Ella* Skrevet 26. februar 2009 #261 Del Skrevet 26. februar 2009 Du er jo kjempeflink med treninga Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 1. mars 2009 #262 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei! Hvordan gikk kjoleprøvingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #263 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg fant noen fine kjoler, men jeg synes det er så mye penger å bruke på en kjole for en dag, så leter videre. Leter på finn.no nå for tiden. -- A har virkelig skjønt ålingen nå, og han trives så mye bedre på gulvet når han kan åle seg frem til det han har lyst til å se nærmere på. Ellers er det ikke så mye nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. mars 2009 #264 Del Skrevet 3. mars 2009 Innom med en klem, håper du finner drømmekjolen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. mars 2009 #265 Del Skrevet 3. mars 2009 Synd de er så dyre... Får håpe du kommer over et kupp på finn.no, det er jo mulig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #266 Del Skrevet 3. mars 2009 Uff, ja håper det. Er litt lei meg og stressa for tiden pga det der... Jeg kan bare ikke bruke 8000/ 10000 /15000 på en kjole som jeg kan bruke en gang. Jeg har jo lyst til det, og har jo penger til det, men det er så mye annet som vi kunne gjort sammen for de pengene. Skjønner at jeg kanskje må strekke meg til 5000, men synes også det er mye egentlig... Skal til en brudesalong i morgen som har salg..kanskje de har noe der.. blææ, skulle ønske jeg hadde kjolen i boks snart. -- Var på trening i går igjen. Lurer på om jeg kommer til å se resultater frem mot sommeren og bryllupet? Selv om jeg er blitt slank, så er jeg joikke så fast i fesiken akkurat, og magen er jo ikke et hyggelig syn for tiden. Må finne en badedrakt snart, skal jo til Mallorca med barna, Sandramannen og mamma i mai. Det er faktisk bare én uke før bryllupet. Vi gleder oss. Storegutten her gleder seg mest til å spise på flyet () og å ha flytemadrass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. mars 2009 #267 Del Skrevet 3. mars 2009 Hm... Skjønner hva du mener. Kan jo finne noe på salg da. Og du kan jo prøve å selge kjolen etterpå...? Ikke at man er garantert å få solgt den da. Om du trener jevnlig kan jeg ikke skjønne annet enn at du ser resultater snart! Flink er du Oi, så herlig med sydentur da... Får dere fin brunfarge til bryllupet hele gjengen Tror storegutten må være den eneste (eller en av få) som gleder seg til å spise på flyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #268 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja det kan du si. Han har helt hengt seg opp i det der Vanskelig det med kjole når man har så mange krav...men jeg MÅ jo finne kjole til slutt uansett. Det bir spennende å se hva jeg finner til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. mars 2009 #269 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg fant min kjole på salg, så da krysser jeg fingrene for deg også Så søt eldstegutten din er - de har ikke så store krav til underholdning Deilig med en sydenferie, da. Vi satt og drømte mens vi så "Da damene dro" tidligere i kveld. Hadde gjort seg med litt varme nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #270 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, han er veldig søt og snill. Her en dag sa han: "Du er den beste mammaen jeg noen gang har hatt! " Søten min -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 4. mars 2009 #271 Del Skrevet 4. mars 2009 Så søt han er :rødme: Man burde skrive ned sånne gullkorn, så man husker det til de blir eldre! (Men det har du jo egentlig gjort her i dagboken ) Skjønner godt at du ikke vil bruke mange tusen på brudekjole! Det er jo ikke bare kjolen som koster heller. Man skal jo gjerne ha undertøy, smykker, sko, veske osv også. Det blir fort veldig dyrt for noe som kun skal brukes en gang! (Selv vet jeg ikke om jeg vil ha hvit kjole engang... Men det er fordi jeg har vært gift før, og den gangen var det kirkebryllup, rådyr kjole, masse gjester og hele den pakka der. Ble ikke noe mer lykkelig av den grunn Så vi kjører nok en mer dempet stil denne gangen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #272 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, det er lurt å ta vare på gullkornene Glemmer det ofte ganske fort, men de jeg har husket å skrive ned har jeg jo. -- Og nå: Jeg har endelig kjøpt meg brudekjole! Jeg er så lettet og glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. mars 2009 #273 Del Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer!! Fortell om kjolen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 4. mars 2009 #274 Del Skrevet 4. mars 2009 Oj! Fortell, fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #275 Del Skrevet 4. mars 2009 Åååå nå hadde jeg skrevet et innlegg og så forsvant hele... grrr... Jaja, prøver på nytt. Legger ut noen bilder av kjolen: Prøvde den med et kort slør også, som gikk til korsryggen, og det ble veldig pent. Kjøpte av en dame som drev butikk fra huset sitt, hun var veldig søt og hyggelig. Jeg er veldig fornøyd, kjolen satt som et skudd, og trengte bare å legges opp. Blir nok kjempefint med et perlekjede eller noe sånt. Det kjentes ut som det er kjolen jeg vil ha, og ikke bare en kjole jeg kjøpte fordi jeg har dårlig tid. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. mars 2009 #276 Del Skrevet 4. mars 2009 Så fin kjole da! Enkel og pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 4. mars 2009 #277 Del Skrevet 4. mars 2009 Nydelig kjole!! En kjole etter min smak - kunne absolutt valgt den selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. mars 2009 #278 Del Skrevet 4. mars 2009 Veldig fin kjole. Enkel, pen og romantisk. Du blir helt sikkert en kjempevakker brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #279 Del Skrevet 4. mars 2009 Takk for det dere Det var hyggelig å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. mars 2009 #280 Del Skrevet 5. mars 2009 Kjempe fin kjole du har funnet. Kan tro det er godt å ha det i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå