Gjest ilvi Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Har dere noen gaode tips til lettvindt, god middag. Svigers kommer på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Lettvindt lager du når det er bare deg og mannen. Når svigeres kommer blar du opp i kokeboka og lager noe litt mere imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2003 #3 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei! Denne er rask og lettvind - og ikke minst veldig god!!! Kylling-gryte a'la Barbro Dette er en velsmakende kylling-gryte som er full av grønnsaker. Den serveres til ris/poteter ev. hvitt brød med godt smør. Barn er også som regel glade i denne retten. LYKKE TIL!! Antall porsjoner: 3-4 Ingredienser: 1 stk. grillet kylling. 2 poser sjysaus fra Toro. 1/2 pose Brokkoli-blanding, eller frisk brokkoli, gulrot,og blomkål etter behag. 1/3 stor Purre eller en hel bitteliten purre. 1 dl matfløte. Krydder etter egen smak ( AROMAT; PIFFI e.l.) Tilberedning: Skjær opp kyllingen i passe gaffelbiter, Kok opp sausen, tilsett purre. kokes i 2 min. tilsett resten av grønnsakene og kyllingen å kok dem til de er møre under lokk.Rør av å til. Tilsett fløten og krydderet til slutt å gi et raskt oppkok. Det fine er at disse ingrediensene ikke trenger å bli dekket av veske. Men da må du huske et lokk på kasserollen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilvi Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Lettvindt lager du når det er bare deg og mannen. Når svigeres kommer blar du opp i kokeboka og lager noe litt mere imponerende. Vel, vi er sammen med svigers tre-fire ganger hver uke, hos oss eller dem, så jeg serverer lettvind-mat rett som det er, og det var derfor jeg ville ha tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå