Gå til innhold

Veien fra to- til tre. Baby i magen!

mother_to_be??

Anbefalte innlegg

:troest: Kjedelig å vera sjuk! Håpar du er bedre allerede. God bedring! :hug:

Formen har kommet seg :) Men er fortsatt litt snufsete!

Haha, morsomt... Jeg skrev på din dagbok HELT likt som du skrev på min. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må jeg følge med! Gratulerer som prøver, og lykke til :) Ble spent på denne 100% jobben din, hva jobber du med?

Er også syk for tiden, hjemme på fjerde dagen, men satser på og tror at i morgen blir en god dag. Er jo bare en dag igjen før helg, så én forelesning bør jeg klare før det blir helg. Håper du føler deg litt bedre i dag!

Klem fra ei verpesjuk Karense, men som nok må vente noen år på samboeren sin... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg følge med! Gratulerer som prøver, og lykke til :) Ble spent på denne 100% jobben din, hva jobber du med?

Er også syk for tiden, hjemme på fjerde dagen, men satser på og tror at i morgen blir en god dag. Er jo bare en dag igjen før helg, så én forelesning bør jeg klare før det blir helg. Håper du føler deg litt bedre i dag!

Klem fra ei verpesjuk Karense, men som nok må vente noen år på samboeren sin... :sjenert:

Jobber på kontor, arrangerer kurs og konferanser bla. :) Og høsten er alltid litt travel :S Jeg holdt meg hjemme fra jobb i dag, var veldig deilig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp!

Akkurat lest gjennom dagboka di, skal prøve å være litt mer aktiv her inne selv framover, og da er det hyggelig å følge med noen helt fra begynnelsen :)

Hvis TR kommer i dag så blir det i hvert fall kanskje litt lettere å prøve å følge med på syklusen etter hvert? Første PP etter pilleslutt er som regel bare tull uansett (for mange i hvert fall - da kroppen ikke aner hva man driver med osv)

Er selv i PP5, og har nå stabil syklus på 28-29 dager (slutta med pilla i mars). Spennende å følge med deg framover i hvert fall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Akkurat lest gjennom dagboka di, skal prøve å være litt mer aktiv her inne selv framover, og da er det hyggelig å følge med noen helt fra begynnelsen :)

Hvis TR kommer i dag så blir det i hvert fall kanskje litt lettere å prøve å følge med på syklusen etter hvert? Første PP etter pilleslutt er som regel bare tull uansett (for mange i hvert fall - da kroppen ikke aner hva man driver med osv)

Er selv i PP5, og har nå stabil syklus på 28-29 dager (slutta med pilla i mars). Spennende å følge med deg framover i hvert fall :jepp:

Så hyggelig :) Gleder meg til å følge deg også! TR kom i dag for å si det sånn, og har hatt skikkelig mensensmerter i dag :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd. :troest: Men som du seier så var det berre første prøveperiode, og det er få som blir gravide på første forsøk. Me fekk klaff først 8 månader etter at me starta prøvinga, men i vår femte ordentlige prøveperiode. Men no sit eg her med ein baby i magen min, og har berre litt over 7 veker igjen til termin! :)

Ønskjer deg masse lykke til med neste prøveperiode! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Men sett litt positivt: Det er stor sjanse for at du ikkje har fått tullesyklus etter pilleslutt. :jepp:

:hoppe: for bedre lykke i PP2.

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen! :)

Beklager at jeg har ikke har oppdatert på leeenge, men har vært på reise og uten internett. Nå er jeg back, men først venter en kosekveld med mannen :)

Skriver imorra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der ute...

VELDIG sliten etter en lang helg...!! Var på reise fra onsdag - fredag og var i utdrikningslag i helgen, så er sliten. Nå venter massasje fra mannen!!

Lovte egentlig langt innlegg i dag, det kommer imorra!

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn... Da var helgen vel forbi og jeg kan puste ut!!

Forrige uke var så SYKT travel, så rakk nesten ikke være her på KG i det hele tatt! :tristbla:

Men nå er jeg back!! Helgen har vært egentlig ganske grei. Kom hjem fra det "store utland" på fredag kveld, og lørdag bare slappet jeg av og koste med sammen med min kjære på kvelden :kose:

Søndag var jeg i utdrikningslag så var relativt sliten og når jeg sto opp og skulle på jobb idag tidlig! hehe! Men sånn er livet! :forvirret:

Idag så har jeg ikke fått gjort så mye på jobb, men sånn er det ofte på mandag, hodet henger litt etter! :gjeiper: Etter jobb har jeg booket meg på en aerobictime, så det kan jo bli spennende! Får se hva kvelden byr på, men kjenner jeg ikke gidder å sitte hjemme og ikke gjøre noen ting :)

Sånn ellers så har nå ting roet seg litt, den høsten her har vært så SYKT hektisk :S Så nå blir det deilig å nyte høsten, gode venner og min kjære mann!

Når det gjelder prøvingen, så er vi flittige :sengekos: og prøver å kose oss annahver dag! Har eggeløsning nå rundt den 3. (Er litt usikker på hvordan syklusen min er, men jeg fikk jo mensen 20. september så da er vel EL rundt 3. september stemmer ikke det??)

Så nå må vi bare stå på, men det lønner seg annahver dag sant? :S Ikke oftere og ikke mer skjeldent? Litt dumt, fordi mannen min er ikke hjemme i helgen (4. - 5. oktober) så vi får krysse fingrene for at han har gode svømmere!! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Så nå må vi bare stå på, men det lønner seg annahver dag sant? :S Ikke oftere og ikke mer skjeldent? Litt dumt, fordi mannen min er ikke hjemme i helgen (4. - 5. oktober) så vi får krysse fingrene for at han har gode svømmere!! :gravid:

Det er bare å stå i hver dag ;)

Så lenge ikke mannen din har fått påvist svake/få svømmere er det ingen grunn til å ikke prøve hver dag om man vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei der ute... Nå sitter jeg alene i leiligheten og hører regnet og vinden på utsiden. Mannen min er ikke hjemme og jeg savner han. Kunne ønske han var her å holdt rundt meg... Men sånn er det :) Han kommer hjem imorgen så det gleder meg til til.

Når det gjelder meg, så er jeg i livet hvis dere lurte. Beklager lite oppdateringer og aktivitet her i det siste, men har vært uten internett hjemme og da har det vært litt vanskelig å henge med. Men nå er jeg back, og lover å bli bedre!!

Kvelden i dag har jeg kost meg skikkelig... Alene vel og merke, men kost meg!! Har sett begge filmene av prinsesse på prøve (hehe, ja tro det eller ei :P) og man kunne så klart ønske man av og til kunne være en prinsesse! Så klart så er det mange ulemper rundt det også så jeg må si jeg er glad jeg lever et normalt liv!

Når det gjelder prøvingen så er vi flittige! :sengekos: Men som sagt er mannen min bortreist i helgen, så har ikke blitt noe denne helgen. MEN EL er rundt 7. (trur jeg...) så vi har fortsatt mulighetet denne mnd. Jeg kjenner stikkinger i magen i dag, så merker at EL nærmer seg.

Var også hos tannlegen her om dagen og hadde hull og greier... ÆRS! Så nå må jeg tilbake i november og borre... ÆRS! Også jeg som hater tannlegen!!

Nå er klokka halv tre, og jeg skal opp tidlig imorgen så bør komme meg i seng...

Middagstips til enkel og god lørdagsmiddag: Tacopizza.

- Jeg bruker bunnen fra Peppes, veldig god, enkel og rask; kun bland med vann.

- Stek 400 g kjøttdeig og bland inn tacokrydder på samme måte som man lager kjøttdeig til taco. Bland inn en boks/pose med pizzasaus, uten for mye smak (f.eks den fra peppes) og en boks mais (tilpass etter ønske). Bland godt.

- Fordel alt utover pizzabunnen

- Legg på nachosbiter over hele pizzaen

- Strø ost over (bland gjerne flere oster så får du mye bedre smak, f.eks med jarlsberg)

- Strø pizzakrydder på

- Stek, og vips har du en NYDELIG pizza!! Jeg har helt hekta på denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager dårlige oppdateringer, men etter å ha lest her så er det ikke kun meg som sliter med å oppdatere??

Men sånn en kjapp oppdatering fra meg...

Var i bryllup og for første gang noen gang hadde jeg dårlig matlyst i bryllup. Ingen av kakene fristet og jeg er skikkelig kakemenneke... Kroppen kjennes ganske anderledes ut om dagen, vondt i hode en del og føler meg litt sånn "uvell" men ikke kvalm. Hm, så enten er det forkjølelsen som fortsatt ligger litt etter, eller så er det lov å håpe på gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så spennande! :hoppe: Kryssar fingrane for at det er ein liten spire i magen din, som forårsakar kvalmen. :tommelopp: Når blir det testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er rundt 20, så vi får se hva som skjer rundt da :) Har fylt opp skapet på badet med tester :P Hehe! :) Gleder meg til å se hva som skjer :)

Håper også at det er spiren som forårsaker kvalmen! :) Har også merket at kroppen er litt anderledes når jeg er på do, bytter fra hard til bløt mage flere ganger i løpet av dagen, og har mye luft i magen! Men det kan jo være mye annet også :)

Å, så spennande! :hoppe: Kryssar fingrane for at det er ein liten spire i magen din, som forårsakar kvalmen. :tommelopp: Når blir det testing?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...