Sandra Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #241 Del Skrevet 21. februar 2009 Ugg....vannlekkasje på kjøkkenet. Vi var borte fra i går til i dag, og kom hjem til innsjø på kjøkkenet..Har hatt rørlegger som har fikset feilien nå i ettermiddag, og så kommer det takstmann på mandag for å vurdere skaden... Fikk låne en oppsugingsmaskin og fikk sugd opp 50 L vann fra kjøkkengulvet, men det har nok trekt mye ned under gulvet/inn i veggen mellom stue og kjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 21. februar 2009 #242 Del Skrevet 21. februar 2009 Huff, så kjedelig med vannlekkasje! Håper det ikke er så store skader da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja vi får virkelig håpe det. Vi hadde nemlig vannlekkasje for litt over et år siden, på kjøkkenet det også. Vi bodde over 2 md hos svigers mens de pusset opp kjøkkenet igjen, ALT av benkskap måtte ut, gulvet måttet rives opp tørkes. Å herre gud det var så slitsomt. Og på toppen av det hele så viste det seg at denne snekkeren var totalt inkompetent. Jobben var ELENDIG utført, og vi fikk til slutt (etter mye styr, og mas og krangel med forsikringsselskap) fått dem til å gjøre hele jobben på nytt. Det tok et år før alt var i orden! Å vi trengte ikke denne utgiften nå midt oppi bryllupet..Det blir vel kanskje 6000 i egenandel uansett? Uffffff Sandramanen kjøpte forresten dress i dag også. Og på torsdag skal jeg og forloveren min til en stor brudesalong for å prøve kjoler. Jeg ringte å spurte om de hadde enkle lange og korte brudekjoler, og det hadde de visst masse av! Heller mest mot lang akkurat nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 23. februar 2009 #244 Del Skrevet 23. februar 2009 Så utrolig uheldige dere har vært. Krysser fingrene for at skadene ikke er store! Spennende med brudekjoleprøving! Håper du finner noen du liker. (Og uansett er det gøy å prøve kjoler da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. februar 2009 #245 Del Skrevet 23. februar 2009 Æsj, så kjedelig med vannlekkasje! Håper ikke skadene er like omfattende som forrige gang! Lykke til på brudekjolejakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 23. februar 2009 #246 Del Skrevet 23. februar 2009 Håper arbeidet med å rette opp ødeleggelsene går mye bedre enn forrige gang! Kos deg med kjoleprøving - det er skikkelig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 23. februar 2009 Forsikringsselskapet ringte ikke i dag, så Sandramannen skal vel ringe dem i morgen og høre. Gleder meg til torsdag ja, lurer på hva jeg kommer til å like. Har jo ikke begynt å prøve kjoler enda. Gleder meg veldig. Skal ha med 2 venninner også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 24. februar 2009 Tenk om jeg er for sent ute for kjolekjøp? Får se hva de sier på torsdag.. -- Det har gått litt tregt med grøttilvenning hittil, men nå ser det endelig ut som det har løsnet litt. Han brekker seg ikke så mye lenger, og selv om vi ikke er oppe i en hel porsjon ennå så er vi på vei i all fall -- Jeg er så støl! Har jo vært medlem av SATS siden nyttår, men var der første gang i for i gårs Var på HøyPuls og MageRygg. Jeg er støl i rompa, magen og ryggen. Men det er jo et godt tegn da. Var med venninnen min på søndag, men på onsdag skal jeg gå alene. Da skal jeg på aerobic, magerygg og stram opp Det er deilig å være i gang Fikk ikke noe vondt i bekkenet etterpå heller, så det virker som det er ganske bra nå. Endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. februar 2009 #249 Del Skrevet 24. februar 2009 Oi, bare litt over 3 mnd til bryllup! Blir spennende å prøve kjoler. Jeg gjorde det ca 3 mnd før, så tror ikke det er for seint nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #250 Del Skrevet 24. februar 2009 Oi, bare litt over 3 mnd til bryllup! Blir spennende å prøve kjoler. Jeg gjorde det ca 3 mnd før, så tror ikke det er for seint nei Å, det var bra å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 24. februar 2009 Å hjelpes jeg tenker bare på brudekjoler jeg... Men jeg hadde jo opprinnelig bare tenkt til å bruke et par tusen på kjole, og kanskje selskapskjole, mens nå titter jeg visst på kjoler som sikkert koster vel over 10000 Går kanskje an å finne en, og så se om noen har den til salgs på FINN. Men jeg skjønner ikke hvordan noen av dem tror de kommer til å få så mye for kjolene sine? Det er jo så presset marked, så mange kjoler til salgs. En annen ting med FINN, hva er det med folk som bare henger kjolene på kleshengeere og tar bilde? Eller bare legger dem på bakken, gjerne bare forsiden av kjolen også :klø: Har til og med sett en som hadde glemt å skrive kjolestørrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. februar 2009 #252 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er lov å drømme da Men det er utrolig mange dyre brudekjoler ja! Selv prøvde jeg en i salong, fant ut hvilken modell det var på produsentens hjemmeside, og fant den brukt på finn.no. Betalte 6000 kr i stedet for 12 500 kr, og da var det med utstyr. Du kan helt sikkert prøve å prute litt Mange rare annonser ja. Noen som ikke har skjønt det helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Ja, det er jo lov det, men all denne drømmingen gjør meg fryktelig oppspilt merker jeg Aller mest ville jeg hatt en Jenny Packham kjole, og de koster jo flesk. Kan jo ikke kjøpe det, men HVIS jeg hadde hatt råd eller hatt lyst til å bruke så mye penger (på én kjole for én dag) så hadde jeg kjøpt det. Det er spesielt denne kjolen jeg tenker på: http://www.atelier-v.no/brudekjoler_jennypackham001.html Endret 24. februar 2009 av Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 24. februar 2009 #254 Del Skrevet 24. februar 2009 Åh - det var en aldeles nydelig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 24. februar 2009 Jaaaaaa, det er det som er så frbasket synd. Jeg har fullstendig forelsket meg i den kjolen. De selger den på diin i kirkeveien vet du Siona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. februar 2009 #256 Del Skrevet 24. februar 2009 Den var nydelig ja... Skjønner hvorfor du drømmer om den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 26. februar 2009 #257 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det idag du skal prøve kjoler? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #258 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, det er i dag jeg skal prøve kjoler! Skal møte to venninner i byen i ettermiddag etter jobben deres. Gleder meg, men er litt spent også. Det er visst stort utvalg der vi skal så håper jeg i all fall finner en fasong jeg vil ha. Det får være målet -- I dag kommer takstmannen på besøk... Han skulle komme ca. 11:30. A sover nå, håper han ikke våkner når han kommer, for han har hatt en skikkelig våkennatt i natt. Vært masse våken og skravlet i vei. Hadde hatt oppi dobbeltsenga, og han har sparket mamman sin, og sprellet og kost seg nesten hele natten. Han har ært ganske fornøyd da i det det minste Klasket pappa i ansiktet og spist og gnaget på kosebamse også. Sånn i 04-05-tiden kom attpåtil storebror inn og var redd for skumle ting, og det endte til slutt med at vi la madrassen hans på gulvet. Sandramannen og jeg har altså fått minimalt med søvn i natt, men heldigvis la vi oss tidlig. Jeg begynte å duppe av på sofaen 21:30, og så gikk jeg og la meg. Var så sliten for jeg var på trening i går. Var der alene, men det gikk kjempefint Har visst ikke noe talent for aerobic da Men ble jo sliten, så fikk visst noe utbytte av det i all fall, det er vel det som er det viktigste uansett. Kjenner det i kroppen i dag. Var på Mage-Rygg og Stram Opp også. Nå skal jeg lage meg en kopp kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. februar 2009 #259 Del Skrevet 26. februar 2009 Åhh, for en nydelig kjole! Når jeg skulle prøve, så tenkte jeg også at jaja, jeg får jo se om jeg kanskje finner en fasong som passer meg i alle fall. Men av 5-6 kjoler hun fant frem til meg, så forelsket jeg meg likegodt i 2 stk Så av og til er det fortere gjort enn man tror! Så flink du er som er i gang med trening. Jeg hadde som mål å starte i starten av februar. Og medlemsskapet er fortsatt fryst, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 26. februar 2009 #260 Del Skrevet 26. februar 2009 Så flink du er med treningen. Burde begynne snart jeg også. Og spise sunnere. Men idag startet jeg like godt dagen med en kvikk lunsj Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå