Gjest ilvi Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Har dere noen gaode tips til lettvindt, god middag. Svigers kommer på besøk.
Fakse Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Lettvindt lager du når det er bare deg og mannen. Når svigeres kommer blar du opp i kokeboka og lager noe litt mere imponerende.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2003 #3 Skrevet 4. juni 2003 Hei! Denne er rask og lettvind - og ikke minst veldig god!!! Kylling-gryte a'la Barbro Dette er en velsmakende kylling-gryte som er full av grønnsaker. Den serveres til ris/poteter ev. hvitt brød med godt smør. Barn er også som regel glade i denne retten. LYKKE TIL!! Antall porsjoner: 3-4 Ingredienser: 1 stk. grillet kylling. 2 poser sjysaus fra Toro. 1/2 pose Brokkoli-blanding, eller frisk brokkoli, gulrot,og blomkål etter behag. 1/3 stor Purre eller en hel bitteliten purre. 1 dl matfløte. Krydder etter egen smak ( AROMAT; PIFFI e.l.) Tilberedning: Skjær opp kyllingen i passe gaffelbiter, Kok opp sausen, tilsett purre. kokes i 2 min. tilsett resten av grønnsakene og kyllingen å kok dem til de er møre under lokk.Rør av å til. Tilsett fløten og krydderet til slutt å gi et raskt oppkok. Det fine er at disse ingrediensene ikke trenger å bli dekket av veske. Men da må du huske et lokk på kasserollen,
Gjest ilvi Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 Lettvindt lager du når det er bare deg og mannen. Når svigeres kommer blar du opp i kokeboka og lager noe litt mere imponerende. Vel, vi er sammen med svigers tre-fire ganger hver uke, hos oss eller dem, så jeg serverer lettvind-mat rett som det er, og det var derfor jeg ville ha tips.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå