Gjest pasient H Skrevet 27. august 2009 #341 Skrevet 27. august 2009 Jøss, det var bra gjort (men egentlig burde det jo være en selvfølge) av kirurgen. Og du ble fornyød nå etter 3. operasjon eller? Jeg sitter fortsatt og venter på telefon fra Zürich. Har ikke hørt noe fra dem siden jeg sendte mail for kanskje 2-3 uker siden... Litt skuffende, men han har sikkert mange pasienter. Vell, nå er det 8 dager siden jeg var å tok operasjonen, så er noe hoven enda.. men det vil vise seg:) ser ut til å bli bra ivertfall.. jøss, ikke hørt noe enda? det er vel litt drøyt.. hos de fleste får man jo svar på dagen omtrent.. kanskje du burde sende den en gang til, bare for å være på den sikre siden?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #342 Skrevet 27. august 2009 Jøss, det var bra gjort (men egentlig burde det jo være en selvfølge) av kirurgen. Og du ble fornyød nå etter 3. operasjon eller? Jeg sitter fortsatt og venter på telefon fra Zürich. Har ikke hørt noe fra dem siden jeg sendte mail for kanskje 2-3 uker siden... Litt skuffende, men han har sikkert mange pasienter. Det anbefales at du ringer selv og gjør dem oppmerksom på casen din.
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 28. august 2009 #343 Skrevet 28. august 2009 Det anbefales at du ringer selv og gjør dem oppmerksom på casen din. Okey, sjekket siste mail, og det er nok ikke mer enn maks 14 dager siden jeg sendte mailen. Føltes bare mye lenger Sendte dem en mail i går og spurte om de hadde fått mail med bildene jeg sendte. Får jeg ikke svar der, så ringer jeg
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 28. august 2009 #344 Skrevet 28. august 2009 Vell, nå er det 8 dager siden jeg var å tok operasjonen, så er noe hoven enda.. men det vil vise seg:) ser ut til å bli bra ivertfall.. jøss, ikke hørt noe enda? det er vel litt drøyt.. hos de fleste får man jo svar på dagen omtrent.. kanskje du burde sende den en gang til, bare for å være på den sikre siden? Så utrolig bra Lykke til! Har du noe bilde av en lignende nese som du hadde før operasjonen (ble litt nysgjerrig når du skrev at det var krevende)? Og hvor lenge ventet du mellom hver operasjon?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2009 #345 Skrevet 28. august 2009 Okey, sjekket siste mail, og det er nok ikke mer enn maks 14 dager siden jeg sendte mailen. Føltes bare mye lenger Send 3fe0 te dem en mail i går og spurte om de hadde fått mail med bildene jeg sendte. Får jeg ikke svar der, så ringer jeg Det er vel bare ringe og avtale en samtale i Zürich.
Gjest Pasient H Skrevet 28. august 2009 #346 Skrevet 28. august 2009 Så utrolig bra Lykke til! Har du noe bilde av en lignende nese som du hadde før operasjonen (ble litt nysgjerrig når du skrev at det var krevende)? Og hvor lenge ventet du mellom hver operasjon? Kan vel prøve å vise før og etter bilde ja:) nå vet ikke jeg helt hvordan jeg gjør det? hehe.. åssen legger jeg det ut her? ja, den ser ikke krevende ut på bildet, men jeg hadde skjev vegg inni der, å nesen var ganske bred sett forfra også, så det tok litt tid:) men ser ut til å gå min veg denne gang.. jeg ventet et år den første gangen, da man skal vente til hevelsene er gått ned.. den andre gangen ventet jeg 6 mnd..
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #347 Skrevet 6. september 2009 Okey, sjekket siste mail, og det er nok ikke mer enn maks 14 dager siden jeg sendte mailen. Føltes bare mye lenger Sendte dem en mail i går og spurte om de hadde fått mail med bildene jeg sendte. Får jeg ikke svar der, så ringer jeg Har du fått en avtale?
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 6. september 2009 #348 Skrevet 6. september 2009 Har du fått en avtale? Niks... Får ikke kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #349 Skrevet 6. september 2009 Niks... Får ikke kontakt. Du har ikke ringt?
Gjest kvinne 33 Skrevet 7. september 2009 #350 Skrevet 7. september 2009 Du har ikke ringt? Kan du vær snill å skrive til oss når du får kontakt med dem, har ringt og sendt selv bilder til dem for 2 uke sida og forsatt venter tlf fra dem..sikkert de har mange kunder og kan ta tid å få time der
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 7. september 2009 #351 Skrevet 7. september 2009 Du har ikke ringt? Jo, men de tar ikke telefonen. Regner med at de ringer opp igjen...
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 7. september 2009 #352 Skrevet 7. september 2009 Kan du vær snill å skrive til oss når du får kontakt med dem, har ringt og sendt selv bilder til dem for 2 uke sida og forsatt venter tlf fra dem..sikkert de har mange kunder og kan ta tid å få time der Ja, nei jeg vurderer å bare droppe hele greia nå egentlig. Men kan si ifra om jeg hører fra dem
Gjest kvinne 33 Skrevet 9. september 2009 #353 Skrevet 9. september 2009 Hei, noen som har erfaring med Teres?? Vil operere nesen men er redd for å få dårlig resultat, leste her det er en del som har opplevd det og ble litt usikker, fint om dere kan informere meg litt. Takk!
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2009 #354 Skrevet 10. september 2009 Merkelig det at dere ikke har fått kontakt. Nå foreligger nå websiden til Sailer også på engelsk, så han har tydeligvis ikke lagt ned. Du kan vel bare ringe dette nummeret og få en avtale går jeg ut i fra. +41 79 666 03 03
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 11. september 2009 #355 Skrevet 11. september 2009 Merkelig det at dere ikke har fått kontakt. Nå foreligger nå websiden til Sailer også på engelsk, så han har tydeligvis ikke lagt ned. Du kan vel bare ringe dette nummeret og få en avtale går jeg ut i fra. +41 79 666 03 03 Jeg for min del har gitt opp. Når de ikke klarer å hverken svare på mail eller ringe (det er det nr du skrev) tilbake, har jeg ikke særlig lyst til å dra dit heller. Tror jeg legger hele nesefiksingen min på hylla for en stund nå
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #356 Skrevet 13. september 2009 Jeg er kjempefrista til å ta operasjonen hos Levin i Russland. Av det jeg har sett av resultater ser det ut som om han gjør noe unikt når det kommer til neseoperasjoner. Men for alt jeg vet kan jo bildene være manipulerte.
Gjest eks ørnenese Skrevet 13. september 2009 #357 Skrevet 13. september 2009 Jeg skjoenner du er fortvilet! Jeg og soesteren min opererte oss i Libanon og er veldig fornoyd med resultatet hittils..har gaatt ca 2 uker siden vi opererte oss. Kirurgen vi gikk til hadde deltatt i et tv- program som heter Beauty Clinic. Der brukte de kun de beste kirurgene. Vi hadde lett lenge etter en kirurg i utlandet som man kunne stole paa. Jeg betalte rundt 13000kr for full neseoperasjon. Om du vil saa kan du sende meg bilder av nesen din,saa kan jeg snakke med ham om situasjonen din.
Gjest kvinne33 Skrevet 18. september 2009 #358 Skrevet 18. september 2009 Ja, nei jeg vurderer å bare droppe hele greia nå egentlig. Men kan si ifra om jeg hører fra dem Har fått kontakt i Zurrich men prisene er myyyyeee dyrere! Dropper der.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #359 Skrevet 19. september 2009 Har fått kontakt i Zurrich men prisene er myyyyeee dyrere! Dropper der. Hvor mye cirka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå