Bare av nesen selvfølgelig. Vurderer ny operasjon hos Westvik ettersom jeg er ganske misfornøyd med forrige operasjon. Men helt forståelig om du synes det er ubehagelig å dele bilder altså 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne1234 skrev (2 minutter siden):

Høres veldig bra ut! Så utrolig fint at alt gikk etter planen! Kunne du tenke deg å sende før og etter bilde til meg i innboks? Bare av nesen selvfølgelig. Vurderer ny operasjon hos Westvik ettersom jeg er ganske misfornøyd med forrige operasjon. Men helt forståelig om du synes det er ubehagelig å dele bilder altså 🙂

Synes det er ubehagelig, håper du forstår! Hvis du drar til konsultasjon hos ham så vil han vise deg mange bilder med helt ansikt før og etter. Det er realistisk arbeid og ikke minst naturlig, som jeg var ute etter. Lykke til! 🤞🏻😊

Anonymkode: 2f00a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes det er ubehagelig, håper du forstår! Hvis du drar til konsultasjon hos ham så vil han vise deg mange bilder med helt ansikt før og etter. Det er realistisk arbeid og ikke minst naturlig, som jeg var ute etter. Lykke til! 🤞🏻😊

Anonymkode: 2f00a...8be

Det skjønner jeg selvfølgelig! Ja, det må jeg gjøre😊 Tusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea87 skrev (På 12.2.2022 den 16.22):

Unødvendig kommentar ja. Men helt enig.

Hvordan går det med deg?💛 

Anonymkode: 8570b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgitt123 skrev (På 2.2.2022 den 23.51):

Har lest en del her å begynt og få litt småpanikk for operasjon plutselig 🙈
Ser de fleste her kun snakker om 4 leger. Har ikke vært hos noen av de. Får nesten inntrykk her av at alle går dit?


Selv var jeg på 3 konsultasjoner og gikk for første jeg snakket med, Frank Steinbach på Volvat som er spesialist i plastikk kirurgi. 

 

Er det noen som har noe erfaring med eller har hørt noe om ham? 
Google sier lite.. Hehe 😂

Følte vi hadde god kjemi og han tok seg 45 minutter til konsultasjon. 
Tegnet opp resultat på bilder til meg, men forklarte at simulering ikke alltid gav realistisk forventing. Han var opptatt av at vi skulle kommunisere bra og forklarte at årsaken til om en operasjon ikke er vellykket innimellom skyldes at man ikke har forstått hverandre korrekt.

Visste han en del bilder av naturlige neser jeg har sett på, og vi studere hvordan de var - og har blitt samt hva jeg liker og han synes er oppnåelig hos meg.


Så kun før og etter bilder hos M. Hasic som jeg ser noen tidligere her har klaget på. 


Har tenkt på operasjon i mange år, det var på tide å få ut fingeren så jeg booket operasjon om 2 uker. På tide å slutte og dvele å hoppe i det!


Har en kul på neseryggen, må fjerne den og deretter gjøre nesen smalere på sidene ved roten også. Samtidig smale nesetippen som er delt inni, og få columella høyere opp.
Puster visst litt dårlig på ene nesebordet også som de forutse å kunne bedre  alle sammen.

Har tatt meg fri fra jobb samme dag som operasjon og dagen etter, og forventer å kunne jobbe på hjemmekontor fra sofaen to dager før det er helg. Har jeg satt av for lite tid den uken til å være ute av drift? 🙈

Blir også på hjemmekontoret 2 uker etter det.

Har sluttet på alle vitaminer og kjøpt hibiscrub. Dere nevner noen piller dere tar i forkant, gjelder det alle dere eller kun noen? Mulig dette  er noe info jeg får nærmere operasjon.

Man blir blå og gul i ansiktet og øynene vet jeg, men har dere vondt der også eller kun ved nesen? 
 

Har dere studert neser mye og vet EKSAKT hva dere vil ha?

Jeg er flau over kulen, ellers har jeg ikke lagt ned altfor mange timer i å studere bilder hit og dit.

Blir kanskje mindre skuffet om jeg ikke har gjort det? 🤗

Jeg har tro på at jeg blir fornøyd uansett så lenge jeg får en kurve istedenfor en kul. Og en nese som blir proposjonell etter som det er flere ting som tas da det naturligvis vil se helt Mongo ut å kun fjerne kulen. Men er samtidig sjukt stressa 🤣🙈

Hjelpes hva gjør jeg liksom..

Men har bestemt meg for så å si å lukke øynene og grønne på nå som jeg er i gang.

 

Har operasjon kl.07.30

Får man tid da til en siste dialog om eksakt hva man ønsker / ikke ønsker?

 

Kunne noen av dere sendt meg før og etterbilder?

Vil gjerne  se noe ekte. Ikke bare på insta eller fra leger.

Noe andre tips dere har? 😀😀😀😀

 

 


 

 

Er det i morgen du skal operere? Masse lykke til💛

Anonymkode: 8570b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det i morgen du skal operere? Masse lykke til💛

Anonymkode: 8570b...3b8

Hei!

 

Ja idag var det operasjon. Jeg er sinnsykt positivt overasket og Super sikker på at dette ble helt knall!

Operasjon startet kl 08.30 å tok 2 timer mer enn de estimerte når jeg startet. Forhåpentligvis betyr det at de har vært veldig nøye. Det var visst veldig mye meisling som måtte til.

Våknet opp kvikk og fin! Dro hjem etter to timer, har ikke tatt noen smertestillende og har kun en liten sort prikk under det ene øyet. Ingen hevelser i ansiktet Untatt på siden av nesen og ingen fler blåmerker. Ikke noe gul heller.

Har jeg hatt flaks og reagerte lite? Hatt en god kirurg? Eller kommer det mer frem de neste dagene? 11 timer siden jeg våknet opp nå.

 Har på is av og på over øyne og kinn.

Mitt største mission kommer nå straks..😂 Jeg klarer ikke sove på ryggen! Men men.. Den tid den sorg..

Endret av Oppgitt123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppgitt123 skrev (16 timer siden):

Hei!

 

Ja idag var det operasjon. Jeg er sinnsykt positivt overasket og Super sikker på at dette ble helt knall!

Operasjon startet kl 08.30 å tok 2 timer mer enn de estimerte når jeg startet. Forhåpentligvis betyr det at de har vært veldig nøye. Det var visst veldig mye meisling som måtte til.

Våknet opp kvikk og fin! Dro hjem etter to timer, har ikke tatt noen smertestillende og har kun en liten sort prikk under det ene øyet. Ingen hevelser i ansiktet Untatt på siden av nesen og ingen fler blåmerker. Ikke noe gul heller.

Har jeg hatt flaks og reagerte lite? Hatt en god kirurg? Eller kommer det mer frem de neste dagene? 11 timer siden jeg våknet opp nå.

 Har på is av og på over øyne og kinn.

Mitt største mission kommer nå straks..😂 Jeg klarer ikke sove på ryggen! Men men.. Den tid den sorg..

Hei! Hvordan går det i dag? Håper du fikk sovet litt, jeg våknet hver time første natten 😵 

Anonymkode: 2f00a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei! Hvordan går det i dag? Håper du fikk sovet litt, jeg våknet hver time første natten 😵 

Anonymkode: 2f00a...8be

Hei!

Det går overraskende bra!

Jeg sov først 3 timer, og deretter 2 🙈 Håper jeg får sovet mer inatt 🤞🏻

Jeg hovner litt under øynene når jeg sover. Og har blitt en del hoven på siden av nesen der jeg ikke kan ha is 🤗

Blåmerkene er blitt ganske rosa og lyse så håper det forsvinner om noen dager.

Tok du ut tampongene hos legen eller selv? Jeg ble spurt hva jeg ville og tenkte jeg napper de ut selv.. Så jeg kan være hjemme. Men har blitt fortalt at det er ekkelt å kanskje legen bør gjøre det? 🤣

Skal ha de ut fredag. Bør jeg be om å komme tilbake så de gjør det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgitt123 skrev (14 minutter siden):

Hei!

Det går overraskende bra!

Jeg sov først 3 timer, og deretter 2 🙈 Håper jeg får sovet mer inatt 🤞🏻

Jeg hovner litt under øynene når jeg sover. Og har blitt en del hoven på siden av nesen der jeg ikke kan ha is 🤗

Blåmerkene er blitt ganske rosa og lyse så håper det forsvinner om noen dager.

Tok du ut tampongene hos legen eller selv? Jeg ble spurt hva jeg ville og tenkte jeg napper de ut selv.. Så jeg kan være hjemme. Men har blitt fortalt at det er ekkelt å kanskje legen bør gjøre det? 🤣

Skal ha de ut fredag. Bør jeg be om å komme tilbake så de gjør det?

 

Godt å høre at du fikk mer søvn!😊 Jeg ble så tørr i munnen av å puste med munnen, ubehagelig for min del 😅

Min hevelse og blåmerker var borte etter 4-5 dager, ved oppmøte 7 dag for å ta ut tamponger hadde jeg ingenting, bare hoven nese etter å ha tatt av skjoldet. Jeg synes at jeg var heldig!🤞🏻😊

Jeg tror alle som Westvik har operert møter opp for å ta ut tamponger. Mine var sydd også for å holde neseskilleveggen mer stabil, så det hadde jeg ikke tørt å røre selv🙈😬 

Lykke til, det verste er over nå ☺️😊

 

Anonymkode: 2f00a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Godt å høre at du fikk mer søvn!😊 Jeg ble så tørr i munnen av å puste med munnen, ubehagelig for min del 😅

Min hevelse og blåmerker var borte etter 4-5 dager, ved oppmøte 7 dag for å ta ut tamponger hadde jeg ingenting, bare hoven nese etter å ha tatt av skjoldet. Jeg synes at jeg var heldig!🤞🏻😊

Jeg tror alle som Westvik har operert møter opp for å ta ut tamponger. Mine var sydd også for å holde neseskilleveggen mer stabil, så det hadde jeg ikke tørt å røre selv🙈😬 

Lykke til, det verste er over nå ☺️😊

 

Anonymkode: 2f00a...8be

Oi såpass ja, viste ikke at man måtte få de sydd fast innimellom 😳

Jeg skal ha ut tamponger dag 3 og gips dag 7/8.

Jeg nyser forferdelig mye å får dårlig samvittighet fordi jeg gjør det 🙈

 Ellers går det ganske greit. Håper jeg får litt mer energi å får gått en tur imorgen 💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på konsultasjon hos Håvard Løseth. Anbefaler dere som ikke har bestemt dere for kirurg ennå å a en time hos ham. Han bruker en svært skånsom teknikk med et verktøy som bruker ultralydbølger istede for å knekke opp og file osv. Da blir det jevnt og fint resultat. Dere kan se ham forklare her hvordan dette fungerer.  Jeg har avbestilt Westvik og går heler for operasjon hos Løseth. 
https://www.instagram.com/tv/CaExD_cq_4r/?utm_medium=copy_link

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJRB skrev (På 17.2.2022 den 14.29):

Jeg har vært på konsultasjon hos Håvard Løseth. Anbefaler dere som ikke har bestemt dere for kirurg ennå å a en time hos ham. Han bruker en svært skånsom teknikk med et verktøy som bruker ultralydbølger istede for å knekke opp og file osv. Da blir det jevnt og fint resultat. Dere kan se ham forklare her hvordan dette fungerer.  Jeg har avbestilt Westvik og går heler for operasjon hos Løseth. 
https://www.instagram.com/tv/CaExD_cq_4r/?utm_medium=copy_link

Det så veldig interessant ut! Har anbefalt det til en kompis også som har blitt avvist på et annet sted. Kanskje det går med den teknikken!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea87 skrev (På 11.2.2022 den 21.09):

8AD99B62-F500-4844-BD31-4E7AE7ABDDED.jpeg

Jeg ser stor forskjell på bildene før og etter sekundæroperasjonen din. Syns hakket var mye verre før på dette bilde her. Men man skal jo være fornøyd selv også, noe jeg har skjønt du fortsatt ikke er. Du vet det sikkert fra før, men er du sikker på at det ikke er mulig å rette på det med fillere/Restylane? Det kan jo være verdt et forsøk? 
Syns det er trist å høre du er såpass misfornøyd at du ikke ønsker å leve lengre som jeg også så du hadde skrevet her. Jeg håper virkelig det går bedre med deg nå og at du har noen å dele det med i virkeligheten som er der for deg? 

Hvordan ser nesen ut nå? Har hevelsen begynt å gå ned? 

Husk at det alltid finnes alternativer og løsninger på det meste selv om det ikke alltid føles sånn der og da når man står midt oppi det. 

Anonymkode: 5dca5...808

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...