Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2011 #5661 Skrevet 5. januar 2011 God morgen! Håper du har mer hell med julegavebytte i dag. Greit å bytte til noe man faktisk vil ha og har brukt for! Trening ja...en svømmeøkt hadde vært veldig godt! Kanskje jeg skulle ta en tur i morgen, er ferdig tidlig på jobb. Ha en flott dag
Suzy Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5662 Skrevet 5. januar 2011 Ja, ja... Nå har jeg ringt leieboeren og satt opp leia med 500 kr. Det er lite, men det monner da litt for meg. I samme åndedrag så måtte jeg spørre - for jeg satt her og leste sladderet på FB på morran og der sto det at han skulle få seg hund og jeg har i allefall ikke blitt spurt om det er OK med hund i huset mitt. Men så var det snakk om å være forvert fra sommeren.. og da skal ikek jeg bry meg noe Nå er det bare en liten halvtime eller så før jeg har tenkt å stikke for i dag. Ok så går kanskje dagen ganske fort likevel når jeg tenker meg om Da blir det byttetokt.
Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2011 #5663 Skrevet 5. januar 2011 Du kunne sikkert satt opp leia mer, uten at leieboeren protesterte. Den leia hos deg var jo veldig billig i utgangspunktet! Håper du får byttet gavene i dag da
Gjest Purple Haze Skrevet 6. januar 2011 #5664 Skrevet 6. januar 2011 Kikker innom med en tidlig på morgenkvisten. Ha en fin torsdag!
Suzy Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5666 Skrevet 6. januar 2011 Du kunne sikkert satt opp leia mer, uten at leieboeren protesterte. Den leia hos deg var jo veldig billig i utgangspunktet! Håper du får byttet gavene i dag da Jeg kunne nok det, men jeg hadde ikke samvittighet til å sette opp mer. Nå har jeg levd på eksistensminimum såpass lenge at jeg sikkert greier noen måneder til. Og ettersom de to har det litt travelt med å komme seg ut av huset, så er det ikke sikkert jeg har husleie så mye lenger heller. Jada - jeg fikk endelig byttet, men ikke uten drama Dvs lua gikk veldig greit og i dag har jeg nytt ei varm og herlig lue i snødrevet. Skikkelig fin var den! Men bestikket ble en helt annen historie... Det lå byttelapp i eskene nemlig, men det var skrevet ut en identisk byttelapp for begge bestikkdelene - altså var det byttelapp for gaffel i gaffelen OG i kniven. Dermed måtte damen ringe butikken der det var kjøpt og de måtte lete på kasse for å finne rett verdi...osv osv osv, men tjue minutter senere sto jeg på gata og hadde bestilt to biffkniver og hadde et gavekort på 273 kroner i lomma. Hjelpe meg. Men ære være damen, som var skikkelgi serviceinnstilt og flink og virkelig jobbet for å komme til bunns i alt og for å hjelpe. Så om en ti dagers tid kan jeg hente meg nye kniver, tenker jeg Stas! Vurderte svømming i dag, men feiget ut. Det er et helsikes vær ute og jeg orker rett og slett ikke noe etter jobben. Satser heller på å gjøre litt yoga mens kjæresten er på trening i kveld. Og nå må jeg ha mer
Roadrunner Skrevet 6. januar 2011 #5667 Skrevet 6. januar 2011 Godt at du fikk byttet til slutt! Og gjør gjerne ikke så mye at det blir litt kronglete så lenge folk er positive og serviceinnstilte
Suzy Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5668 Skrevet 6. januar 2011 God morgen! T-dag i dag? Gjett a... KOMA
Suzy Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5670 Skrevet 6. januar 2011 :slår: Mer våken nå? Terrorist Joa - er mer våken nå, for nå har jeg og kollegaen min pakket noen digre greier inn i bobleplast og gråpapir og jeg har klippet, teipet og sjauet så jeg er ganske svett. Og da blir man jo nødvendigvis våken samtidig I dag må jeg huske å kjøpe mer balsam (sjempeintrissant opplysning lizzm... )
Roadrunner Skrevet 6. januar 2011 #5671 Skrevet 6. januar 2011 Terrorist Joa - er mer våken nå, for nå har jeg og kollegaen min pakket noen digre greier inn i bobleplast og gråpapir og jeg har klippet, teipet og sjauet så jeg er ganske svett. Og da blir man jo nødvendigvis våken samtidig I dag må jeg huske å kjøpe mer balsam (sjempeintrissant opplysning lizzm... ) Sjempeintrissant ja! Zååååå gla for at du deler zånt med åzz! Klemz og kozzz lizzom. Men da virket jo og mer (det i midten trenger vi ikke snakke om...)! Tiger'n er mer våken!
Suzy Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5672 Skrevet 6. januar 2011 Japps! Tiger'n er våken I dag har jeg null konsentrasjonevne igjen og merker at jeg bør ta meg kraftig sammen. Hadde så mye på tapetet før jul at det bare gikk av seg selv, men nå må jeg begynne å virke litt igjen og jobbe med et litt større felt Må bare komme i gang. Så langt i dag har jeg surfet på Finn, surfet på KG, skrevet mail, pakket pakker og jobbet innimellom med det jeg faktisk skal gjøre. Herre... Jeg er jo omtrent som en gummiball i et akvarium - hit og dit og opp og ned
Suzy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #5675 Skrevet 7. januar 2011 Mårnings. Endelig fredag må jeg si. Ikke så ille å komme seg opp i dag faktisk, men jeg kjenner på hele kroppen at det er slutten av uka gitt. Møte på formiddagen, litt småtteri på blokka i dag, men skal nok komme meg hjemover i bruktbar tid i dag. Søkte forresten på en jobb til i går, så nå har jeg tre søknader inne. Alle på jobber jeg virkelig kunne tenkt meg. Så får vi se om de kunne tenkt seg meg da. Åh.. må ha endel i dag, kjenner jeg
Roadrunner Skrevet 7. januar 2011 #5676 Skrevet 7. januar 2011 God morgen! Gjør absolutt ingenting at det er fredag i dag nei.. Jeg er KLAR!
Suzy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #5677 Skrevet 7. januar 2011 Som denne dagen har rast i veg! Det hjelper selgsagt med et bpar timers møte midt i alt, for da flyr virkelig tiden unna. Nå skal jeg forsøke å jobbelitt intensivt en times tid, så stikker jeg jammen
Roadrunner Skrevet 7. januar 2011 #5678 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har falt helt ut av arbeidslysten her... Innom Ving.no og drømmer... Og drømmene tar meg for øyeblikket til.... *trommevirvel*..... ---> Aruba!
Suzy Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #5679 Skrevet 7. januar 2011 Å herregud! Jeg har akkurat søkt på drømmejobben over alle drømmejobber Nå tror jeg at jeg må hjem. Jeg kan ikek begripe at jeg bare hamerer ned en søknad - hals over hode og sender avgårde fort som fy... Hjeeelp!
Gjest Purple Haze Skrevet 7. januar 2011 #5680 Skrevet 7. januar 2011 Så spennende med søknad på drømmejobben! Nå ble jeg veldig nysjerrig, merker jeg Krysser fingre! God helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå