Scorpina Skrevet 15. februar 2011 #6022 Skrevet 15. februar 2011 Hold deg unna!!! Tolkningstråd 2 Hundreogførti sider på TO uker?!??!?!? Not on your nelly sier jeg bare!! Denne tråden skal få seile sin egen sjø uten innspill fra meg!
Supramundane Skrevet 15. februar 2011 #6023 Skrevet 15. februar 2011 Den tråden har jeg ikke åpnet, og skal aldri åpne!
Roadrunner Skrevet 15. februar 2011 #6024 Skrevet 15. februar 2011 (endret) <---- adopterer!!! (den burde egentlig hatt det klingende navnet Steinar ) Endret 15. februar 2011 av Roadrunner
Scorpina Skrevet 15. februar 2011 #6025 Skrevet 15. februar 2011 (endret) <---- adopterer!!! (den burde egentlig hatt det klingende navnet Steinar ) Endret 15. februar 2011 av Scorpina
Suzy Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #6026 Skrevet 16. februar 2011 Åh ja - at jeg gidder, men den tråden er som skorpe på et sår og en bare MÅ pirke!! Men i dag skal jeg forsøke å holde meg litt mer unna - det tok av i går... God morgen damer! På plass og forholdsvis skjerpa i dag. Somlet og surret og var innmari lite effektiv på jobb i går, så i dag har jeg et slags forsett om å ta igjen det. Phh... Tror jeg må ha litt først da. OK - hentet. Svømte i går og kom hjem samtidig med kjæresten. Foreslo at jeg kunne lage middag om han handlet, og slik ble det. Dermed ble det pasta carbonara (med egg og ikke fløte - igjen) og alle hjerter gledet seg. Til og med tenåringen var begeistret Så The Pacific og gjorde vel ellers ikke en døyt annet enn å få vasket litt klær Satser på sen yoga i dag, men sliter med motivasjonen om dagen. Jeg syns det bare er en plikt å trene og det er jo ikke så gøy. Syns det er tungt å slepe med meg ting på jobben og kjedelig å ikke komme hjem før sent, men alternativet er jo heller ikke særlig tilfredsstillende Det går vel over. Så har jeg begynt å føre inn mat og trening i Mylog igjen. Liker å ha oversikt og det passer meg fint å gjøre det slik, men jeg må innrømme at jeg ikke helt vet hvor mye jeg skal ligge på i inntak. Mistenker at sånn jeg ligger nå - et snitt på 1700 kcal pr dag - er for mye. Vet ikke, men mistenker. Hvor mye over basalforbrenningen skal man egentlig ligge for å gå ned i vekt? Nei - en runde nå også får jeg jobbe
Suzy Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #6027 Skrevet 16. februar 2011 Hm... nå fant jeg en artikkel som beskrev utregning av BMR og beregning av omtrentlig forbruk i forhold til aktivitetsnivå. Jeg tok i litt lite på aktivitet og da skal jeg ligge på 2117 kcal pr dag i forbruk. Altså er jeg omtrentlig 400 i minus i snitt... Hm... Er ikek det ganske bra? Burde det være mer mon tro?
Sauen Shaun Skrevet 16. februar 2011 #6028 Skrevet 16. februar 2011 Synes det høres bra ut jeg. Men jeg er ingen ekspert på området, så det er kanskje andre som har bedre svar å komme med... Jeg har ihvertfall planer om en trimtur igjen i dag. To dager uten trening nå, så da er det på tide med en tur igjen. Best å henge i, for plutselig er Jentebølgen her... Men først :kaffekopp:
Gjest Purple Haze Skrevet 16. februar 2011 #6029 Skrevet 16. februar 2011 400 under basalforbrenning er bra, og bør sikre deg vekttap. Kan ikke skjønne noe annet. Har forresten helt glemt å nevne at jeg liker tv-reklamene deres veldig godt Håper du har en fin onsdag, Suzy
Suzy Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #6030 Skrevet 16. februar 2011 400 under basalforbrenning er bra, og bør sikre deg vekttap. Kan ikke skjønne noe annet. Jeg er jo ikke 400 under basalforbrenning - men under basdalforbrenning medregnet aktivitetsnivå. Men om det var det du mente så bra - tenkte jeg skulle forsøke å ligge på kaloriunderskudd en stund og se om det nyttet nå ettersom stoffskiftet skal være oppe og virke igjen... Har forresten helt glemt å nevne at jeg liker tv-reklamene deres veldig godt Åh takk
Suzy Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #6031 Skrevet 16. februar 2011 Jeg haaater onsdager.... Men nå er jeg straks klar til å dra på yoga. Somler jeg ganske bra og drar beina sånn passe etter meg, så skal jeg slippe å slå ihjel altfor mye trid.. tror jeg Så fort vi er i gang så blir det jo bra, men det er så jævlig kjedelig å slå ihjel flere timer på jobben for seg selv. Men så skal jeg hjem og klemme på kjæresten min
Roadrunner Skrevet 16. februar 2011 #6032 Skrevet 16. februar 2011 Håper du koser deg på yoga! Jeg strandet i heimen i dag... Tenkte jeg skulle prøve å komme meg på trening i morra i stedet, enten svømming eller spinning. Ikke bare bare å slepe seg avsted i sånne perioder der motivasjonen er på minus.. Men paradokset her er jo at du og jeg - som var totalt treningsidioter - sitter i sofaen, mens Supra (som ikke var like keen på trening) herjer rundt på treningssenteret... Må summen av treningstid være konstant? Så når Supra trener så mye, så blir vi automatisk sofagriser?
Gjest Purple Haze Skrevet 16. februar 2011 #6033 Skrevet 16. februar 2011 Jeg er dessverre en kronisk sofagris Blir bare med tanken på trening for min del, og her kan man vel knapt si at det er tanken som teller :gjeiper: Kos deg med kjæresten i kveld
Roadrunner Skrevet 16. februar 2011 #6035 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har sett filmen. *skjønner itte'no - tror jeg...*
Skravla Skrevet 16. februar 2011 #6036 Skrevet 16. februar 2011 *skjønner itte'no - tror jeg...* Musikken til reklamefilmen er fra "paraplyene i cherbourg" Jeg hadde aldri sett filmen, men nå har jeg sett den.
Suzy Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #6037 Skrevet 16. februar 2011 Musikken til reklamefilmen er fra "paraplyene i cherbourg" Jeg hadde aldri sett filmen, men nå har jeg sett den. Jepp - låta har gjort stor lykke. Fått mange henvendelser om den Den setter seg på hjernen kan du si Endelig hjemme etter yoga og sååå slapp... Jeg er jo ikke sofagris sjøl om jeg ikke har så mye motivasjon om dagen - det er jeg egentlig litt stolt av. Ski på søndag, yoga mandag, svøm i går og yoga i dag. Det er ganske bra det. Onsdagsyogaen er min store svøpe - det er så morsom time, men det blir så sabla sent og det er så slitsomt. Vanskelig med maten er det også, for det gjelder å holde seg ikke-sulten, men ikke spise masse tullemat.. også var jeg så sulten innen jeg kom hjem at jeg holdt på å gå på veggen her Men nå blir det her
Suzy Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #6039 Skrevet 16. februar 2011 holder deg med selskap... Skulle jubla om jeg hadde orka
Skravla Skrevet 16. februar 2011 #6040 Skrevet 16. februar 2011 Kos deg og slapp av. Gleder meg til lørdag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå