Gå til innhold

Mitt liv, mine drømmer.


Midna

Anbefalte innlegg

Hei Fru Luna! Ja det er akkurat det jeg mener. Uansett hva som skjer (hvis det ikke er brann eller noe selvsølgelig) så er det kundene som står forran meg som er viktigst. Helt enig med deg at det ikke lønner seg å stresse. Man kommer lenger hvis man puster dypt og tar alt med ro. Begynner man å stresse så går som regel alt på tverke.

Det er dårlig med tips over hvordan man kan gå opp i vekt ja... Men jeg skal uansett ikke drikke mer brus for å legge på meg igjen. :P

:hjerte:

Er det flere her som blir vaskegale når solen skinner slik som den gjør nå om dagen? Jeg skulle vaske kjøkkengulvet i stad og solen skinte inn på kjøkkenet. Da gikk det opp for meg hvor flekkete kjøkkenskapene var og var bare nødt til å skrubbe alle frontene. Så da ble det dårlig med gulvvasking men fikk støvsugd hele huset da! Jobben i dag gikk veldig bra og det er deilig å jobbe når alt går på skinner. Nå sitter jeg og skriver alt jeg skal ta opp på personalmøtet i morgen (og den listen begynner å bli flaut lang). Nå er det straks tid for å se en nedlaster episode av fringe. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, er uheldigvis stygt klar over hvor forferdelig kjøleskap, komfyr, vinduer!!! og egentlig alle andre skapdører ser ut...Virker som det er støv og dritt over alt. Ser ikke ut som jeg har vaska på måneder.. Tenkte å vaske litt nå. Skal gjøre det jeg orker hvertfall.....

Håper personalmøte idag går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zarabi! Ja det er så irriterendes når den solen kommer og avslører alt. Stuebordet ser for eksempel ut som om jeg ikke har tørket av det på evigheter akkurat nå. Men det stemmer jo ikke. Dumme sol! Personalmøtet gikk veldig bra, og jeg tror vi kommer til å få litt bedre stemning på jobb fremover. : )

:hjerte:

I dag er det fri og jeg har så langt ikke gjort noe. Akkurat nå står det rundstykker i ovnen som snart skal spises sammen med en kopp te. Senere i dag må jeg kjøpe bursdagsgave til pappa, og utover det har jeg fremdeles ikke lagt noen planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro og spiste kjempegod biffmiddag hos et vennepar etterfulgt av spilling og vindrikking. Koselig. :) Så har vært en veldig fin valentinesdag for min del! Hva med deg Marihan?

Nå er jeg supermett og begynner å bli litt trøtt. Så får vel komme i seng snart. I morgen er det klesvask og litt rydding samt familieselskap som står på planen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så utrolig deilig med fri! Jeg har til og med fri i morgen, og da skal jeg først til mamma og spise lunsj før jeg drar til friøsren for klipping og farging klokken 13:00. :hjerte: Jeg skal kjøre samboer på jobb i halv åtte-tiden i morgen og så skal jeg gjøre husarbeid frem til jeg drar (fdet har det nemlig vært dårlig med i helgen, det ser ikke så ille ut her da).

I dag fikk jeg Mary Kay foundationen jeg kjøpte da jeg var på MK party for en liten stund siden. Jeg var først veldig skeptisk men jeg ELSKER den foundationen. Den ser veldig fin og naturlig ut på huden i tillegg til at huden føles skikkelig myk ut når jeg har den på. Jeg tror nok jeg skal bestille noen flere produktet derfra fra internett fordi det er mye billigere.

:hjerte:

I dag har jeg prøvd å lære meg å hekle. Jeg sliter litt men jeg tenker å øve meg med å hekle lapper som jeg skal sy sammen til et lite teppe som pus kan ligge på i sofaen. Vi har to lyse pledd i sofaen som pus elsker å ligge på, noe som fører til at de ikke er så pene. Derfor skal jeg vaske dem og så får pus få sitt eget pledd. Ønsk meg lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg foresten sendt inn søknad til samordna opptak! Søkte på revisjon, øk. og adm. samt årsstudium i bedøk. Så får vi se... Jeg vet jo ikke om jeg kommer til å gjøre det, men jeg har i alle fall søkt. Og så skal jeg sjekke opp muligheten for å få fritak i noen fag jeg har hatt før samt muligheten til å ta det på deltid.

Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Vi dro og spiste kjempegod biffmiddag hos et vennepar etterfulgt av spilling og vindrikking. Koselig. :) Så har vært en veldig fin valentinesdag for min del! Hva med deg Marihan?

Nå er jeg supermett og begynner å bli litt trøtt. Så får vel komme i seng snart. I morgen er det klesvask og litt rydding samt familieselskap som står på planen. :)

Vi var bare hjemme, men spiste lasagne og hvitløsbaguetter. Koselig det :)

Nå har jeg foresten sendt inn søknad til samordna opptak! Søkte på revisjon, øk. og adm. samt årsstudium i bedøk. Så får vi se... Jeg vet jo ikke om jeg kommer til å gjøre det, men jeg har i alle fall søkt. Og så skal jeg sjekke opp muligheten for å få fritak i noen fag jeg har hatt før samt muligheten til å ta det på deltid.

Spennende!!

Oi, oi, veldig spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres koselig ut det da. :) Jeg elsker hjemmekvelder med god mat sammen med kjæresten! <3

Det er så mange bøker jeg har lyst på akkurat nå! Blir nesten litt gal...

Bøker jeg må ha:

- Den sterkeste kniven

- En kikkert av rav

- Den siste boken i eragon-triologien (selvom den første filmen var utrolig dårlig, så anbefales bøkene på det varmeste).

- Twilight Jeg nekter å se filmen før jeg har lest boken...

- HAvets katedral Den skal vistnok ligne litt på Kenn Follets bøker "Stormenes Tid", og selvom og boken bare er halvparten så god, så er det verdt det!

Listen er mye lengre, men dette er de bøkene som skal prioriteres å leses først tror jeg. Mamma og pappa har også flere nye bøker jeg har planer om å låne etterhvert. Jeg må med andre ord logge meg av KG og sette meg ned for å lese isteden. ;)

Akkurat nå leser jeg denne og den anbefales på det sterkeste. Neste bok jeg skal lese er denne

Ellers så har jeg noen krimbøker som venter på meg i bokhyllen som skal leses før jeg går til kjøp av noe nytt. En gang når jeg får et stort hus, så drømmer jeg om et eget rom som er bibliotek. :hjerte:

Endret av Midna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super start på uken! Lunsj og litt hekling hjemme hos mamma etterfulgt av to herlige timer i frisørstolen.

Nå skal jeg lage taco til middag (på en mandag ja!!), og så skal jeg virkelig prøve å gjøre en innsats med huasrbeid og klesvask. Frister mer å øve på hekling da. Tror jeg har blitt bitt av basillen. :fnise:

Itunes på pcn spiller for øyeblikket av Madrugada. Lenge siden jeg har hørt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med studiesøking! :jepp: Blir gøy å følge med og se hva det blir til...

Høres ut som du hadde koselig Valentinsdag. Jeg var ute på byen, singel som jeg er. Faktisk mange færre ute enn det pleier å være, betyr det at de fleste er i forhold?!?

;)

Ha en fin mandagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Nå laster jeg ned første episode av lost denne sesongen, og skal kose meg med den, litt earl grey løsvektste og litt mat. Gleder meg!

Jeg har funnet ut at jeg egentlig er veldig glad i ting som er litt utenfor realiteten. Elsker både lost og fringe og når det gjelder bøker og spill så er det de som har handling i "eventyrverdener" det jeg liker aller best. Det er så herlig å drømme seg bort litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan
Super start på uken! Lunsj og litt hekling hjemme hos mamma etterfulgt av to herlige timer i frisørstolen.

Nå skal jeg lage taco til middag (på en mandag ja!!), og så skal jeg virkelig prøve å gjøre en innsats med huasrbeid og klesvask. Frister mer å øve på hekling da. Tror jeg har blitt bitt av basillen. :fnise:

Itunes på pcn spiller for øyeblikket av Madrugada. Lenge siden jeg har hørt på!

Taco på en mandag, det er hverdagsluksus det ;) Det smaker nesten enda bedre når man spiser det midt i uken, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marihan! Ja det smaker egentlig best midt i uken, for da er det liksom litt "fy". ;)

I dag har jeg hatt en bra dag på jobb fra 07-15, men etter det har jeg vært lat! HAr vel nesten sittet i sofaen i hele dag. ;) Vurderer å gå en halvtimes tur nå før jeg legger meg for å få litt frisk luft. : )

De neste to dagene har jeg fri, og det skal bli deilig!! da må jeg nesten prøve å gjøre noe fornuftig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og lader ipoden og prøver å laste ned noe ny musikk, men er helt tomt for ideer. Noen som har tips?

Nå skal jeg løsrive meg fra lapotpen og gjøre noe fornuftig. Snakk om å være lat om dagen! I stad så leste jeg ut Boktyven. Kjempefin, men veldig trist også. Nå er Shantaram neste bok, men før den tid bør jeg kanskje gjøre noe som ikke innebærer å sitte på rompa? ;)

I går fikk vi gledelig brev fra banken igjen om at renta har gått ned til 4,45%. Da betaler vi bare rundt 5137 kr i måneden. Har planer om å betale ned rundt 30 000 nå snart og da kommer beløpet under 5000 kr. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også gjerne se ny blogg. Er så spennende å følge med på bloggene deres. Føler meg ikke så veldig bloggete jeg...skjønner ikke helt hva jeg skulle ha blogga om. Men spennende og morå å lese andres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du skulle lage blogg, Zarabi. Så kunne vi fått sett de nye fine møblene dine og slikt! Også lurer jeg jo på hvordan du ser ut. ;)

Nå skal jeg legge meg og lese. Jeg fullførte boktyven i stad og nå har jeg begynt å lese Shantaram av Gregory David Roberts. Forfatteren var med på "senkveld" for en stund siden og han skriver om sitt eget liv som rømling fra fengselet osv... Jeg har bare lest rundt 20 sider men den virker utrolig spennende og engasjerende å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...