Gjest Purple Haze Skrevet 13. februar 2011 #6001 Skrevet 13. februar 2011 Imponert over skigåing! Skulle ønske jeg likte det, for det er flott å komme seg ut i skogen Dessverre er det noe av det verste jeg vet, og jeg klarer ikke gjøre noe med det heller. Kos deg med laks - det er deilig mat
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2011 #6002 Skrevet 13. februar 2011 Skitur høres herlig ut. Å gå på ski er jo kjempegøy, men desverre noe jeg nok aldri kommer til å prøve meg på igjen (det vil i såfall bli en gedigen bonus).
Roadrunner Skrevet 13. februar 2011 #6003 Skrevet 13. februar 2011 Grattis med positiv skitur! Så deilig! Er ingen stor skientusiast selv, men med de rette forutsetningene (passe lang (les: kort) tur, fint vær, appelsin og sjokolade i sekken, rolig tempo og godt feste) så skulle jeg nok klart meg en tur eller tre Men MANGE år siden... Nyt laksen og søndagskvelden!
Suzy Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #6004 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har egentlig også et sabla dårlig forhold til ski - faktisk gikk jeg sist gang i 2006.. og før det var det 20 år siden sist Jeg er rimelig sta og sverget på at jeg ikke ville gå noe mer etter barneskolen - og det gjorde jeg jammen ikke heller, men det er jo herlig å være ute og veldig god trening. Dessuten har jeg jo marka rett ved huset nå og veldig gode muligheter til å gå. så da har jeg tenkt jeg skal få det til igjen. Ja, ja... jeg har da prøvd litt
Suzy Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #6006 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Mårnings. På plass, men langt fra våken, kjenner jeg... phu... Venter på at kaffen skal bli klar. Tror jeg må ha halve første kanna i dag, for i dag er jeg rimelig trøtt. Skal ut til lunsj med yndlingskusina i dag. Blir nok trivelig. Ellers har jeg mange løse jobbtråder jeg bør samle, det er mye småtteri som bør bli ferdig de nærmeste dagene altså. Snart er det jo VM og full fart hele tiden. Kjæresten var bedre i går, men i dag var han ikke noe særlig tess igjen. Ikke ofte han er dårlig gitt, men nå så han stusselig ut. Håper han har vett til å komme seg hjem tidlig om han blir noe verre i det minste. Mannfolk er ikek av de beste på sånt. Vurderer å finne på noe hyggelig til ham i dag - det er jo Valentines Day også Yoga igjen i kveld - det tipper jeg kan by på noen små utfordringer, for jeg er rimelig sår i stussen etter å ha truffet bakken med den to ganger på skitur i går Ja, ja - det går vel helst bra. Nå er vel ferdig vel? Endret 14. februar 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 14. februar 2011 #6007 Skrevet 14. februar 2011 Kommer inn med litt påfyll fra venstre her jeg... Virker som om du trenger det i dag Håper mandagen blir bra, tross syk samboer og trøtt skrott. Og at du får en kjempefin lunsj med yndingskusina! Høres veldig koselig ut i alle fall
Gjest Purple Haze Skrevet 14. februar 2011 #6008 Skrevet 14. februar 2011 God morgen Håper mandagen blir bra, med lunsj og Valentines
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2011 #6009 Skrevet 14. februar 2011 God morgen. Valentines ja... Jeg skal vel feire den sammen med gamle frk.Angst og frk.Kjeftesmelle - og de to krangler som bare søsken kan...
Suzy Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #6010 Skrevet 14. februar 2011 Blir nok ikke noe særlig til Valentine her i gården - om kjæresten har så mye som tenkt på det så kommer jeg til å men jeg har kjøpt en liten søt konfekteske på Mester Grønn til ham - hjerteformet med sjokolade i Tenkte på å kjøpe kort, men vet ikke om jeg gidder det. Nå skal jeg på yoga!
Roadrunner Skrevet 14. februar 2011 #6011 Skrevet 14. februar 2011 Køen hos Mester Grønn, av mannfolk med rosebukett i hånda, var mer enn nok for å gi meg en herlig Valentines-avslutning. Gikk fnisende forbi, og angret på at jeg tok kameraet ut av veska i går Har jeg blitt gammel, bitter og singel?
Supramundane Skrevet 14. februar 2011 #6012 Skrevet 14. februar 2011 Ski da gitt! Jeg utviklet et hatforhold til ski etter å ha bli tvingt til å ha utegym med ski halve året (hurra for lang trøndelagsvinter).. Nå har jeg lovet søskenbarnet mitt at jeg skal prøve ski igjen påsken 2012.... vi får se..
Gjest Purple Haze Skrevet 15. februar 2011 #6013 Skrevet 15. februar 2011 Stikker innom med en morgen- Håper du får en fin tirsdag, Suzy
Suzy Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #6016 Skrevet 15. februar 2011 God morgen damer. Fælt så tidlig alle var oppe i dag da Jeg er sånn ca normalt tirsdagssøvnig i dag. Endte på sofaen igjen i halv firetida i natt, for kjæresten er så forkjølt at han snorker som et uvær og når jeg ført har blitt forstyrret er det ikke muli gå sovne igjen. Hadde det bare vært regelmessig, men neida det er lavt og høyt og plutselig drar han til så jeg hopper høyt Så jeg tenkte - bedre å flytte seg med en gang og sove godt de siste timene, enn å ligge her og bli sinna og enda trøttere. Køen hos Mester Grønn, av mannfolk med rosebukett i hånda, var mer enn nok for å gi meg en herlig Valentines-avslutning. Gikk fnisende forbi, og angret på at jeg tok kameraet ut av veska i går Har jeg blitt gammel, bitter og singel? Slett ikke! Du har bare god humor Hjerteformet konfekteske gjorde lykke hos oss i går, og stakkars kjæresten ble skikkelig flau og glad på en gang (for som ventet hadde ikke han noe til meg ). "Du er så snill.. Du trengte ikke det da" Så på toppen av det hele fant han meg på sofaen igjen i dag tidlig, så nå tror jeg har føler seg ekstremt skyldtynget, stakkar. Det er jo ikke hans feil at han er sjuk. Ja, ja... i dag er svømmebagen med og jeg skal avgårde selv om jeg har ekstremt lite treningslyst om dagen. Vet ikke hva det er, men er skikkelig på gidder ikke. Nå går jeg likevel, og er glad etterpå (sånn er det jo bestandig). Eneste måten å overvinne slikt på, har jeg funnet ut. Litt surf nå så...
Suzy Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #6017 Skrevet 15. februar 2011 Ski da gitt! Jeg utviklet et hatforhold til ski etter å ha bli tvingt til å ha utegym med ski halve året (hurra for lang trøndelagsvinter).. Nå har jeg lovet søskenbarnet mitt at jeg skal prøve ski igjen påsken 2012.... vi får se.. Og der har du grunnen til at jeg sverget jeg aldri skulle ha ski på beina igjen etter sjette klasse på barneskolen Du må ikke tro det er noe mindre utegym i Østerdalen... Men du har enda ti år igjen til du har vært like sta som meg
Suzy Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #6018 Skrevet 15. februar 2011 Og nå har jeg ramlet solid utpå i Tolkningstråden igjen Herregud så vanskelig det er å holde seg unna den idiottråden!!
Suzy Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #6020 Skrevet 15. februar 2011 Huh?! Hvilken tråd?! Hold deg unna!!! Tolkningstråd 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå