Gjest Purple Haze Skrevet 8. januar 2011 #5683 Skrevet 8. januar 2011 Å ja, det så ut som en kjempespennende jobb! Er ikke det et blad som eksisterte i "gamle dager"? Mener å huske at mamma leste det da jeg var liten. Krysser fingra for at du får den altså! God morgen, forresten Håper lørdagen blir veldig fin
Roadrunner Skrevet 8. januar 2011 #5684 Skrevet 8. januar 2011 Så spennende! Krysser fingrene og sender noen gode tanker din vei! Og håper du har en fiiiin lørdag
Suzy Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #5686 Skrevet 8. januar 2011 Å ja, det så ut som en kjempespennende jobb! Er ikke det et blad som eksisterte i "gamle dager"? Mener å huske at mamma leste det da jeg var liten. Krysser fingra for at du får den altså! God morgen, forresten Håper lørdagen blir veldig fin God morgen! Sånn som det snør her så skal det litt til før denne dagen blir fin... Fysj. Satser på å henge i sofaen og se på sport Joda bladet eksisterer alt - i Danmark. Mamma har lest det i alle år og det er et utrolig bra blad som har gode reportasjer og bra stil. Jeg har alltid likt det godt og syns det måtte være drømmejobben å skulle være med på å lage det her i landet. Men det er det sikkert mange andre som syns også, så jeg har ikke for store forhåpninger - det er virkelig en drømmejobb da, så det ville være helt dust å ikke forsøke i det minste. Nå gjelder det bare å glemme at jeg har søkt en fire ukers tid . Spennende blir det i allefall.
Suzy Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #5687 Skrevet 8. januar 2011 Forøvrig - ungen har funnet nok ei leilighet de har lyst på, og er virkelig innstilt på å flytte ut i løpet av våren så sant de får leid og det er igrunnen greit for meg. Jeg har begynt å tenke at de bare må få gjøre det de har lyst til og prøve seg på livet på egenhånd - vil de ikke bo romslig, billig og bra så skal de få slippe Jeg har begynt å prioritere innbo inne i hodet mitt også... Hva vil jeg absolutt ha og hva bør kastes, hva kan gis bort og hva kan lagres. Strengt tatt er det ikke så mye jeg syns jeg må ha om jeg skulle flytte på meg, men det er litt ting jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med... Det er sikkert merkelig å drive på slik, men for meg er det en prosess som jeg tror jeg må bruke litt tid på. Jeg må tenke gjennom dette her. Hva jeg vil og om jeg vil.. og i det hele tatt. Øff.. nei kanskje man skulle finne noe penklær til fest i kveld og finne dusjen...? Tror kanskje jeg trenger en liten runde med harven også
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2011 #5688 Skrevet 9. januar 2011 Hei! Skjønner godt at du vil bruke litt tid på å finne ut av hva du vil beholde og hva du vil kvitte deg med av innbo. Det er kjedelig å plutselig finne ut at man kunne trenge ditt eller datt, også har man kvittet seg med det. Tro meg, jeg har erfart det i løpet av det siste året God søndagskveld, daffus
Suzy Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #5689 Skrevet 9. januar 2011 Skjønner godt at du vil bruke litt tid på å finne ut av hva du vil beholde og hva du vil kvitte deg med av innbo. Det er kjedelig å plutselig finne ut at man kunne trenge ditt eller datt, også har man kvittet seg med det. Tro meg, jeg har erfart det i løpet av det siste året Ja det kan jeg tenke meg! Jeg har funnet ut at mye kommer an på hvordan vi eventuelt skal bosette oss, men jeg har noen få ting som faktisk betyr ganske mye for meg. Det blir jo litt rart å skulle både flytte på seg, bytte liv og omgivelser OG måtte kvitte seg med alle tingene sine... Hm... det er virkelig ikke så lett dette her. God søndagskveld, daffus Takk! Det tar på med 50 årslag som varer til klokka halv fem om morran Ganske på felgen nå gitt og helt på soffan
Roadrunner Skrevet 9. januar 2011 #5690 Skrevet 9. januar 2011 Halv fem??? :dåne: Og jeg som er vrak når jeg kommer i seng rundt 01-02... Skjønner godt du er på felgen! Kos deg i du, og lad batterier (eller, forsøk å komme gjennom søndagen uten å tappe batteriene ytterligere... ). ?
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2011 #5691 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har kvittet meg med alt for mye. Men det var rett og slett ikke plass til noe særlig mer her, og lagringsplass var ikke å oppdrive, så da ble det sånn. Trøster meg med at det er bare ting. Men er det noe som betyr mye for deg, må du ta vare på det! Oi, skjønner godt at du er daffus da, når du har festet til tidlig morgen! Her blir det definitivt tidlig i seng i kveld. Skal ikke begynne uka med å være vrak.
Suzy Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5692 Skrevet 10. januar 2011 Koooma... :Gjesp: :Gjesp: Åh såå trøtt.... Ble selvsagt sittendee og se på film i går kveld og la oss til å sove halv tolv omttent. Også våknet jeg klokka fire av jeg måtte på do () opp og famle seg dit i svarte mørket (ikke skru på lyset og bli mer våken enn nødvendig) fort tilbake i senga og vips våken. Ble liggende en stund og vri meg før jeg sovnet igjen og var helt ødelagt da klokka skrudde seg på klokka seks. Sukk... I kveld SKAL jeg virkeølig i seng tidlig. Dette er jo bare tøys. I dag skal jeg på yoga igjen og både gleder og gruer meg vennvittig. Det blir så klart deilig å få rørt seg og samtidig føles det veldig lenge siden jeg rørte meg... Var forresten innom en butikk og handlet gave til 50 åringen vi feiret på lørdag og der hang det ei nydelig dunkåpe som var nedsatt 30 prosent og jeg har tenkt på den siden. Den var så fin og litt over tusenlappen er ikke så ille om den er varm og fin (fant et bilde på en blogg av den) Jeg prøvde den riktignok bare kjapt på og forsøkte ikke å ha den igjen, så jeg er ikke helt sikker på den, men den var fin.. Spørs om det ikke må bli en liten ekspedisjon i morgen. Nei nå MÅ jeg ha kaffe
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2011 #5693 Skrevet 10. januar 2011 :kaffekopp: Fyller på litt til jeg. Yoga i dag og tidlig i seng i kveld, så blir det forhåpentligvis litt bedre å være deg.
Suzy Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5694 Skrevet 10. januar 2011 :kaffekopp: Fyller på litt til jeg. Yoga i dag og tidlig i seng i kveld, så blir det forhåpentligvis litt bedre å være deg. Takker *slurper* Mhm - og det er jo bare min egen dumme feil at jeg er så trøtt, så strengt tatt burde jeg ikke klage i det hele tatt. Føler meg nok litt ekstra miserabel på grunn av at jeg venter mens i dag også. Det pleier liksom å være tungen på vektskåla.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. januar 2011 #5695 Skrevet 10. januar 2011 God morgen! Håper dagen tar seg kraftig opp. Fin dunkåpe, forresten. Den burde du jammen unne deg, sånn bare fordi du fortjener det
Suzy Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #5696 Skrevet 10. januar 2011 Fin dunkåpe, forresten. Den burde du jammen unne deg, sånn bare fordi du fortjener det Jeg syns også det.. tror jeg MÅ ut for å se om den fortsatt finnes der ute... Og prøve den med glidelåsen igjen. Har jo ikke noen skikkelig dunjakke/vinterjakke, men mer en sånn høstvariant som jeg kler på meg ekstra mye under. Det blir litt slitsomt i lengden. Kanskje jeg skal ringe dem og høre om de fortsatt har igjen de to som de hadde. Kommer meg jo ikke ut i dag, men i morgen kan jeg.
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 #5697 Skrevet 11. januar 2011 God morgen! Hvordan går dunkåpejakta? *spent* Den var lekker! Ellers :kaffekopp: på en solid t-dag.... Alt bra hos Suzy? Godt å være igang med yoga igjen tenker jeg?
Suzy Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5698 Skrevet 11. januar 2011 God morgen på en t-dag. Kom meg litt tidligere i seng i går, men som kjæresten så fint sa det i dag mens vi forsøkte å komme til bevissthet og damen på radioen kvitret "Hvor vanskelig på en skala fra en til ti var det å komme seg opp av senga i dag?" - "TI!" Nytt forsøk på tidlig seng i dag, tenker jeg Tirsdag, t-dag og møtedag. Skal sitte ned med sjefen i dag og snakke litt om planene fremover og utover våren. Blir bra - kjenner at jeg trenger en sånn prat nå, så det er veldig bra at han tar tak i det. Blåser sidelengs og er skikkelig vårvær her i dag, men det skal visst bli kaldere snart og jeg ser med gru på de digre snøhaugene som ligger i gata hos oss.... Om de ikke blir tatt mens det er mildt blir de umulige å ta. Så driver jeg fortsatt og tenker på den jakka. Tenker jeg tar turen ut i dag. Fant hjemmesiden til Jean Paul og siden med jakker - og det er den som heter Laure Parka, men altså i svart... Sukke.... Nei nå må det vel være klar noe kaffe vel?
Suzy Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #5699 Skrevet 11. januar 2011 Glemte jo helt å si at jeg var helt salig i hele meg i går etter å ha vært på yoga igjen. Du verden som kroppen savner aktiviteten den er vant til! Og så glad man blir.
Roadrunner Skrevet 11. januar 2011 #5700 Skrevet 11. januar 2011 Så driver jeg fortsatt og tenker på den jakka. Tenker jeg tar turen ut i dag. Fant hjemmesiden til Jean Paul og siden med jakker - og det er den som heter Laure Parka, men altså i svart... Sukke.... Oii... Møe fint der inne altså! Under Knits finner du en genser som heter Julie - det er mitt superkjøp i høst... Og så synes jeg Doriane er fiiin. Men klesbudsjettet mitt utgår nok i våres Håper du får jakka i dag! *krysser fingrene* Og du? Her er mer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå