Suzy Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5701 Skrevet 11. januar 2011 Oii... Møe fint der inne altså! Under Knits finner du en genser som heter Julie - det er mitt superkjøp i høst... Og så synes jeg Doriane er fiiin. Men klesbudsjettet mitt utgår nok i våres Håper du får jakka i dag! *krysser fingrene* Og du? Her er mer Å jeg har siklet på mye mer der.. De hadde den som heter Suzette (også knits) og den som heter Idelle (også knits) er der på 30 prosent også, men så mye har jeg ikke råd til nå, desverre. Jeg syns de har så mye fine og klassiske klær. Veldig fine "dine" også - har sett på dem og
Gjest Purple Haze Skrevet 11. januar 2011 #5702 Skrevet 11. januar 2011 God morgen Knallfin jakke det der altså! I likehet med RR, tenker jeg at klesshopping utgår for min del en stund framover nå. Og det til tross for at jeg trenger en del nytt, men det var den lommeboka da Lottogevinst, kom til meg! Ha en fin dag
Suzy Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5703 Skrevet 11. januar 2011 Pff.. penger ja... Dette her blir julegaven fra pappa pluss en slant selv, og egentlig burde jeg ikke for det kommer jo ei helsikes strømregning osv osv osv
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2011 #5704 Skrevet 11. januar 2011 Den kåpa er jo lekker. Selv må jeg på buksejakt når jeg får penger om en uke. Både jeg og lommeboka gruer oss. Men det er ingen bønn - jeg MÅ ha nye bukser.
Suzy Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5705 Skrevet 11. januar 2011 Akk, jeg skulle også ha vært på buksejakt ja, men det får bare bli en annen gang.
Suzy Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5706 Skrevet 11. januar 2011 Nei nå pakker jeg snart sammen her altså. Ut på jakke-jakt
Suzy Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #5711 Skrevet 12. januar 2011 Blidde det ny jakke? Det blidde det Kjæresten ville være med på shopping, så vi ventet til etter middag og tenkte vi skulle dra på besøk med det samme til noen som bor samme veien. Uansett.. suste innom og der var det ei jakke igjen..phuuu... Så da ble det prøving og vurdering og tilslutt jakke. Den er så deilig og varm og jeg trenger ikke ha ulljakke under eller noe. Så kjøpte jammen kjæresten Wii-konsoll med det samme og nå ser jeg for meg at det kommer til å bli livlig i stua Jeg har aldri hatt noe forhold til spill og slikt, men dette var jammen meg moro! Vi fniste og styra en liten stund etter at vi kom hjem, før vi måtte skru av og få med oss The Pacific på NRK. Og resultatet? Like jævla trøtt i dag tidlig, for da ble jo klokka selvsagt halv tolv igjen Hopper over yoga i dag. Først og fremst mens som gjør at jeg ikke kan stå i hverken hode, eller skulderstående - og jeg er støl og trøtt. Og i dag skal jeg virkelig gjøre alvor av å komme meg i senga tidlig. Mere kaffe - NÅ!
Sauen Shaun Skrevet 12. januar 2011 #5712 Skrevet 12. januar 2011 :kaffekopp: :kaffekopp: Natterangler! Wii-konsoll har jeg også lyst på. Egentlig ikke noen fan av spill, men akkurat wii ser veldig morsomt ut.
Roadrunner Skrevet 12. januar 2011 #5713 Skrevet 12. januar 2011 Tidlig i seng i kveld? Yeah right! Tipper vi sier Wii jeg... :gjeiper: Men grattis med ny jakke!
Suzy Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #5714 Skrevet 12. januar 2011 Jeg er stygt redd det kommer til å bli endel spill i kveld ja Vi er jo helferske begge to og jeg ser liksom for meg at det blir mye lek og moro på stuegulvet fremover. Får se hvor fort det blir kjedelig, men jeg kunne tenke meg å forsøke noen av disse treningsspillene som kommer til Wii'en - i så fall er jo litt av treningsproblematikken løst for en stund
Roadrunner Skrevet 12. januar 2011 #5715 Skrevet 12. januar 2011 Ikke sant? Er det Wii som har både Slankekrigen spill og andre? Går litt i surr på Wii, PS3, XBOX etc..
Suzy Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #5716 Skrevet 12. januar 2011 Ikke sant? Er det Wii som har både Slankekrigen spill og andre? Går litt i surr på Wii, PS3, XBOX etc.. Aner ikke, må jeg innrømme. De har i allefall noe som heter Wii Fit, men foreløpig vet jeg ikke så mye mer enn det.
Roadrunner Skrevet 12. januar 2011 #5719 Skrevet 12. januar 2011 Wish I could too... Venter på et lite møte... Men håper det er fort gjort!
Suzy Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #5720 Skrevet 12. januar 2011 Wish I could too... Venter på et lite møte... Men håper det er fort gjort! Sene møter er det verste jeg vet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå