Gå til innhold

Hvor på nett kjøpe billigst (og best) blekk?


org

Anbefalte innlegg

Hallo, alle sammen! Jeg har en hp psc 1215 all-in-one som nå er tommelom for blekk.

Patronene som står i, er hp 56 og hp 28. Hvor kjøpes disse billigst mulig på nett - og finnes disse som uoriginale?

Hva er ulempen med uoriginale - og hvor finnes de (og hvilke nummer er det på disse?)

På forhånd, takk for svarene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper alltid originalt selv. Mest av gammel vane.. Men det sies at de uoriginale er like bra. Har ellesr hørt historier om at blekket fra enkelte uorginale patroner falmer lett, på bilder og sånn.

Kjenner flere som bruker inkclub, og er veldig fornøyde. http://www.inkclub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pjusken_*

Hvis du kjøper uorigialt blekk mister du all garanti på skriveren din.. Så jeg anbefaler absolutt ikke å kjøpe det.. I tillegg så er det oftere dårligere blekk, men det kan selvfølgelig variere...

Og på hp må du for all del ikke kjøpe blekk som du fyller på patronene med.. Hp skrivere har skrivehodet innebygget i blekkpatronen, og fyller du på de, så kan både de og skriveren bli ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper på inkclub, bruker kun skriveren til å skrive ut i forbindelse med skolen, så kvaliteten har ingenting å si. Det har heller ikke garantien, da printeren kostet 400 kroner for et par år siden, så intet stort tap om den ryker. Jeg har en HP-printer selv, og det fungerer helt utmerket med det uorginale blekket, det eneste jeg har merket er at blekket ikke tørker like bra, for dersom jeg bruker markeringstusj over, så flyter bokstavene litt utover. Printeren sier ifra om tom blekkpatron selv om den ikke er det da, fordi den uorginale patronen inneholder veldig mye mer blekk (til veldig mye mindre pris).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikk er billigst utenom på nett da? Jeg ønsker å kjøpe originalt blekk til min Canon. Inkclub ble jo dyrere enn binders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...