Midna Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #341 Del Skrevet 20. desember 2008 Herlig lørdagskveld! Biffmåltid, rødvin, smågodt fra sverige og hjemme alene 1 på tv skaper herlig førhjulssteming sammen med min kjære. På dagen i dag har jeg fått tatt litt klesvask, støvsugd og vasket gulv i 1. etasje og støvsugd gulv, teppe og sofa i stuen, samt ryddet og skiftet duk. I morgen skal jeg fortsette med støvtørking og en innsats på soverommet samt at jeg må pakke ferdig gaver. Men det viktigste av alt i morgen er at jeg skal på julebord og at jeg skal ha på med den svarte yndlingskjolen som sitter perfekt. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 21. desember 2008 #342 Del Skrevet 21. desember 2008 Deilig med juleferie! Håper du får et koselig julebord i kjolen som sitter perfekt - ingenting er som å pynte seg i noe man vet man ser spesielt bra ut i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. desember 2008 #343 Del Skrevet 21. desember 2008 Så bra at du trives i resepsjonen. Var på hotell i helgen, og da tenkte jeg på deg mens resepsjonisten sjekkes oss inn, og tastet i vei for å svare på spørsmålene våre Håper du nyter juleferien din og at dere får en fantastisk og avslappende jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 22. desember 2008 #344 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei! En liten tur innom for å ønske deg god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Så søte dere er! :juleklem: Det var ikke helt ferie på meg siden jeg skulle jobbe i dag også, men nå er det 100 % juleferie! Det var ikke kjempegøy å jobbe morgenen etter julebordet men jeg var ikke så sliten som de fleste andre på jobb siden jeg gav meg i tolv-ett tiden. Flere var på nach til tidlig på morgenen og dro på jobb etterpå. Det var ikke mange oppegående folk på jobb i dag med andre ord. Julebordet i går ble egentlig utrolig vellykket. Jeg vant til og med et valgfritt hotellopphold for to og en rose fordi jeg ble nominert til årets medarbeider. Det var utrolig gøy å være av de fem som ble trukket ut av rundt 130 personer. Så det var et lite motivasjonsløft. ;D Nå er jeg egentlig bare trøtt og skal begynne på middag og ryddesjau. Det frister lite, men det frister mye med rent og pent hus så jeg får vel bare gjøre det. Også må jeg få pakket inn julegavene! Huff, kan ikke sitte her nå lenger... Endret 22. desember 2008 av Midna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #346 Del Skrevet 22. desember 2008 God jul til alle dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 22. desember 2008 #347 Del Skrevet 22. desember 2008 Så utrolig flott å bli satt pris på av de man jobber sammen med. Det sier mye om hvor flink du er . Jeg skal også pakke inn de siste gavene i kveld, så du er ikke alene om å være litt sen... Ønsker deg en herlig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #348 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Dagens gjøremål: - Vaske stuegulvet og få samboer til å rydde bort pcn som står på gulvet - Re opp sengen og rydde kjapt over soverommet. - Pakke inn resten av julegavene. - Kjøpe et par ting jeg mangler til julegavene. - Hente pakke på posten. - Kaste glass og metallavfall - Vaske trappen opp til andre etasje - Handle mat - Rydde gangen - Rydde over gjesterommet hvis jeg rekker. - Gjøre det fint ute forran døra - Shine over kjøkken I går fikk jeg gjort dette: - Vaske kjøkkengulv og gulvet i gangen - Tørke støv i stua og på soverom - Støvsuge og vaske soveromsgulv + rydde det fint - Shine kjøkken Ellers så var jeg på jobb i tillegg til å være sliten etter julebord, så syntes jeg gjorde mer enn nok i går. Nei nå har jeg ikke tid til å sitte her lenger, jeg har altfor mye å gjøre. Er veldig spent på om jeg rekker å få gjort alt i dag men for bare hive meg på! Endret 23. desember 2008 av Midna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #349 Del Skrevet 23. desember 2008 I kveld får jeg og samboer besøk av søster og vi skal spille god gammel nintendo, spise godteri og drikke vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #350 Del Skrevet 23. desember 2008 Stress! Nå er alle gavene pakket inn bortsett fra et par til samboer jeg må pakke inn i kveld og et par flasker med vin jeg ikke har fått kjøpt enda. Om en time skal vi ta "julebilde" sammen med søsknene til samboer og før det må jeg spise frokost og dusje. (har nemlig vært så oppsatt på å pakke inn at jeg har glemt å spise). I kveld får vi besøk av søster og skal lage lasagne og jeg har fremdeles en del som skal ryddes og vaskes før jeg blir fornyød. Merker at julestresset kommer snikende nå... Så hvorfor sitter jeg her? Hopper i dusjen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 23. desember 2008 Dagens gjøremål: - Vaske stuegulvet og få samboer til å rydde bort pcn som står på gulvet - Re opp sengen og rydde kjapt over soverommet. - Pakke inn resten av julegavene. - Kjøpe et par ting jeg mangler til julegavene. - Hente pakke på posten. - Kaste glass og metallavfall - Vaske trappen opp til andre etasje - Handle mat - Rydde gangen - Rydde over gjesterommet hvis jeg rekker. - Gjøre det fint ute forran døra - Shine over kjøkken Jeg har i alle fall nesten gjort alt. Nå står lasagnen i ovnen, en stor bolle god salat på bordet og jeg bare venter på at besøket skal komme og samboer skal komme hjem fra julegaveshopping. ;D (han var vist ikke helt ferdig med julestrømpa mi, vi skal nemlig gi julestrømper til hverandre i år). Best av alt er vel at jeg har en kald flaske rosévin i kjøleskapet og at jeg er superklar til å hive meg over nintendo wii spilling samt den "eldgamle" grå nintendoboksen med supermario 1 og 3. Det blir man aldri lei! De tingene jeg ikke har fått gjort på listen får jeg se om jeg kan gjøre litt kjappt i morgen, også har jeg tross alt fri til 5 januar så får heller gå litt mer i dybden på husarbeidet utover i ferien. Kan jo ikke bare sitte på rumpa. :gjeiper: Ha en strålende lille-julaften alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 26. desember 2008 #352 Del Skrevet 26. desember 2008 God jul på etterskudd til deg, Midna! Så koselig at du ble nominert til årets medarbeider - det sier mye, og det må du ta med deg videre En motivasjon til å fortsette med det gode arbeidet. Ønsker deg en hyggelig romjul videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #353 Del Skrevet 27. desember 2008 Hei Luna! Ksoelig at du stikker innom. GOd jul til deg også! Julen har hittil vært kjempekoselig og jeg fikk MASSE fint til jul. Fikk blandt annet en rosa ipod av samboer, som falt i stor smak. Kanskje jeg skriver en liste senere. I kveld skal jeg hjem til mamma og pappa og spise pinnekjøtt og før det skal jeg sitte på rumpa i sofaen og lese. Av fornuftige ting i dag har jeg fått støvsugd kjøkkengulvet, kastet alt glass- og metallavfall, pantet flasker, handlet litt i matbutikken og vasket og hengt opp klær. Jeg har egentlig planer om å gå litt i dybden og rydde kontor og kjeller før 5 januar. Men det får jeg begynne med til uken. Til mandagen skal jeg bestille synstest, fordi jeg tror jeg har blitt nærsynt. Eller alle andre mener det, og jeg begynner å bli enig. Jeg sliter nemlig med å kjøre i mørket, se resultater osv på fotball/håndballkamper og annet med mindre skrift på tv, og jeg blir fort sliten i øynene. Så da er det vel bare å sjekke. Jeg har ikke noe i mot å begynne med briller hvis jeg må det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #354 Del Skrevet 27. desember 2008 Samboer fikk helikopter av meg til jul, og jeg må si jeg angrer litt når han skal sitte i stua og leke og fly rundt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #355 Del Skrevet 28. desember 2008 Gjøremål i morgen: - Bestille synstest - Klesvask - Rydde litt på kontoret - Shine over kjøkkenet - Potte om to planter. - Shine over stua Ellers så skal jeg kose meg med bok og sofasitting. Kanskje ta meg en tur på shopping også... Gleder meg til å legge meg i rent sengetøy i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 28. desember 2008 #356 Del Skrevet 28. desember 2008 Samboer fikk helikopter av meg til jul, og jeg må si jeg angrer litt når han skal sitte i stua og leke og fly rundt med det. Hehe, jeg kjenner til det Gjøremål i morgen: - Bestille synstest - Klesvask - Rydde litt på kontoret - Shine over kjøkkenet - Potte om to planter. - Shine over stua Ellers så skal jeg kose meg med bok og sofasitting. Kanskje ta meg en tur på shopping også... Gleder meg til å legge meg i rent sengetøy i kveld! Rent sengetøy er helt herlig Bok og sofasitting er også noe jeg liker I julen har jeg kost meg med Steig Larsson bøkene. Har du lest de? Utrolig gode bøker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #357 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hei MArihan! Jeg har faktisk ikke lest stieg larson bøkene, men har kjøpt dem til pappa så jeg tenkte jeg skulle låne dem av han når jeg får lest ut de bøkene jeg selv har fått til jul. Det er litt "typisk" meg å lese alt mulig rart, men pleier ofte å utsette lesingen av populære krimbøker. Jeg er glad i krim når jeg begynner å lese det, men når jeg skal velge ut bøker så ender jeg som regel opp med noe annet. Når bøker får så god kritikk så får jeg så store forventinger at jeg ender opp med å bli skuffet slik som jeg ble av drageløperen og tusen strålende soler. De var bra, men ikke så storslåtte som jeg hadde ventet meg... NÅ leser jeg en 900 sider lang bok som heter Svermen som er en naturkatastrofebok av en tysk forfatter. Den er utrolig spennende! Før den ble jeg forelsket i Mengele Zoo og Himmelblomsttreet av Gert Nygårdshaug. De bøkene var rett og slett nydelige! Man får nesten lyst til å blytte ut og leve det enkle liv i jungelen når man leser dem... Må si jeg har vært lat i julen, men har kost meg med å være en del borte på besøk, og har fått masse besøk. Det har vært sene kvelder med nintendospilling, lesing, halvsoving på sofaen, filmtitting, skravling osv... Jeg har nok vært litt for lite i aktivitet og merker at jeg begynner å få behov for å være litt mer aktiv, men fy så deilig det har vært å være lat! I dag fikk imidlertid badet en vask, og jeg har begynt å rydde på kontoret og det går sånn halveis unna med klesvasken og alt annet. Så jeg er ikke helt håpløs. Problemet er at jeg er litt for streng med meg selv, men jeg må inrømme at jeg har sett -litt- for mye top model de siste dagene. Når jeg først begynner å laste ned vil det ikke ta noen ende. Nå laster jeg ned den nye serien fringe som begynner på tv første nyttårsdag (hvis jeg ikke husker feil), og skal titte den mens jeg hjelper samboer med å pakke fakturaer i forbindelse med jobben. Ha en strålende nyttårsaften i morgen, alle sammen!! Jeg skal i alle fall kose meg masse med god mat, drikke og venner. Endret 30. desember 2008 av Midna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 1. januar 2009 #358 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 1. januar 2009 #359 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år, Midna! Håper du hadde en hyggelig kveld i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nytt år, Marihan og Fru LUna! Jeg har lagd meg en liste i hodet mitt over mål og ting jeg skal bli flink på i 2009. Skal snart få skriblet det ned her... Jeg tror i alle fall at 2009 skal bli et strålendes år! I dag bestemte meg for å rive meg løs fra juleslappheten og komme meg i svømmehallen. Jeg gikk begge veier som tar en time til sammen og svømte 1000 m. Jeg er egentlig ganske fornøyd med det! Så nå skal jeg virkelig klare å fortsette med dette utover i året... En del av forsettene mine kommer til å omhandle kosthold og matlaging, og jeg håper jeg kan bli både sunnere og lære meg mer om matlaging dette året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå