Scorpina Skrevet 18. februar 2011 #6062 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Det er bare så digg å våkne helt uthvilt om morgenen. Men jeg kjenner det ble litt for lite søvn natt til i dag. Jeg var våken i mårres, men litt for trøtt. En time til på øyet hadde gjort seg godt. Utrolig hvor innbydende den senga ser ut på mårran når man er tverr på øya...?! Nuvel, godt det er HELG!! Da skal jeg få sove til jeg våkner av meg selv (luksus!) Ha en strålende helg Endret 18. februar 2011 av Scorpina
Suzy Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #6063 Skrevet 19. februar 2011 God morgen! Vi er oppe - både havregrynsgrøten og jeg. Stakkars kjæresten må jobbe ekstra i dag også Det er tredje lørdag på rad Ikke rart den forkjølelsen han har slitt med ikke helt slipper taket heller, når han jobber så mye og ikke får slappet skikkelig av. Men, men... jeg skal snart skylle og preppe skrotten og komme meg ned i byen for å kultivere meg sammen med Skravla og Daria Gleder meg! Kommer hjem til kvelds og tidsnok til å få kost meg litt med og stelt litt for en sliten kjæreste, tenker jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 19. februar 2011 #6064 Skrevet 19. februar 2011 Høres ut som en fin lørdag for deg. Have fun
Suzy Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #6066 Skrevet 19. februar 2011 Whazzup?!? Ikke stort Har laget pizza til gjengen (kjæresten og dattera hans), drikker rosevin og later meg. Teater var kos og moro - frister til gjentagelse.
Suzy Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #6068 Skrevet 20. februar 2011 God søndag! Har hatt en lat og lang morgen i senga, spist litt for mye til frokost og skal snart på lunsj og kake til fadderbarnet mitt som blir to år i dag. Har kjøpt sølvskje til henne, begynte ved dåpen og har ambisjoner om å fortsette å gi henne det til hun har et fullt sett. På ett vis kjedelige gaver, men noe som blir verdifullt når hun blir voksen. Det andre fadderbarnet mitt (som ble to i januar) fikk jeg tak i paispade til på tilbud da hun ble døpt, så jeg kjøper skjeer til henne nå, så hun skal ha et helt kakesett. Jeg skulle ønske noen hadde gjort noe sånt til meg da ble var liten, for jeg har fått meg sølvtøy etterhvert og syns det er utrolig stas å ha. Får se om jeg har en penere topp skapet og få på meg litt make up kanskje...?
Sauen Shaun Skrevet 20. februar 2011 #6069 Skrevet 20. februar 2011 Sølvtøy er utrolig fine gaver. Selv om jeg stadig klager og syter over det upussete sølvtøyet mitt, så er jeg innerst inne veldig glad for at jeg har det (selv om det er litt hummer og kanari når det gjelder mønster).
Gjest Purple Haze Skrevet 20. februar 2011 #6070 Skrevet 20. februar 2011 God fornøyelse i selskap! Sølv er flotte gaver, og noe man garantert får glede av i voksen alder
Scorpina Skrevet 20. februar 2011 #6071 Skrevet 20. februar 2011 Jeg har arva sølv etter bestemoder'n. Kaffe-og middagsservice nok til et helt fotballag. Kjekt det, men mønsteret er vel ikke helt 'my cup of tea'. Nåja. Det er så sjeldent man bruker sølvtøy at de gangene jeg tar det fram er det helt greit - og veldig kjekt iom å skulle begynne å spare nå, ville vel vært nærmest litt fånyttes. Gubbeluren har også arva etter mora si så vi har vel sølvtøy nok til å dekke til hele nabolaget Jenta mi fikk endel sølv når hun ble døpt og jeg har sagt til henne at det kan være en idè å begynne å samle, men neida....hun synes sølvtøy er så kjedelig (don't i know the feeling )
Suzy Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #6072 Skrevet 20. februar 2011 Jeg begynte å samle sølvtøy midt i tenåra - godt hjulpet av mamma da - og jeg har ikke angret en dag. Jeg har tolv av det meste nå og jeg bruker det hver gang jeg har middagsgjester, til bursdager og stadig vekk på en vanlig søndag også - for jeg syns det er så koselig Jeg har Märtha og det er klassisk og flott (har kjøpt det samme til fadderjentene mine også da).
Roadrunner Skrevet 20. februar 2011 #6073 Skrevet 20. februar 2011 Slenger meg på og nyter siste rest av helga
Suzy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6074 Skrevet 21. februar 2011 *mumler* På en morgengrettenskala fra en til ti ligger jeg på omtrent søtten i dag... Sov altfor lenge i går morges og dermed var det vanskelig å sovne i går kveld OG vi ble sittende oppe altfor lenge og se på spennende krim, så jeg sovnet nok ikke før godt over midnatt. Våknet igjen klokka tre av at kjæresten hostet (denne jævla forkjølelsen tar snart livet av meg ) og da jeg hadde blitt god og våken av det, så sluttet han og begynte å snorke. Da tok jeg med meg dyna og la meg på sofaen og sovnet der. Men han står jo opp en halvtime før meg, så da ble jeg vekket halv seks og tuslet inn i senga igjen og forsøkte å få litt shuteye de siste tjeu minuttene av "natta". Alt i alt har jeg vel fått ca fem timers effektiv søvn i natt og det kjenner jeg på kroppen kan du si.... Dette kan fort bli en lang dag MEN det finnes lyspunkter - jeg skal møte mamma og datteren i dag til lunsj. De er på bytur og skal shoppe litt og passe på å besøke meg med det samme. Det blir koselig det! Siste yoga på et par uker i kveld også - nå må jeg klare meg med hotelltrim en stund. Greit å ha det litt lettere tilgjengelig en stund da... Veldig trivelig fadderbarnbursdag i går - fikk tatt et par blinkskudd også, så jeg tror jeg skal overraske mamma'n med innrammet bilde til bursdagen hennes om litt Nå må vel den være ferdig vel...?
Roadrunner Skrevet 21. februar 2011 #6075 Skrevet 21. februar 2011 Søtten på en skala fra null til ti høres skrekkelig slitsomt ut!
Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2011 #6076 Skrevet 21. februar 2011 Føyer meg inn i rekken av de trøtte i dag, men gretten er jeg ikke. Her er Sauen strålende blid. Ute er det og jeg skal snart avgårde for å tilbringe dagen på foreningskontoret (og der trives jeg godt). Trenger bare et par bøtter med kaffe før jeg drar...
Suzy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6077 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har blitt blidere - ufattelig nok så har jeg sovet så mye i helga at jeg faktisk ikke er særlig trøtt i dag på tross av fem timer på øyet. Men jeg har fått i meg noe kopper også - og det er utrolig hva det gjør med en...
Roadrunner Skrevet 21. februar 2011 #6078 Skrevet 21. februar 2011 er vel sjelden feil, spesielt ikke før lunsj en mandag! Jeg har egentlig mye å gjøre i dag, men har liksom ikke helt kommet i gang... Og nå er det jo bare 45 min til lunsj...
Suzy Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6079 Skrevet 21. februar 2011 Lunsj med mamma'n og barnet. Så koselig! Barnet skal på Skottlandstur nå snart og kommer tilbake til landet dagen før bursdagen sin - på kvelden. Så foreslo jeg at hun kan komme og være over hos oss til dagen etter og ta bussen opp igjen da. For datteren til kjæresten er ikke hos oss den uka og hun kan låne rommet - og jeg får feiret dagen hennes med henne. Selv om hun blir nitten er det jammen koselig å få tilbrakt litt tid med henne syns jeg... Skrekkelig surt i denne byen om dagen. Denne boblekåpa viser seg å være en knallinvestering altså.
Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2011 #6080 Skrevet 21. februar 2011 Hei Så koselig med lunsj med mamma og datter! Helt enig i at det er veldig godt med tid sammen med barna, selv om de er voksne Jeg ser fram til søndag, for da skal jeg til hjemlige trakter og treffe mine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå