Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.


Midna

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt en bra dag, med mindre smerter. Herlig! Har fått besøkt mamma, prøvd en helt utrolig god ryggmassasjepute, måket vekk resten av snøen fra verandaen, solt meg litt i solvegger ♥ og ryddet, sortert og kastet papirer på kontoret vårt. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig vær! I dag har jeg kommet meg ut tross vondt i hodet og ryddet utenfor, vasket ytterdøren på innsiden og utsiden, feid trappa osv... HAr også vaska vinduet i verandadøra, resten av verandadøra og kjøkkenvinduet. Jeg har også slappet av i solen og fått litt farge i ansiktet. HERLIG!

Nå gjenstår det bare å få kjørt vekk det som skal på søppelfyllinga og så ser det ordentlig ut her. :)

:hjerte:

I morgen har jeg noe spennende på gang. Forteller senere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på jobbintervju på torsdag. :hoppe: Det er en annen stilling på samme arbeidsplass, men det var 66 søkere. Nå står det mellom meg og åtte andre... Jeg er underkvalifisert for stillingen, men fikk beskjed om at jeg valgt ut på grunn av "personligheten" min, og hvordan jeg jobbet. Intervjuet varte i over en time og det var helt supert!

Jeg tror nok ikke jeg får jobben, fordi jeg vil anta at noen av de andre som er plukket ut har mye mer erfaring og er eldre enn meg (i tillegg til at de garantert har kvelifikasjonene som egentlig etterspørres), men jeg følte at jeg fikk mye ut av det uansett. Hun lederen som intervjuet meg er en jeg liker utrolig godt, og hun sa at om jeg ikke skulle få jobben så ville hun jobbe for at jeg skulle utvikle meg i bedriften, og at de hadde snakket om meg på ledelsesmøter og sånn... :sjenert:

Nå er jeg i alle fall motivert til å gjøre en enda bedre jobb videre, og så får jeg krysse fingrene for at jeg kommer videre noe jeg tror jeg får vite neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere så mye med intervjuet :) Så utrolig spennende og ikke minst så god selvfølelse det gir når du vet at lederene dine snakker masse positivt om deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Spennende med intervju :) Og kjempepositivt, som Zarabi sier, at lederne er så fornøyde med deg! Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var koselig sagt. :) Ja, det er jo en ekstra motivasjonsfaktor det! I morgen er jeg klar for å begynne å jobbe igjen, og jeg håper hodet fungerer! Har en tidligvakt i resepsjonen i morgen, og på kvelden skal jeg ri.

Nå vurderer jeg å komme meg ut på en gåtur/joggetur og så må jeg moppe over kjøkkengulvet før jeg legger meg. Nå som jeg ikke er sykemeldt lenger har jeg ingen unskyldning for å la være å trene lenger heller... :sjenert :sjenert: :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke:

Hvordan går det? Er du frisk nå?

Og hvordan gikk det med den jobb

Lurer på om jeg husket å sende deg PM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Carrie! Fikk pm ja, har bare vært litt fraværende her i det siste, men tror jeg er tilbake nå! ;D

Jeg er frisk og rask nå, sliter litt med hodepine innimellom. Hadde besøk i går og da slet jeg en del med hodepine, skikkelig kjedelig. Men sånn er det! Har begynt å trene på treningssenteret og har fått eget styrkeprogram og trener en del rygg. Så det tror jeg kommer til å hjelpe!

:hjerte:

Jeg fikk desverre ikke jobben, for jeg ble slått av en kokk. Det var veldig greit siden jobben gikk ut på å drive cafeen på hotellet. Så det var liksom veldig greit å ikke få den da. Men jeg kom nesten helt til topps av 66 søkere, så får være fornøyd med det. :)

I morgen skal jeg på treningsenteret igjen og gå igjennom styrkeprogrammet mitt og sykle eller løpe. Gleder meg! Så nå ser jeg frem til en muskuløs bikinisesong. :P (er i alle fall lov å håpe!).

Ellers så holder vi på å bestille sydentur nå og valget har falt på Kreta. Hvis alt går etter planen reiser vi 18. juni, og jeg gleeeder meg!

:hjerte:

I kveld koser jeg og samboer oss bare sammen. Har hatt en herlig kveld hittil. HAr spist kjempegod biff og nå spiller vi monopol. SÅ nå må jeg tilbake til spillingen! Elsker alenetid med kjæresten! :hjerte:

Endret av Midna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Og hvordan gikk det med den jobb

Haha, her må d ha fallt ut noe, ser ut som en utlending som har skrevet det :fnise:

Hei Carrie! Fikk pm ja, har bare vært litt fraværende her i det siste, men tror jeg er tilbake nå! ;D

Jeg er frisk og rask nå, sliter litt med hodepine innimellom. Hadde besøk i går og da slet jeg en del med hodepine, skikkelig kjedelig. Men sånn er det! Har begynt å trene på treningssenteret og har fått eget styrkeprogram og trener en del rygg. Så det tror jeg kommer til å hjelpe!

:hjerte:

Jeg fikk desverre ikke jobben, for jeg ble slått av en kokk. Det var veldig greit siden jobben gikk ut på å drive cafeen på hotellet. Så det var liksom veldig greit å ikke få den da. Men jeg kom nesten helt til topps av 66 søkere, så får være fornøyd med det. :)

I morgen skal jeg på treningsenteret igjen og gå igjennom styrkeprogrammet mitt og sykle eller løpe. Gleder meg! Så nå ser jeg frem til en muskuløs bikinisesong. :P (er i alle fall lov å håpe!).

Ellers så holder vi på å bestille sydentur nå og valget har falt på Kreta. Hvis alt går etter planen reiser vi 18. juni, og jeg gleeeder meg!

:hjerte:

I kveld koser jeg og samboer oss bare sammen. Har hatt en herlig kveld hittil. HAr spist kjempegod biff og nå spiller vi monopol. SÅ nå må jeg tilbake til spillingen! Elsker alenetid med kjæresten! :hjerte:

Det er jo kjempebra å komme så høyt opp når det er så mange søkere :)

Høres kos ut med biff og monopol, alenetid med kjæresten er det beste jeg vet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenetid er herlig ja! :hjerte:

I dag startet jeg dagen med en turp å treningssenteret med en veninne. Bra start på søndagen må jeg si! Jeg har fått min egen treningsdagbok der jeg skirver om treningen. Skal legge ut link senere, men den ligger under treningsdagbøker. :) Etter treningen dro jeg rett i stallen for å møte en annen veninne og vi red på tur sammen. I dag så jeg at hesten jeg har begynt å trene har blitt litt finere i kroppen. Endelig! Jeg håper på stor forbedring den neste måneden (jeg er utålmodig ja)!

I kveld har jeg og samboer kost oss med kylling og ris, tv og pc. Han har støvsuget og jeg har brettet og hengt opp klær. Vært en fin og rolig søndagskveld. :)

I morgen skal jeg dra i stallen i nitiden på morgenen også jobber jeg kveld. Tirsdag har jeg foresten planer om å ta coopertesten, men jeg tror ikke jeg kommer til å tørre å avsløre resultatet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden sist! :hallo:

Håper du har en fin påskeferie. Jobber du, eller har du fri?

Synd du ikke fikk jobben, men et jobbintervju er jo alltid en bra erfaring å ta med seg, og spesielt når man får gode tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru Luna! Så koselig at du stikker innom. Er litt dødt her for tiden, men har så mye annet å henge fingrene i. Treningen er i gang for fullt i tillegg til at jeg har en hest som skal trenes på fritiden så da går tiden fort. Det positive er at jeg har fått mye mer energi av å være så mye i aktivitet.

Jeg har jobber mandag-torsdag denne uken, men har fri fredag, lørdag, søndag og mandag. Herlig!

I dag har jeg trent kondisjon på treningssenteret og vært fire timer i stallen der jeg har trent dressur og litt sprang med hesten (nå begynner det og gå fremmover med oss!). Har også gjort det vanlige stallarbeidet med hesten, pusset saltøy og tatt inn alle hestene i stallen siden stalleieren er på ferie. I kveld har jeg og samboer kost oss med pizza og sett fatso, og planen er å legge meg snart. I morgen skal jeg opp rundt åtte og vaske badet før jeg drar og trener klokken 10. Etter det skal jerg og søster på tur til ski for å shoppe litt. Jeg trenger nemlig ny ridehjelm, så får nesten bare investere i det.

Jeg håper på å få gjort unna litt husarbeid denne helgen. Jeg har da fått gjort noe jevnt over uken, men jeg trenger liksom å gjøre litt ekstra i tillegg for å få det ordentlig fint. Har en kjeller jeg bør ta noen økter i også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig deilig med fri! :D Nå har jeg støvsugd hele huset (minus kjeller og bad). Badet skal vaskes nå, og så vurderer jeg og gå ut og rake plenen så den er klart til gjødsling neste gang det regner. Jeg trenger også å gå kjapt over bedene slik at de ser pene ut og er klare for sesongen. Gleder meg til å videreutvikle hagen i år!

Nå har jeg også en lost episode til nedlastning og det skal jeg kose meg med etter at badet er skinnende rent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgne er det tilbake til hverdagen igjen. Det er jo litt deilig det også da. :)

I dag har jeg fått raket over hagen, så nå gjenstår bare å samle opp rusket og gjødsle plenen neste gang det regner. Det er så deilig å jobbe i hagen igjen!

Siden jeg begynner sent i morgen må jeg prøve å få noe fornuftig ut av dagen først. En liten liste:

- Vaske en maskin med lyst tøy

- Legge på plass tørt tøy

- Ta ut av oppvaskmaskin

- Re opp sengen

- Samle sammen haugene med blader og rusk fra hagen

- Fylle på med kakaoflis i den ene blomsterbeddet.

- Rydde 20 minutter i kjelleren.

Egentlig så ser det ganske så bra ut her nå. Det går fremover. Det jeg ligger mest etter med er kjelleren (men den begynner å komme seg altså), og kontoret/gjesterommet er så bra det kan bli så lenge det ikke er pusset opp og brukes som klestørkerom. Det er i alle fall orden der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er effektiviteten selv du ;)

Men jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme hjem og komme inn i rutiner igjen. En stund siden jeg har gjort noe husarbeid, og kjenner faktisk at jeg savner det litt :fnise:

Forresten, søknadsfristen på samordna opptak går jo ut i morgen.. Skal du søke på noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Carrie! Jeg har vist ikke fått vært så mye her inne i det siste! Er alt bra med deg? Her er alt bra, koser meg i det herlige været!

Føler mer motivasjon for å skrive i trenignsdagboken og skal inn og oppdatere litt der nå.

Jeg har foresten søkt på skole, men jeg aner VIRKELIG IKKE hva jeg kommer til å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...