Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Andrea87 skrev (2 timer siden):

Jeg synes ikke nesen din er så verst jeg- ligner litt på Jenny Skavlan sin, og hun er jo så flott☺️

Tusen takk:) Nei den er mye bedre enn den var før, men det henget under kommer til å bli verre med årene som går så jeg må før eller siden fikse det uansett, men det blir nok ikke voldsom endring, og en stor endring ville han heller ikke gjøre. 
Så må In The end akseptere at sånn er det. Men er sinnsykt redd for at noe skal gå galt eller at jeg kommer til å angre siden jeg ikke har den værste nesa fra før. 
Er nok mest redd fordi han ikke brukte noe simulering, så føler at jeg ikke har 100% kontroll på at vi faktisk skjønner hverandre.. 

Men dere som har operert hos Westvik, ble det slik som dere ville ha det? Hadde han skjønt det selv om det ikke ble brukt bildesimulering? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SJRB skrev (På 28.1.2022 den 21.59):

Hei. Jeg var hos Westvik denne uka og fikk vurdert min hengende nesetipp etter operasjon av Morten Haug i 2016. 
Han var veldig grundig med å forklare hvordan nesen sin anatomien og hva de forskjellige «delene» i nesa er og hvordan de oppfører seg. Han viste ca 15 før og etter bilder. Syntes alle var markant myyye bedre og at han hadde gjort en veldig bra jobb. Jeg fikk ikke se noe simulering av hva jeg kunne forvente, men han tegnet opp og jeg forstod at han forstod mitt ønske. Han solgte ikke inn operasjonen i det hele tatt, han var veldig forsiktig med å anbefale og sa at jeg måtte bestemme etter å ha hørt hva han sa. 
Så på meg må han rette opp litt div inni nesa da hele er litt skeiv mot høyre, så syntes han selve formen på nesa, neseborene og tippen var fine, bortsett fra dette henget under. Han mente at ved å fjerne henget under så ville inntrykket av de lange neseborene bli mindre. Han anbefalte ikke å flytte på neseborene, det gjorde han sjeldent sa han. 
Jeg tror han skjønte mitt ønske, men han ville ikke svare konkret på om han trodde dette ble bra, han var veldig tydelig på at brusk er bevegelig og noe uforutsigbart. 
Så om jeg går for operasjon så skal utseende forfra være omtrent det samme, men mer forandring fra siden. 
Så skal han ta brusk fra inni nesa og støtte opp med. Legger bilder her fra hvordan nesa mi er, ser best droppet og lengden på neseborene på siste bildet. Kjenner dere som har høgste konsultasjon hos Westvik igjen min beskrivelse av ham? Noen som har lignende nese og har operert/skal operere? 
 

Synes din beskrivelse er god og du skal være glad at du har gått til en så seriøs kirurg. Forstår at det kan være frustrerende ikke å få tydeligere svar på om kirurgen tror det vil bli bra, men de vil ikke gi folk feil forventninger. Bedre å bli posetivt overrasket. En ærlig kirurg er det beste.

Anonymkode: e6d50...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJRB skrev (På 28.1.2022 den 21.59):

Hei. Jeg var hos Westvik denne uka og fikk vurdert min hengende nesetipp etter operasjon av Morten Haug i 2016. 
Han var veldig grundig med å forklare hvordan nesen sin anatomien og hva de forskjellige «delene» i nesa er og hvordan de oppfører seg. Han viste ca 15 før og etter bilder. Syntes alle var markant myyye bedre og at han hadde gjort en veldig bra jobb. Jeg fikk ikke se noe simulering av hva jeg kunne forvente, men han tegnet opp og jeg forstod at han forstod mitt ønske. Han solgte ikke inn operasjonen i det hele tatt, han var veldig forsiktig med å anbefale og sa at jeg måtte bestemme etter å ha hørt hva han sa. 
Så på meg må han rette opp litt div inni nesa da hele er litt skeiv mot høyre, så syntes han selve formen på nesa, neseborene og tippen var fine, bortsett fra dette henget under. Han mente at ved å fjerne henget under så ville inntrykket av de lange neseborene bli mindre. Han anbefalte ikke å flytte på neseborene, det gjorde han sjeldent sa han. 
Jeg tror han skjønte mitt ønske, men han ville ikke svare konkret på om han trodde dette ble bra, han var veldig tydelig på at brusk er bevegelig og noe uforutsigbart. 
Så om jeg går for operasjon så skal utseende forfra være omtrent det samme, men mer forandring fra siden. 
Så skal han ta brusk fra inni nesa og støtte opp med. Legger bilder her fra hvordan nesa mi er, ser best droppet og lengden på neseborene på siste bildet. Kjenner dere som har høgste konsultasjon hos Westvik igjen min beskrivelse av ham? Noen som har lignende nese og har operert/skal operere? 

PS. Syns forresten at nesa di er vakker og fin som den er...

Anonymkode: e6d50...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea87 skrev (21 timer siden):

Det skjønner jeg. Det koster jo helt vanvittig mye penger. Jeg betalte 61’ for den første operasjonen min på Nimo. Hos Westvik betalte jeg 79’ for sekundær, i tillegg til 25’ ekstra for bruk av ribbein. Blir helt kvalm av å tenke på det. Så jeg håper det blir bra denne gangen, ihvertfall bra nok til at jeg klarer å leve med det uten å måtte gjennom dette en gang til. 
Formen min er grei nå, men kjenner at nesen er veldig hoven, presser veldig så fort jeg er oppe og beveger meg, og blir veldig fort sliten. Gleder meg til å få av gipsen imorgen, men regner med at nesen da kommer til å hovne opp enda mer, så gruer meg til å gå rundt og se ut som mummitrollet.. 🙈

Hvordan går det? Har du tatt av skjoldet? Befrielse sikkert å få puste gjennom nesen nå! Hvordan var førsteinntrykket ditt? Veldig hoven? Jeg har det bra, ingen blåmerker, men en liten antydning til gul/grønn under øynene, nok bare jeg som ser. Ingen smerter, kjenner kløe og press under skjoldet. Sliter bare med å sove pga tamponger😩🙈

Anonymkode: 2f00a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJRB skrev (På 30.1.2022 den 23.27):

Tusen takk:) Nei den er mye bedre enn den var før, men det henget under kommer til å bli verre med årene som går så jeg må før eller siden fikse det uansett, men det blir nok ikke voldsom endring, og en stor endring ville han heller ikke gjøre. 
Så må In The end akseptere at sånn er det. Men er sinnsykt redd for at noe skal gå galt eller at jeg kommer til å angre siden jeg ikke har den værste nesa fra før. 
Er nok mest redd fordi han ikke brukte noe simulering, så føler at jeg ikke har 100% kontroll på at vi faktisk skjønner hverandre.. 

Men dere som har operert hos Westvik, ble det slik som dere ville ha det? Hadde han skjønt det selv om det ikke ble brukt bildesimulering? 

Var det en grunn til at han ikke brukte simulering? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJRB skrev (På 30.1.2022 den 23.27):

Tusen takk:) Nei den er mye bedre enn den var før, men det henget under kommer til å bli verre med årene som går så jeg må før eller siden fikse det uansett, men det blir nok ikke voldsom endring, og en stor endring ville han heller ikke gjøre. 
Så må In The end akseptere at sånn er det. Men er sinnsykt redd for at noe skal gå galt eller at jeg kommer til å angre siden jeg ikke har den værste nesa fra før. 
Er nok mest redd fordi han ikke brukte noe simulering, så føler at jeg ikke har 100% kontroll på at vi faktisk skjønner hverandre.. 

Men dere som har operert hos Westvik, ble det slik som dere ville ha det? Hadde han skjønt det selv om det ikke ble brukt bildesimulering? 

Og må du betale full pris for en sekundær operasjon når det er en såpass liten korrigering som skal gjøres? Jeg synes også nesen din ser veldig fin ut, jeg hadde lett levd med den! men om det er noe som vil forverre seg med tiden skjønner jeg at du ønsker å gjøre noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har sett før- og etterbilder hos Westvik. Kan man se på etterbildene at nesa er operert? Har han en spesiell type nese som han opererer til («alle ser likedan ut»)? Skulle gjerne dratt på konsultasjon selv, men bor så langt unna

Anonymkode: ddb19...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne1234 skrev (17 timer siden):

Var det en grunn til at han ikke brukte simulering? :)

Ja, han syntes ikke det ble helt realistisk pga man vet ikke alt om hvordan nesa blir før man har åpnet og sett anatomien inni nesa, samt at simulering på nesetipp ikke var optimalt vis de programmene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne1234 skrev (17 timer siden):

Og må du betale full pris for en sekundær operasjon når det er en såpass liten korrigering som skal gjøres? Jeg synes også nesen din ser veldig fin ut, jeg hadde lett levd med den! men om det er noe som vil forverre seg med tiden skjønner jeg at du ønsker å gjøre noe med det :)

Jeg må betale ca 90 0000 for det ja, sykt mye penger, men det droppet får nesen nesten  ned på overleppa mi når jeg smiler så derfor jeg gjør det, og det blir bare værre:/ ellers hadde jeg ikke ville gått gjennom det igjen nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere som har sett før- og etterbilder hos Westvik. Kan man se på etterbildene at nesa er operert? Har han en spesiell type nese som han opererer til («alle ser likedan ut»)? Skulle gjerne dratt på konsultasjon selv, men bor så langt unna

Anonymkode: ddb19...263

Hei:) De bildene jeg så var av flere forskjellige caser. Noen sekundær neseoperasjoner, noen som fysisk hadde skadet nesa, noen med tykk hud/tynn hud, «heksenese» bred nese, skeiv nese og bare små justeringer. 
sånn generelt så ble alle jeg så veldig mye bedre, det så naturlig ut og passet ansiktet til den enkelte. De fleste av de jeg fikk se var ikke veldig drastiske i ending, det tror jeg er pga han gjorde det beste ut av forutsetningene til hver enkelt. Bortsett fra en av de som hadde helt knekt, skeiv og skada nese etter en ulykke, han ble så sinnsykt fin etter han hadde operert og så veldig annerledes it men på en bra måte. Og en dame med veldig mye heng og stor kul på nesa, hun så 20 år yngre ut etterpå.  Ellers så var ikke de andre noe spess ulike seg selv etterpå, men de så bedre ut, freshere ut på en måte. Jeg så jo mest etter en nese som kunne ligne på min, men sånn generelt så hadde han stivet opp/løftet litt på tippen på en ganske lik måte på de som ikke hadde noe veldig drastisk. Det var perfekt løft synes jeg, ikke for lite eller for mye. Det var ikke for mye svei i profil og generelt veldig fint gjort. 
han er også opptatt av at funksjonen i nesa skal være den samme eller bedre. Det hadde ikke min første kirurg noe fokus på, han sa at jeg måtte regne med å bli mer tett i nesa og at det var en konsekvens. Så all over veldig godt inntrykk av ham, han virker grundig og flink.  Jeg har bestemt meg for å la ham operere. Det blir allerede i mars. 

Er stressa og nervøs for operasjonen, men det er ikke pga jeg ikke stoler på ham, det er mer at jeg krisemaksimerer i mitt hode på alt som kan gå galt og redselen for om jeg kommer til å angre. At jeg sitter der etterpå og tenker at «fy flate nå får du svi for at du er så forfengelig» typ tanker. Men det har ikke noe med ham å gjøre, det er kun med meg å gjøre. Så viktig å si det tenker jeg,- at jeg stoler 100% på at han kommer til å gjøre det beste han kan. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJRB skrev (5 timer siden):

Jeg må betale ca 90 0000 for det ja, sykt mye penger, men det droppet får nesen nesten  ned på overleppa mi når jeg smiler så derfor jeg gjør det, og det blir bare værre:/ ellers hadde jeg ikke ville gått gjennom det igjen nei. 

Ja, det er dyrt. Men samtidig en så viktig del av ansiktet, både estetisk og funksjonelt, tenker det er verd det. Hjelper å vite at det er andre i samme situasjon💛

Anonymkode: 8570b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest en del her å begynt og få litt småpanikk for operasjon plutselig 🙈
Ser de fleste her kun snakker om 4 leger. Har ikke vært hos noen av de. Får nesten inntrykk her av at alle går dit?


Selv var jeg på 3 konsultasjoner og gikk for første jeg snakket med, Frank Steinbach på Volvat som er spesialist i plastikk kirurgi. 

 

Er det noen som har noe erfaring med eller har hørt noe om ham? 
Google sier lite.. Hehe 😂

Følte vi hadde god kjemi og han tok seg 45 minutter til konsultasjon. 
Tegnet opp resultat på bilder til meg, men forklarte at simulering ikke alltid gav realistisk forventing. Han var opptatt av at vi skulle kommunisere bra og forklarte at årsaken til om en operasjon ikke er vellykket innimellom skyldes at man ikke har forstått hverandre korrekt.

Visste han en del bilder av naturlige neser jeg har sett på, og vi studere hvordan de var - og har blitt samt hva jeg liker og han synes er oppnåelig hos meg.


Så kun før og etter bilder hos M. Hasic som jeg ser noen tidligere her har klaget på. 


Har tenkt på operasjon i mange år, det var på tide å få ut fingeren så jeg booket operasjon om 2 uker. På tide å slutte og dvele å hoppe i det!


Har en kul på neseryggen, må fjerne den og deretter gjøre nesen smalere på sidene ved roten også. Samtidig smale nesetippen som er delt inni, og få columella høyere opp.
Puster visst litt dårlig på ene nesebordet også som de forutse å kunne bedre  alle sammen.

Har tatt meg fri fra jobb samme dag som operasjon og dagen etter, og forventer å kunne jobbe på hjemmekontor fra sofaen to dager før det er helg. Har jeg satt av for lite tid den uken til å være ute av drift? 🙈

Blir også på hjemmekontoret 2 uker etter det.

Har sluttet på alle vitaminer og kjøpt hibiscrub. Dere nevner noen piller dere tar i forkant, gjelder det alle dere eller kun noen? Mulig dette  er noe info jeg får nærmere operasjon.

Man blir blå og gul i ansiktet og øynene vet jeg, men har dere vondt der også eller kun ved nesen? 
 

Har dere studert neser mye og vet EKSAKT hva dere vil ha?

Jeg er flau over kulen, ellers har jeg ikke lagt ned altfor mange timer i å studere bilder hit og dit.

Blir kanskje mindre skuffet om jeg ikke har gjort det? 🤗

Jeg har tro på at jeg blir fornøyd uansett så lenge jeg får en kurve istedenfor en kul. Og en nese som blir proposjonell etter som det er flere ting som tas da det naturligvis vil se helt Mongo ut å kun fjerne kulen. Men er samtidig sjukt stressa 🤣🙈

Hjelpes hva gjør jeg liksom..

Men har bestemt meg for så å si å lukke øynene og grønne på nå som jeg er i gang.

 

Har operasjon kl.07.30

Får man tid da til en siste dialog om eksakt hva man ønsker / ikke ønsker?

 

Kunne noen av dere sendt meg før og etterbilder?

Vil gjerne  se noe ekte. Ikke bare på insta eller fra leger.

Noe andre tips dere har? 😀😀😀😀

 

 


 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgitt123 skrev (11 timer siden):

Har lest en del her å begynt og få litt småpanikk for operasjon plutselig 🙈
Ser de fleste her kun snakker om 4 leger. Har ikke vært hos noen av de. Får nesten inntrykk her av at alle går dit?


Selv var jeg på 3 konsultasjoner og gikk for første jeg snakket med, Frank Steinbach på Volvat som er spesialist i plastikk kirurgi. 

 

Er det noen som har noe erfaring med eller har hørt noe om ham? 
Google sier lite.. Hehe 😂

Følte vi hadde god kjemi og han tok seg 45 minutter til konsultasjon. 
Tegnet opp resultat på bilder til meg, men forklarte at simulering ikke alltid gav realistisk forventing. Han var opptatt av at vi skulle kommunisere bra og forklarte at årsaken til om en operasjon ikke er vellykket innimellom skyldes at man ikke har forstått hverandre korrekt.

Visste han en del bilder av naturlige neser jeg har sett på, og vi studere hvordan de var - og har blitt samt hva jeg liker og han synes er oppnåelig hos meg.


Så kun før og etter bilder hos M. Hasic som jeg ser noen tidligere her har klaget på. 


Har tenkt på operasjon i mange år, det var på tide å få ut fingeren så jeg booket operasjon om 2 uker. På tide å slutte og dvele å hoppe i det!


Har en kul på neseryggen, må fjerne den og deretter gjøre nesen smalere på sidene ved roten også. Samtidig smale nesetippen som er delt inni, og få columella høyere opp.
Puster visst litt dårlig på ene nesebordet også som de forutse å kunne bedre  alle sammen.

Har tatt meg fri fra jobb samme dag som operasjon og dagen etter, og forventer å kunne jobbe på hjemmekontor fra sofaen to dager før det er helg. Har jeg satt av for lite tid den uken til å være ute av drift? 🙈

Blir også på hjemmekontoret 2 uker etter det.

Har sluttet på alle vitaminer og kjøpt hibiscrub. Dere nevner noen piller dere tar i forkant, gjelder det alle dere eller kun noen? Mulig dette  er noe info jeg får nærmere operasjon.

Man blir blå og gul i ansiktet og øynene vet jeg, men har dere vondt der også eller kun ved nesen? 
 

Har dere studert neser mye og vet EKSAKT hva dere vil ha?

Jeg er flau over kulen, ellers har jeg ikke lagt ned altfor mange timer i å studere bilder hit og dit.

Blir kanskje mindre skuffet om jeg ikke har gjort det? 🤗

Jeg har tro på at jeg blir fornøyd uansett så lenge jeg får en kurve istedenfor en kul. Og en nese som blir proposjonell etter som det er flere ting som tas da det naturligvis vil se helt Mongo ut å kun fjerne kulen. Men er samtidig sjukt stressa 🤣🙈

Hjelpes hva gjør jeg liksom..

Men har bestemt meg for så å si å lukke øynene og grønne på nå som jeg er i gang.

 

Har operasjon kl.07.30

Får man tid da til en siste dialog om eksakt hva man ønsker / ikke ønsker?

 

Kunne noen av dere sendt meg før og etterbilder?

Vil gjerne  se noe ekte. Ikke bare på insta eller fra leger.

Noe andre tips dere har? 😀😀😀😀

 

 


 

 

Jeg valgte kirurg basert på tilbakemeldinger på Legelisten.no. Følte det var det "sikreste" stedet å vurdere folks opplevelser. Men det er jo mye nyttig her på Kvinneguiden også 🙂 Det er nok flere kirurger som er flinke, og siden man har så ulikt utgangspunkt er det vanskelig å sammenlikne. Jeg var opererte på en fredag og jobbet på hjemmekontor fra mandagen, det gikk fint for min del. Jeg snakket med kirurgen før operasjon, det tror jeg er veldig vanlig. 

Anonymkode: 8570b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg valgte kirurg basert på tilbakemeldinger på Legelisten.no. Følte det var det "sikreste" stedet å vurdere folks opplevelser. Men det er jo mye nyttig her på Kvinneguiden også 🙂 Det er nok flere kirurger som er flinke, og siden man har så ulikt utgangspunkt er det vanskelig å sammenlikne. Jeg var opererte på en fredag og jobbet på hjemmekontor fra mandagen, det gikk fint for min del. Jeg snakket med kirurgen før operasjon, det tror jeg er veldig vanlig. 

Anonymkode: 8570b...3b8

Takk for tilbakemelding :)

Han har to gode tilbakemeldinger der som jeg kjenner meg igjen i, så krysser fingrene for at magefølelsen valgte riktig. Samtidig har jeg ikke spesifikt sett meg ut hvilket resultat jeg vil ha, men vet heller hva jeg vil ha vekk 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea87 skrev (På 29.1.2022 den 16.17):

Ribbeinet er ikke så vondt, merker bare litt ømhet, ellers ikke så ille. Hvordan er formen din nå? Jeg merker at det presser veldig i nesen og blir veldig ubehagelig hvis jeg beveger meg/er mer i aktivitet. Og nå er jeg så tett i nesen at jeg nesten blir sprø. Gleder meg til å få ut rørene på mandag… 

Veldig spent på å høre hvordan det går med deg💛💛 Alt vel så langt? 

Anonymkode: 8570b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgitt123 skrev (21 timer siden):

Takk for tilbakemelding :)

Han har to gode tilbakemeldinger der som jeg kjenner meg igjen i, så krysser fingrene for at magefølelsen valgte riktig. Samtidig har jeg ikke spesifikt sett meg ut hvilket resultat jeg vil ha, men vet heller hva jeg vil ha vekk 🤗

Det høres bra ut😊 Masse lykke til med operasjon! Håper det blir alt du ønsket deg🥰

Anonymkode: 8570b...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 14.19):

Veldig spent på å høre hvordan det går med deg💛💛 Alt vel så langt? 

Anonymkode: 8570b...3b8

Det går fint med meg. Utrolig deilig å få av splinten og  spesielt rørene i nesen. Nesen var veldig hoven når jeg tok av skjoldet, og dette hadde jeg også forventet, siden dette var min 2.operasjon. Tormod sa også at jeg måtte regne med å være veldig hoven. 
Jeg ser at neseryggen min er smalere enn før operasjonen, men vanskelig å se for seg hvordan det vil bli siden jeg fortsatt er hoven. Det jeg synes er det vanskeligste er at jeg må vente ett år før jeg ser det endelige resultatet. Etter første operasjon så jo nesen fin ut frem til ca.8 måneder. Jeg ringte Tormod her om dagen og uttrykte min «bekymring» for om dersom nesebeina ikke er smalnet nok/flyttter på seg eller at søkket i neseryggen ikke er «reparert» nok. Da sa han at nå skal vi bare la nesen være, og dersom det blir noe som må korrigeres, så tar vi det når vi kommer så langt. Opplever han som veldig tillitsfull og opptatt av at jeg skal bli fornøyd. 
Jeg tenker at jeg nå bare må la nesen være og ikke studere og tenke på den hver dag. Når det har gått en tid må jeg bare se. Men jeg tror og håper at dette blir bedre, det ser sånn ut.

Jeg angrer så innmari mye på at jeg ikke gikk til Tormod ved første operasjon. Hans kunnskap og tillit er så utrolig mye større enn Morten Haug, det er faktisk helt skummelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea87 skrev (1 time siden):

Det går fint med meg. Utrolig deilig å få av splinten og  spesielt rørene i nesen. Nesen var veldig hoven når jeg tok av skjoldet, og dette hadde jeg også forventet, siden dette var min 2.operasjon. Tormod sa også at jeg måtte regne med å være veldig hoven. 
Jeg ser at neseryggen min er smalere enn før operasjonen, men vanskelig å se for seg hvordan det vil bli siden jeg fortsatt er hoven. Det jeg synes er det vanskeligste er at jeg må vente ett år før jeg ser det endelige resultatet. Etter første operasjon så jo nesen fin ut frem til ca.8 måneder. Jeg ringte Tormod her om dagen og uttrykte min «bekymring» for om dersom nesebeina ikke er smalnet nok/flyttter på seg eller at søkket i neseryggen ikke er «reparert» nok. Da sa han at nå skal vi bare la nesen være, og dersom det blir noe som må korrigeres, så tar vi det når vi kommer så langt. Opplever han som veldig tillitsfull og opptatt av at jeg skal bli fornøyd. 
Jeg tenker at jeg nå bare må la nesen være og ikke studere og tenke på den hver dag. Når det har gått en tid må jeg bare se. Men jeg tror og håper at dette blir bedre, det ser sånn ut.

Jeg angrer så innmari mye på at jeg ikke gikk til Tormod ved første operasjon. Hans kunnskap og tillit er så utrolig mye større enn Morten Haug, det er faktisk helt skummelt..

Så hyggelig å høre fra deg! Jeg tror det blir veldig bra, ikke tenk mye eller studer nesen hver dag. La tiden gjøre sitt og du kan alltid henvende deg til Tormod ved eventuelle forandringer. 
Er du tett i nesen nå etter å ha tatt ut rørene? Bruker du noe saltvannsspray nå? 

Anonymkode: 2f00a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så hyggelig å høre fra deg! Jeg tror det blir veldig bra, ikke tenk mye eller studer nesen hver dag. La tiden gjøre sitt og du kan alltid henvende deg til Tormod ved eventuelle forandringer. 
Er du tett i nesen nå etter å ha tatt ut rørene? Bruker du noe saltvannsspray nå? 

Anonymkode: 2f00a...8be

Ja, jeg må prøve på det🙈 Er tett i nesen på morningen, og da skyller jeg. Ellers går det greit da. Hva med deg? Er du fornøyd? Sikkert ganske hoven fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea87 skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg må prøve på det🙈 Er tett i nesen på morningen, og da skyller jeg. Ellers går det greit da. Hva med deg? Er du fornøyd? Sikkert ganske hoven fortsatt?

Jeg lot være å skylle da det stod at man kan begynne med det 14 dager etter. Tror jeg må begynne, føler meg tett og puster gjennom munnen, ubehagelig og tørr munn🙈 Tror jeg skyller i kveld hvis du også har gjort det! Nesen er så øm, og når jeg kommer bort i den ved å vaske meg i ansiktet, den er så følsom å berøre. Også veldig stiv da! Det ser veldig fint ut, og jeg ser stor forskjell. Jeg er hoven ja, da neseryggen er lik hele veien 😅 

Anonymkode: 2f00a...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...