Suzy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6081 Skrevet 21. februar 2011 Jeg setter umåtelig pris på mamman min og jeg er veldig glad i datteren - og å få brukt litt tid med henne nå er virkelig viktig for meg, kjenner jeg. Særlig til bursdagen.
Scorpina Skrevet 21. februar 2011 #6082 Skrevet 21. februar 2011 Natta di hørtes umiskjennelig veldig lik min faktisk. Aner ikke når tid jeg sovna i "natt" (les:tidlig mårres) Jeg tipper sånn i 3-4 tiden. Fant ut at hvis jeg faktisk så hvor mye klokka var ville jeg bli mer stresset av å vite nøyaktig hvor lite søvn som var igjen... Har også bøtta innpå endel kaffe i dag. Tror jeg uansett kommer til å gå ned for telling i ettermiddag. Bahhh.... It's hard to be a nissemainn....
Suzy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6083 Skrevet 21. februar 2011 Natta di hørtes umiskjennelig veldig lik min faktisk. Aner ikke når tid jeg sovna i "natt" (les:tidlig mårres) Jeg tipper sånn i 3-4 tiden. Fant ut at hvis jeg faktisk så hvor mye klokka var ville jeg bli mer stresset av å vite nøyaktig hvor lite søvn som var igjen... Har også bøtta innpå endel kaffe i dag. Tror jeg uansett kommer til å gå ned for telling i ettermiddag. Bahhh.... It's hard to be a nissemainn.... Gjett om... Har holdt meg ganske bra på beina gjennom dagen, men nå begynner jeg å bli litt fjern i hodet
Scorpina Skrevet 21. februar 2011 #6084 Skrevet 21. februar 2011 (endret) Tell me about it! Bomullshode kalles det for Endret 21. februar 2011 av Scorpina
Suzy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6085 Skrevet 21. februar 2011 Tell me about it! Bomullshode kalles det for Ja det er akkurat som det er litt langt ut fra inni hodet lissom...
Suzy Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #6086 Skrevet 22. februar 2011 God morgen - mye mer uthvilt i dag, men i natt våknet jeg av mareritt. Grøss... Har av og til drømemr om en eks og kona hans - meget ubehagelige såda - og det ender alltid med at hun finner oss sammen (stort sett i helt uskyldige settinger) og alt blir helvete og vondt. Det er et opplegg som henger i gitt... Straks møte her på morran. Siste hektiske dag før hotellopphold i dag. Gleder meg til endel og gruer litt for å være vekk fra kjæresten. Merkelig så godt vant man blir altså... Fin yoga i går - mye foroverbøy, så jeg kjenenr det på baksiden av beina i dag gitt Blir ikke noe trening i dag, men regner med å ta det igjen resten av uka. Må bruke kvelden på pakking og vil bruke kvelden på å kose meg kjæresten. Mer også møte!
Roadrunner Skrevet 22. februar 2011 #6087 Skrevet 22. februar 2011 Godt å høre at det er en litt mer våken dag i dag, tross mareritt. Håper tirsdagen blir finfin!
Chica Skrevet 22. februar 2011 #6088 Skrevet 22. februar 2011 Flere som hadde trøttdag igår, her i huset startet dagen kl fem... Selvfølgelig sovnet både baby og pappa'n når jeg sto opp halv sju for å dra på jobb. Så jeg som ikke drikker kaffe fikk i meg flere i løpet av arbeidsdgen i går Syns nesten kakao virker bedre jeg da, men det er kanskje kortvarig.
Skravla Skrevet 22. februar 2011 #6089 Skrevet 22. februar 2011 Kanskje man skal fikse en kopp te??? Eller kaffe??? Eller bare fortsette med vann.... *lat*
Suzy Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #6090 Skrevet 22. februar 2011 Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få ti dagers bekledning ned i en bag...
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2011 #6091 Skrevet 22. februar 2011 Det kan bli en utfordring! Kanskje du trenger to bager? Kos deg masse med kjæresten i kveld
Sauen Shaun Skrevet 22. februar 2011 #6092 Skrevet 22. februar 2011 Trillekoffert er tingen - en stor sådan.
Suzy Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #6093 Skrevet 23. februar 2011 God morgen! Det ble en stor bag og en litt mindre en - og jeg er egentlig ganske imponert over at jeg klare å få med meg alt nedover vegen. Men når jeg skal hjem - en vakker dag - blir det taxi fra banen og opp! Fy f! Men nå skal jeg være utstyrt for å takle det meste som kan skje - skal være påkledd for det meste (og har vaskepulver om det skulle trengs) og har med meg skrubb, epilator, aniktsmaske og annet kos som jeg kan bruke litt kveldstid på fremover. Jeg kommer jo til å være striglet til fingerspissene når kjæresten kommer etter å ha hatt hotelltid for meg sjøl hver eneste kveld til å pusse på fjøra Sitter bare midlertidig på kontoret og får i meg litt kaffe (og damper av etter kraftansterngelsen med å komme hit), så skal jeg samle meg sammen og slepe meg, ytterligere litt bagasje (pc, kamera osv) med meg til bussen som skal frakte oss først en runde i Kollen og deretter til hotellet. Så braker det igrunnen løs og jeg har ikke peiling på hva resten av dagen kommer til å bringe, men jeg gleder emg til å komme på plass og komme i gang nå! Puh... nesten som å ha reisefeber dette her
Sauen Shaun Skrevet 23. februar 2011 #6094 Skrevet 23. februar 2011 Gleder meg til spennende og interne rapporter fra VM.
Suzy Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #6095 Skrevet 23. februar 2011 Gleder meg til spennende og interne rapporter fra VM. Ja det blir en litt annen "take" på Vm det gitt!
Gjest Purple Haze Skrevet 23. februar 2011 #6096 Skrevet 23. februar 2011 Jeg er kjempemisunnelig på deg som får mulighet til å være med på VM på den måten - sportsidiot som jeg er! Håper det blir en knallopplevelse for deg
Roadrunner Skrevet 23. februar 2011 #6097 Skrevet 23. februar 2011 Gleder meg til "inside" rapporter fra herligheta jeg også! Litt sportsidiot jeg også, så bittelitt misunnelig på muligheten til å oppleve VM på nært hold kjenner jeg. Kos deg masse!
Scorpina Skrevet 23. februar 2011 #6098 Skrevet 23. februar 2011 Oh yeah.... Nå er jeg så langt fra sportsidiot som det går ann å bli, men litt "inside iformation" sier jeg ikke nei takk til
Suzy Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #6099 Skrevet 23. februar 2011 Phuuu... så sliten nå altså. Endelig på plass i senga og nydusjet - det har vært en sabla lang dag. På jobb klokka sju og ferdig for dagen klokka ni i kveld, Mye morsomt og masse inntrykk etter første dagen. Mer i morra.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. februar 2011 #6100 Skrevet 24. februar 2011 Gleder meg til mer oppdateringer Spennende dager dette altså! Håper du ikke blir helt utslitt av VM. Ha en flott dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå