Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.


Midna

Anbefalte innlegg

Der var badet vasket og det ser generelt sett ganske greit ut her. Skal jeg gidde å gjøre noe mer før jobb da? Tror jeg tar meg en dusj og smører meg inn med masse bodybutter og lakker negler. Og før det kan jeg jo i alle fall brette sammen det rene tøyet. Føler meg egentlig ganske så flink. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er kjempeflink :) Jeg får sjelden gjort noe særlig på formiddagen hvis jeg skal på kveldsvakt. Blir nesten bare til at jeg står opp, spiser frokost, sjekker mail og leser aviser på nett og så gå på jobb. Virkelig imponerende at du er effektiv da også! Ha en fin dag på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så søte dere er! :klemmer:

Nå er jeg utrolig sliten og har vondt i hodet men vakta har gått bra. Nå skal jeg spise litt kveldsmat og drikke kakao med samboer før jeg legger meg. Begynner på jobb klokken sju i morgen, og det er ganske mye å gjøre. Så det er best å i alle fall være halveis uthvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marihan! Det gikk ganske mye rundt for meg da jeg skulle opp klokken seks, men det gikk overaskende greit. Fikk til og med shinet over kjøkkenet før jeg dro på jobb rett før sju. Det har blitt lite med middagslur på meg i dag da. ;) Da jeg kom hjem fra jobb spiste jeg og samboer pytt i panne før jeg skiftet og dro i stallen for å trene hest. Nå er jeg nettop tilbake og skal ta meg en dusj og skifte før jeg får unna litt klesvask. Kylling og ris med salat skal jeg lage så det er klart til kvart på ni. Så egentlig går tiden så fort at jeg ikke rekker å være trøtt en gang. :ler:

Skal få besøk dagbøkene deres senere når jeg har fått gjort unna det jeg skal. :)

Jeg elsker å ha det travelt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaskemaskin er satt på, jeg har lagt på plass rent tøy og hengt opp vått tøy. Nå må jeg gå igang med den sene middagen.

Jeg har også tatt meg tid til å sitte i sofaen med pcn og en kopp te, herlig å slappe av etter en lang dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes! Jeg skjønner ikke helt hva som går av meg. Jeg sitter i sofaen og bare gleeeder meg til å komme tilbake til hesten og treningen før jobb i morgen! Jeg tenker knapt på annet... :sjenert: På jobb i stad bare ventet jeg på å bli ferdig slik at jeg kunne dra i stallen. Det er herlig når det er sånn da!

Nå håper jeg det ordner seg med bil i morgen slik at jeg får kommet meg til hesten før jobb. *kryssefingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag begynte med en tur i stallen. Jeg red en times dresur på hesten, noe som gikk veldig bra! Elsker den kjemien jeg føler jeg har med henne! Rart å tenke på at jeg har kjent henne siden hun var liten, og ikke tenkt på at hun er så herlig før nå?? Det ble noen forsøk på bukking i dag også, men jeg fikk raskt forhindret det.

Etter stallen var det på tide med jobb, og brått så fikk jeg vondt i hodet. Smertestillende hjalp ikke, og det ble bare værre og værre jo mer jeg løftet og gjorde på jobb. Klokken sju var heldigvis møtene på jobb ferdig så da fikk jeg lov til å dra. Etter det har jeg egentlig bare lagt på sofaen og ikke følt meg noe bra i det hele tatt, men nå føler jeg meg heldigvis bedre!

I morgen jobber jeg kveld og før det får jeg prøve å gjøre litt husarbeid, og kanskje sove litt lenge. I alle fall så jeg er uthvilt. Jeg jobber også i helgen, noe jeg er dritt lei av nå... Jeg ønsker meg virkelig en jobb der jeg bare jobber dag og helst ikke noe helg. ;)

Har et nytt dilemma også... Hesten jeg har ridd de siste åra men som dro til sverige for litt under et år siden skal komme tilbake igjen nå... det er jo bra, men han er jo fremdeles til salgs og jeg vil ikke droppe den hesten jeg har begynt med nå heller. Så jeg får vel bare ri to da? Vil liksom ikke at noen andre skal begynne å ri han som kommer tilbake heller, for vi hadde det "perfekt" sammen før han dro... Kanskje jeg bare skulle kjøpt han, men 100 000 kr er litt for mye for min lommebok altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. formen er fortsatt dårlig. Sitter og vurderer om jeg skal jobbe i kveld eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MArihan! Ja nå er jeg heldigvis bra igjen. :) HAr jobbet i helgen, men nå er jeg ferdig. ;D I morgen har jeg fri, og da har jeg planer om å bruke dagen på husarbeid og i stallen. Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulvvaks på gang! :husarbeid: Etterpå er det tid for midagslaging - wok med svinekjøtt og masse grønnsaker. ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du er blitt frisk igjen :)

Jeg syntes det er flott å høre at du har begynt å ri igjen. Ikke at jeg kjenner deg eller noe, men ut ifra det jeg har lest her, virker det som at det å ri gir deg en hel masse.

Lykke til videre med vaskingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zarabi! Så gøy at du sier det, for jeg føler at det gir meg så mye at jeg ikke har ord for det en gang. Jeg har nettopp kommet hjem etter en herlig treningsøkt med hesten nå, og jeg svever nesten på en rosa sky. :P Når jeg holder på med hest så føler jeg at jeg er mye gladere og har mer energi i verdagen, og alt er liksom "som det skal være". Merkelig følelse egentlig.

Slik som ting er nå så er vel egen hest min største drøm, men det koster jo penger da... :sjenert:

Endret av Midna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemme i dag igjen. Lå våken i to times i natt med sterke hodesmerter og nakken er ømmere enn noen gang. Skal ringe og bestille legetime nå, for jeg har nesten brukt opp kvoten med egenmeldinger på dette allerede. Dritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det legetime til fredagen. Veldig dumt at de ikke hadde noe før, men men! Skal bli deilig å få noen til å se på det i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg sykemeldt frem til 23 mars med henvisning til fysioterapaut. Jaja, skal bli deilig å bli bra i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...