Gå til innhold

Noen som har gått fra å ha "bare sex" til å bli noe mer?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja det lurer jeg på... er i ett slikt forhold nå som jeg håper skal bli noe mer. Selv om han har sagt at det ikke er eller kommer til å bli noe mer enn bare sex, så tilsier oppførselen hans noe annet...

Har vært i et slikt forhold før også, det var "bare sex" første halvåret kanskje, før det gradvis utviklet seg og vi endte opp med å være sammen i fem år. Det gikk galt til slutt, jeg vet ikke om det hadde gjort noen forskjell om forholdet hadde startet annerledes.

Vil gjerne høre andres erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg er i ett sånt forhold nå :)

Møttes for snart 2 år siden på nett og bestemte oss for å treffes siden kjemien var så bra på nett. Da vi møttes gikk vi bra overens men ingen av oss følte at det ville bli noe føleser mellom oss, så det var egentlig det.

Noen dager senere snakket vi på msn igjen, og siden begge var single osv fant vi ut at vi kunne treffes å ha sex når vi følte for det ;)

Så vi møttes for å hygge oss, som regel flere ganger i uka, selv om vi bodde 3 kvarters kjørevei unna hverandre.

Han sa flere ganger at han hadde det bra sånn som det var nå, og at det ikke kom til å bli noe mer mellom oss enn sex, og jeg sa meg enig i det.

Men jeg merket at jeg begynte å like han mer og mer, og ikke bare seksuelt. Men turte ikke si noe om det siden han var så klar på at vi ikke skulle ha noe ordentlig forhold.

Han begynte å be meg komme til han for å være der flere dager osv, var der opptill en uke om gangen før jeg dro hjem noen få dager og så var det tilbake igjen.

Til slutt vurderte jeg å avslutte hele greia siden jeg fikk mer og mer følelser for han.

Men en dag kom det fram at han også hadde fått følelser for meg og spurte om vi skulle gjøre forholdet mer seriøst :)

Så nå er vi samboere og har det kjempebra, enda ingen av oss i begynnelsen trodde vi noengang skulle ende opp i ett ordentlig forhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *nurket*

Du kan ha flaks og det kan utvikle seg.

At oppførselen hans tilsier noe mer enn bare sex? Hva vil det si... jeg hadde et elskerforhold til en mann i nærmere ett år, og vi oppførte oss som vi var sammen. Kosete, møtte hverandres venner, møtte hans barn... Han var hele veien klar på at dette ble ikke noe mer enn sex, etterhvert kom følelsene mine krypende... og vi sluttet å besøke hverandre... Vi har fortsatt sporadisk kontakt nå to år etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ble ilag med min kjære :)

Jeg ble veldig forelsket i ham, og vi holdt på i 2-3 år ca. I mellom tiden både flyttet han vekk og hadde dame, men når han kom hjem var jeg der. Etterhvert ble han og mer og mer forelsket i meg. Det ble slutt mellom ham og dama og han flyttet hjem. Tok oss 2-3 mnd så ble vi ilag og har vært det i 2 år nå :)

Vi hadde vel kun sex og gjorde ikke mye annet ilag på 1/2 år. Men etterhvert begynte vi med hytteturer og andre turer.

tenk det.. Jeg ventet i 2-3 år på ham. Eller.. jeg hadde to forhold i mellomtiden, men jeg visste det var han jeg skulle/ville ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdet mellom samboern min og meg begynte sånn. Han var forsåvidt innstilt på et seriøst forhold fra starten, men syntes også det var ok med "bare" sex (vi hadde ikke sex med andre). Tja - det var en tøff start, jeg brukte lang tid på å komme fram til at jeg ville fortsette å være sammen med ham, men vi er fortsatt sammen 5 1/2 år etter at vi møttes. Fortsatt noen usikkerheter, men det skyldes andre ting enn starten tror jeg, mest at vi ikke er så flinke til å jobbe mot samme mål (kanskje vi ikke HAR samme mål?). Uansett, så lenge den andre sier at h*n ikke er innstilt på noe mer enn sex bør man være forsiktig med å la følelsene løpe løpsk. Man kan ha det hyggelig og fint og kommunisere bra selv om man ikke har tenkt å forplikte seg, det er langt fra alle elskerforhold som er KUN sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...