Gå til innhold

SV vil gi luksusboliger til asylsøkere


mann23

Anbefalte innlegg

I Italia har de begynt med borgervern for å beskytte Italinerne mot innvandrergjenger, politiet klarer ikke få bukt med det selv, så folket tar saken i egne hender. Skummelt, men det kan fort bli en realitet her til lands også. Politiet får altfor lite penger, rettsvesenet våres tar evigheter, fengslene er fulle, "integreringen" er til dels ikke-eksisterende. Hele Europa er jo i ferd med å bli polarisert. Vestlige europere mot resten kan det virke som. Noen som sa krig på kontinentet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Borgervern er spådd som en del av fremtiden her også, uten at jeg husker hvor jeg leste det.

Men her skal jo ikke noe koste penger, og det må jo nødvendigvis bli kostende på andre måter.

Jeg begynner å lure på om politikerne er mer opptatt av å spare penger til sine egne pensjoner enn til å sørge for et samfunn som fungerer... selv om man vel vil tro at vi har mer penger på boka enn det som skal til for å dekke disse pensjonene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet får altfor lite penger.

Eh, det var jo en høyst subjektiv ytring.

Spør du eksisterende statsråder og Jusitsdepartementet kan de nok bekrefte at politiet i Norge aldri har fått bevilget så mange milliarder som nå. Problemet er tydeligvis at politiet ikke klarer å forvalte alle pengene de får på en fornuftig måte. Og det kan ikke politikerne hjelpe dem med, det må de nesten klare selv, sammen med byråkratiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hater sosialisme
SV går inn for å kjøpe inn luksusboliger med det formål å la asylsøkere bo der. "Vi bør prioritere asylsøkere fordi det er der behovet er størst" sier fyren. Noen andre som ble litt smådårlige i magen av å lese denne artikkelene?

Absolutt, jeg hater sosialisme, og dette gjør meg kvalm.

I Norge har vi hardt slitende og arbeidende studenter og single, to grupper som glatt blir oversett i forhold til boligbygging og det å komme seg inn på boligmarkedet.

Jeg ville nok ha prioritert disse to gruppene før innvandrerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Spør du eksisterende statsråder og Jusitsdepartementet kan de nok bekrefte at politiet i Norge aldri har fått bevilget så mange milliarder som nå. Problemet er tydeligvis at politiet ikke klarer å forvalte alle pengene de får på en fornuftig måte.

***

Befolkningen, kriminaliteten og behovet for midler har aldri vært større.

Jeg kan gi deg to kroner til øl nå og fire neste helg.

Jeg har doblet pengene dine, men du greier fortsatt ikke å få kjøpt øl.

Har du ikke forvalta pengene godt nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vestlige europere mot resten kan det virke som. Noen som sa krig på kontinentet?

Ja, frem med mausern og stable sandsekker så kan vi skyte litt på asylmottakene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...