Gå til innhold

Sandras hverdagsliv


Sandra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden sist nå!

Dere har vært gjennom en del ja! Så bra at ting går bedre nå! Og et forsinket gratulerer med forlovelsen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært flink på alle måter, Sandra. Både med storebror og lillebror og med å ta vare på deg selv.

Det at du føler deg bra er det aller viktigste :) Glad på dine vegne!

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare så deilig at lille A er blitt bedre.

Lurer på hva som kommer til å skje på den oppfølgingstimen hos allergi/barnelegen.

Håper bare han vokser intoleransen/allergien av seg!

I dag skal vi bare slappe av her hjemme, fortsatt ikke helt i slaget. Sandramannen fulgte storebror i barnehagen så vi to har fått en svært rolig og deilig start på dagen.

Ser han blir flinkere og flinkere til å bevege seg, ble så lei meg på 3 md kontrollen da helsesøsteren dømte motorikken hans nord og ned (nakkemuskelkontroll), så alle fremskritt er bra å se.

Nå våkner han der inne på soverommet *host...host.....host* sier han da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(De svake nakkemusklene kom jo selvsagt av at jeg hadde båret han så mye fordi han ikke kunne ligge på gulvet når han hadde så vondt, men følte jo nesten at hun trodde jeg hadde forsømt mageliggingen med vilje.

"Ojj! Så slapp i nakken da!?" Du lar han vel ligge på gulvet?"

Hadde hun ikke skjønt noen ting av situasjonen liksom?

Følte jeg da i all fall.

Var jo ganske sliten, så det skulle ikke så mye til for å opprøre meg da :fnise: Men merker jo at jeg blir litt i fyr og flamme bare jeg skriver om det nå..

Kjeftet og smalt og gråt for den ufølsomme kommentaren hennes, det ble den kontrollen.

Og så fikk jeg sagt hva jeg syntes om den legen som underskte A på 6 ukerskontrollen og sa at alt var normalt.

Det var på den tiden avføringen hans bare rant ut nærmest konstant mens han bare skrek og skrek nesten hele dagen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og der hadde han sovnet igjen.

Driver og løser kryssord fra A-magasinet jeg. Har fått kryssord-dilla nå i permisjonen. Løser VG-krysset på lørdag, og så tar jeg litt fra A-magasinet på fredagene.

Sånn ser lørdagskveldene ut for oss her i Sandraheiemen for tiden :fniser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være utrolig godt at ting er bedre nå! Skjønner at det må ha vært slitsomt disse månedene altså :kose:

Ha en fin kryssord-kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg husker det! :jepp:

Håper du har en fin dag! Skal du feire på noe vis?

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha foreldrene til Sandramannen på middag i dag.

På fredag skal kanskje Sandramannen og jeg driste oss ut på middag. Det var svigermor sitt forslag, og hun ville gjerne stille som barnevakt, så kanskje vi skal ta henne på ordet. Vi skal høre med henne i dag. Hadde jo vært litt koselig, og så er det jo litt lettere å ha barnevakt nå som lille A ikke har så vondt i magen sin.

Ellers er det bare stille og rolig her. A ligger på gulvet og leker fornøyd med en leketelefon. Klasker og slår på knappene som lager lyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk imli :klemmer:

Nå har jeg dristet meg til å kjøpe meg en kjole fra eBay. Har aldri gjort noe sånt før, så det blir jo veldig spennende å se hvordan den sitter og om den passer skikkelig. Jeg frykter at den kanskje kan være litt stor, men håper jo ikke det. Kjolen kostet 6 GBP og frakten 9,50 GBP så tilsammen ble det ca. 155 NOK.

Men får jo ikke kjent på stoffet, og for 155 kroner kan man vel ikke akkurat vente seg noe, men det er artig å prøve likevel.

Kjøpte meg en ny kjole på lørdag også, eller fikk den i bursdagsgave av mamma da. En kjempefin svart kjole. Var på en butikk som heter Coast i Hegdehaugsveien (Oslo), der var det mye fint, og det var masse på salg også.

I dag er det tirsdag, så da blir jeg og lillemann alene mye av dagen. Det er egenelig litt deilig det også. Sandramannen på trening etter jobben og kommer ikke hjem før 21, og svigermor henter storebror i bhg. Hun pleier å komme med han ca. kl. 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint å lese at det går så mye bedre med dere nå, Sandra!

Coast er faktisk en av favorittbutikkene mine - har mange kjoler derfra! Men det er lenge siden jeg har vært der nå. Har ikke vært riktig så flink som deg til å gå ned etter fødselen, og da er det ikke noe gøy å handle. Huff, jeg fikk et gavekort på Coast fra mannen som oppmuntring en dag jeg var i litt vel dårlig humør etter forrige fødsel, men jeg rakk aldri å bruke det før jeg ble gravid igjen. Nå er det 1,5 år siden. Sånne gavekort pleier å vare ett år, men det står faktisk ingen utløpsdato på det. Det er på 5000 kroner, så jeg håper jeg får brukt det!!

Ha en fiiin dag med lillebror :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...