Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner også til den berømte klumpen i halsen. Litt uten grunn, og man klarer definitivt ikke å sette fingeren på hva problemet er. Det føles som at det er så mange små problemer, liksom.

Men hvis du føler helgependingen er et problem så lønner det seg ikke å undertrykke det heller... Annet enn hvis det er en "hormonell situasjon", og at du egentlig ikke føler det sånn "til vanlig". :klem:

Jeg vet at det eneste som hjelper meg når jeg er sånn, det er å gråte litt. Og så blir alt plutselig litt bedre etterpå. Ta deg et godt gråte-kvarter. :ler::klem:

Håper du føler deg bedre utover dagen, kjære Suzy!

Ja, jeg føler det er et problem - jeg føler jeg mister ham, rett og slett. Jeg er usikker og redd (men det er helt sikkert farget av hormoner også). Men jeg tror ikke at det er den rette dagen å ta en alvorsprat, når vi ikke har sett hverandre på to uker og bare har ett knapt døgn sammen. Jeg har ikke lyst til å ødelegge den hyggen vi har sjans til å ha denne helga.

Og gråtekvarter hadde vært ok det - men jeg kan jo ikke grine på jobben og om jeg skulle greie å stikke meg bort så blir jeg så rødøyd at alle kommer til å se på meg hva jeg har gjort... så det er nok bare å ete det i seg og være stor jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å lese at humøret er så dårlig i dag! Jeg kjenner meg veldig igjen i hvordan du beskriver det. Jeg tror vi alle har slike dager innimellom, selv om det er en mager trøst. :kose:

Jeg er sikker på at kjæresten ikke mente noe annet med at han må dra tidlig enn nettopp at han må dra tidlig. Litt typisk menn å si sånt.

Håper dagen kommer seg for deg! Jeg setter meg ned med en :kaffekopp: og passer på at du har det bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen kommer seg for deg! Jeg setter meg ned med en :kaffekopp: og passer på at du har det bra. :)

:kose:

Takk Englefjes :)

Og ja - jeg tror du har helt rett - han mente helt sikkert akkurat det han sa. På mannevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja... da var mine 24 timer med kjæresten over.. I dag var det skrekkelig vanskelig å være voksen og fornuftig. Gråt en skvett etter at han hadde dratt også.

Jeg føler meg så ensom og trist ved alle merkedager og høytider - og nå som jeg ikke har sett ham på to uker og bare får ett døgn, på toppen av det hele... ja da rant det litt over for meg :sukk: Jeg lurer på hvordan vi skal få dette til å fungere jeg... og da mener jeg på sikt.

Har ikke lyst til å stresse ham med mine triste tanker heller, han har det ikke så lett han heller, som enda ikke har sitt eget sted å bo. Må bare være tålmodig antar jeg.

Vel, humøret er ok igjen nå.

Slengte på meg treningsklær og dro rett til skogs så fort han var ute av døra i dag og løp i en drøy time. Det var herlig og vanvittig slitsomt. Er ikke kjent der jeg løp, så jeg forsøkte å følge ei merket løype som skulle være fire kilometer, men så tror jeg at jeg bommet på merkene og antagelig ikke løp mer enn maks tre kilometer (brukte drøye 20 minutter, så det skulle stemme omtrent..) og da la jeg ut på en fem kilometersrunde. Den ble ganske drøy, for midtvegs møtte jeg et skikkelig regnskyll og ble søkkvåt - også på beina - så jeg fikk gnagsår på innsiden av foten og hadde ganske vondt den siste kilometeren - men jeg ble svett og sliten og humøret hoppet mange hakk.

Skal legge timesturen til skogen til tirsdagen igjen også. Det er herlig å løpe ute!

Vel hjemme har jeg dusjet, tatt en glansvask på håret, fått lagt på gnagsårplaster, spist en kjempemiddag og sitter og grunner på om jeg skal ta hull på en vinflaske og virkelig skjemme meg selv bort :ler:

Har planer om å se på Grand Prix og henge frem bunaden i dag også - og vaske et lass med treningsklær så de er klare til ny uke.

Også har jeg sååå lyst på is :sjenert: Men skal ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg:

Hurra for 17. mai!

Strålende sol og såre bein. Glade unger og blide folk overalt. Det er så koselig når stemningen er slik på 17. mai. Føler meg så fin i bunaden min og koser meg.

Hjemom på en liten bakepause (det var tomt for rundtykker og jeg må ha lunsj), så skal jeg til mamma og spise, før det er grilling hos ei venninne. Håper de rundstykkene er stekt snart for jeg er sulten! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

God morgen!

Og vel overstått nasjonaldag! Høres ut som om du har hatt en veldig bra feiring i går, håper dagen fortsatte like bra!

Jeg hadde en kald, men koselig dag! Sørlandet var jo en av få steder i landet som ikke fikk sol, men vi slapp heldigvis regn (kom på ettermiddagen). Men ca 11 grader og kuling er ingen varm fornøyelse! :fryser: Savnet bunad da ja...

Tar en :kaffekopp: og forsøker å få skrotten i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag!

Litt dagen derpå feeling i dag enda i allefall jeg ikke rørte en dråpe av noe sterkt i går. Har blitt sår i halsen og misteker at det har noe med at kjæresten var skikkelig forkjølt da han kom på fredag - og at jeg møtte på ei iskald regnskur når jeg var ute i skogen og løp på lørdag.. Jeg satser på at det går over med litt skikkelig trim igjen i dag *krysser fingre*

Litt trøtt og på siden i dag også. Håper det ikke er betegnende for uka, for å si det sånn.

Nei, jeg tror jeg må ha mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har også tulle-hangover. Rar i kroppen, trøtt.. Mulig det har noe å gjøre med at vi lå lenge våkne i går kveld da... :ler:

Håper rusket slipper tak i kroppen uten å sette seg ordentlig. :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Supra har vel mer :sengekos: -hangover... :skratte:

Sorry, fristelsen ble for stor! Håper du har en finfin dag, og at kjæresten har kommet seg vel avsted.

Og tusen takk for kloke ord i boka mi, Suzy!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...