Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen

God morgen!

Setter meg godt til rette med en :kaffekopp: og innser at tirsdagen er og blir en trøtt dag... Håper du får en finfin tirsdag, at formen er bra og at du ikke er nedsnødd (det er tross alt 12. mai...) :fnise:

Det er :sol: OG ingen motvind!!!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også trøtt. Slenger meg ned med en kopp te jeg, da. :ler:

:klem: Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tull med å snø ned - det snødde natt til i går bare to mil herfra! Hjelpes!

Nokså våken i dag også faktisk. Helt utrolig :overrasket:

Har vel sovet nok for halve uka i løpet av helga antar jeg, for jeg la meg ikke før elleve i går og det er egentlig litt vel sent for meg.

Grei treningsøkt i går. Sykkeltime med godt oppmøte og fin stemning først og styrketrening deretter. Deilig!

Ble stående å snakke med han som driver som personlig trener hos oss i går. Han jobber i resepsjonen også og jeg spurte om de hadde smaksnøytralt proteinpulver - det hadde vi ikke, men så ledet det selvsagt over i en debatt om hvorfor jeg skulle ha det også ble det slankeprat. Han er en veldig morsom fyr, og tok et skikkelig overblikk på meg og sa: Du har jammen gått ned temmelig mye også.

Eh, nei.. to kilo faktisk.

Han ble skikkelig overrasket og lurte på over hvor lang tid. Jeg hører meg selv svare "en måned" og tenker plutselig at det egentlig ikke er så ille heller. Det er en halv kilo i uka og det er jo det anbefalte... Så da endte jeg med å føle meg litt glad når jeg gikk hjem. Hurra :duskedame:

Kjæresten ringte fra tur i går kveld. Siste dagen deres der i dag og han erklærte at i dag fikk jeg bare ei melding :ler:

Det er igrunnen helt greit, for selv om det er umåtelig koselig å høre stemmen hans, så er det også umåtelig slitsomt at han ringer med de andre tilstede og at jeg strengt tatt snakker med dem alle tre på tur samtidig hele tiden, for kompisene må selvsagt rope inn sine innspill kontinuerlig i samtalen :roll: Gutter, sier jeg bare :fnise:

Nå blir det i allefall fint å se ham. Jeg savner ham.

I dag skal jeg løpe og jeg gleder meg. Sikter på en timesøkt i rolig tempo slik som sist uke. Blir nok inne på mølla i dag og, for været er litt ustadig om dagen og det er kaldt i lufta.

Skal hente mamma på sykehuset etter sjekk av foten. Hun skal fjerne gipsen etter operasjon i dag og er ikke kjørbar foreløpig, så da må jeg hjelpe så klart. Bare hyggelig det.

Har en lengre sak jeg må skrive meg ferdig med i dag også, så da passer det igrunnen bra.

Nå tror jeg at jeg må ha mer :kaffekopp:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Jammen du ER flink! 2 kg på en måned er jo genialt!!! :hoppe: Godt praten kom inn på emnet da, så fikk du kanskje en liten vekker :jepp: Herlig!

Var kaldt her også i morges, kun 3-4 grader da jeg syklet avsted. Det er jo nesten vinter! Men så lenge :sol: skinner og vinden har løyet, så er jeg fornøyd altså! :ler:

Ha en super tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en vekker - helt klart - og jeg snakket litt med en kollega av meg som har lav-karbet siden i august. Hun sa at hun har hatt perioder på over en måned da hun har ligget på akkurat samme vekta, så jeg må kanskje regne med at det blir lange perioder uten at noe skjer.

Jeg skal tenke positiv.

Jeg skal ikke gi opp.

Jeg skal kjenne på det som faktisk betyr noe - nemlig at jeg er frisk og glad og har det bra. For jeg er frisk og sterk. Det er jammen ikke noen selvfølge det heller.

Og et halv kilo i uka i snitt er jo bra - sjøl om det var to kilo på to uker og total stillstand etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svanungen
Jeg skal tenke positiv.

Jeg skal ikke gi opp.

Jeg skal kjenne på det som faktisk betyr noe - nemlig at jeg er frisk og glad og har det bra. For jeg er frisk og sterk. Det er jammen ikke noen selvfølge det heller.

Nemlig!! :strix:

Så hjertens enig med deg. Selv om vekta står ufordragelig stille, så har kroppen det MYE bedre! Strammere, sterkere, mer overskudd, bedre humør, bedre livskvalitet +++ Vi har det jo i grunn ganske bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på PT-mannen, og de andre her inne. To kg på en måned er kjempebra, og en veldig fin vektnedgang. Skjønner at det er litt fortvilende at det kommer i rykk og napp, men sånn er det jo ofte.

Jeg heier på deg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Litt trøtt i trynet i dag, for det var en rimelig høylydt russefest på skolen i går kveld (og vindretningen var ikke på min side), så jeg sovnet - etter litt fokus - til dunka-dunka bass. Puh... Ikke så veldig synd på meg, for jeg brukte vel antagelig tjue istedet for tre minutter på å sovne, så det ble ikke mye tapt søvn.

Løp en time i går - åtte kilometer på mølla. Det er sikkert ikke langt, men jeg er nå fornøyd likevel. Neste tirsdag skal jeg gjøre alvor av å komme meg ut i skogen, for jeg får vondt i beina av å løpe på den mølla hele tiden og det er jo bare tull å lage belastningsskader på seg selv.

I kveld blir det svømming og endelig kan venninna mi igjen, så da får jeg selskap. Blir sikkert ikke mer enn 1500 meter da, for hun er ikke fullt så ivrig som meg, men det er i tilfelle ikke så galt det heller syns jeg.

I morgen skal datteren og jeg på infomøte om utenlandsåret hennes. Jeg er veldig spent og gleder meg til å få vite litt mer om ting og få greie på hva vi må ordne før hun drar. Det er sikkert litt av hvert.

I dag kommer kjæresten hjem fra golftur også, men jeg ser ham ikke før om to dager - men da får jeg i det minste snakket skikkelig med ham i kveld - uten to fulle og blide kompiser på nakken :roll:

Savner ham nå gitt...

Får vel begynne å fungere. Kurs her i dag, så det blir endel å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Svinser innom (sent men godt) og sier hei!

To dager til du får se kjæresten, det kommer til å gå unna! :strix:

Håper kursdagen går bra, og at du får nattero til kvelden. Sånne russefester er noe støyende vas... :fnise: (gammel? Jeg? Ehhh...)

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Har sovet usannsynlig godt i natt - så godt at jeg nesten har lyst til å gå og legge meg igjen nå :ler: Nei, det rare er at selv om jeg har sovet godt og tungt, så er jeg trøtt i dag. Skulle jo ikke være mulig... :roll:

Det ble svømming i går. Deilige 1500 meter. Venninna mi er skikkelig allergisk (altså sliten og tungpustet) og orket ikke mer enn 800, så da ventet hun på meg i badstua så lenge. Ble litt kort badstue på meg, for innen jeg kom etter var hun ganske lei :ler: Men det er greit. Poenget var å røre seg.

I dag håper jeg å rekke en kjapp styrkeøkt etter jobben. Datteren og jeg skal være på et infomøte tre mil unna klokka 17, men jeg har dratt tidlig i dag så jeg kan gå herfra ca halv tre og da bør jeg rekke en tre kvarters økt og få spist litt før vi må dra. Håper jeg.

Puh...

Hva man går gjennom for å sikre at den treninga blir unnagjort altså. Jeg kjenner jeg får litt smått panikk ved tanken på å "hoppe over" ei økt. Jeg er sikker på at ingen hadde trodd jeg skulle bli en sånn :overrasket:

Endelig en skikkelig prat med kjæresten i går. Veldig godt å høre stemmen hans igjen :) Han har blitt skikkelig forkjølt på slutten av turen, men hadde hatt det supergøy, så humøret var på topp. Nå gledet han seg til å komme oppover til meg :hjerte:

Jeg gleder meg veldig :sjenert:

Trodde inntil i går at jeg skulle på kurs i dag, men slik blir det ikke. Må regne med å være på full fart i dag, fordi mange er opptatt med kursing. Ja, ja... Da går da dagen fort. Bare jeg snart våkner..

Litt mer :kaffekopp: så kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin dag, selv om det tydeligvis blir full fart hit og dit heeele dagen! Spennende med infomøte, hun er sikkert spent selv også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en fin dag, selv om det tydeligvis blir full fart hit og dit heeele dagen! Spennende med infomøte, hun er sikkert spent selv også?

Åja - hun er veldig spent og gleder seg aller mest nå, tror jeg. En periode i vår gruet hun seg litt, men nå er det glede.

Jeg gleder meg også - på hennes vegne :)

Jeg er sikker på at det blir en strålende bra opplevelse for henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen
Hva man går gjennom for å sikre at den treninga blir unnagjort altså. Jeg kjenner jeg får litt smått panikk ved tanken på å "hoppe over" ei økt. Jeg er sikker på at ingen hadde trodd jeg skulle bli en sånn :overrasket:

Som om jeg skulle sagt det selv! Hva har skjedd med oss? Her sitter jeg hjemme på sofaen, kvalm og tufs, og den første tanken er at "Søren! nå ryker treninga i dag...". :sjenert:

Håper du får en finfin torsdag, og at infomøtet er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg skulle sagt det selv! Hva har skjedd med oss? Her sitter jeg hjemme på sofaen, kvalm og tufs, og den første tanken er at "Søren! nå ryker treninga i dag...". :sjenert:

Ikke sant! Akkurat sånn tenker jeg og om jeg blir sjuk: "fader også, nå kommer jeg helt ut av opplegget mitt".

Hva har jeg blitt til??

Stakkar tufse deg... Syns så synd på deg. Kvalme er det aller jævligste som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag og straks helg!

Utrolig trøtt og utafor i dag. Har sovet godt, men er sliten i hodet etter en lang uke. Mye å gjøre i dag, og kort tid å gjøre det på, så jeg er litt innvendig stressa. I tillegg er jeg rett og slett i et skikkelig dritthumør :sukk:

Jeg vet ikke hva det er som feiler meg, men jeg er rett og slett nedfor i dag. Litt sånn på gråten følelse hele tiden og lurer på om jeg er mega-giga premenstruell, rett og slet... :klø:

Jeg gledet meg så veldig til at kjæresten skulle komme, men nå gleder jeg meg ikke i det hele tatt, for han kommer i dag og drar igjen i morgen og på telefonen i går så sier han "jeg kan ikke dra så sent på dagen lørdag altså, bare så du ikke regner med at jeg blir til kvelden" - og det ble jeg skikkelig depp av. Akkurat som om det er for min del han kommer, men bare har begrenset tid. Om det er et stress og en heft for ham så kan han bli der han er og vente til neste helg :snurt:

Jeg er depp fordi vi ikke får en eneste høytidsdag sammen og jeg er allerede drittlei denne helgependlingen. Hvordan skal dette gå... :tristbla:

Sånn er det inne i hodet mitt nå.

Det må da være noe PMS på gang...

Rakk både trening og infomøte i går. Infomøtet viste seg å handle stort sett bare om USA-opphold så det var en smule irritabelt, men det var nå greit uansett. Endel ting var det som gjaldt for alle.

Fikk gått tur med venninna mi i går også - bare en liten sving, men likevel. Det var fint å rekke det.

Nå tror jeg at jeg må ut på leting etter en :kaffekopp: før jeg går i lufta :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

:kose:

Huff, ikke bra med depping... Kjenner meg veldig igjen i den "på gråten" følelsen, den er en typis pms-plage hos meg. Våkner om morgenen, med klump i halsen, uten å vite hvorfor. Slitsomt!

Håper du får tatt en liten prat med kjæresten også, slik at han kan få høre hvordna du føler og tenker. Ikke sikkert han kan gjøre noe med planene for helgen, men han kan i alle fall vite hvordan du har det, og du kan få luftet dine tanker litt. Håper det ordner seg!!

Serverer en trøstende :kaffekopp: og håper du får en grei fredag, tross alt...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får tatt en liten prat med kjæresten også, slik at han kan få høre hvordna du føler og tenker. Ikke sikkert han kan gjøre noe med planene for helgen, men han kan i alle fall vite hvordan du har det, og du kan få luftet dine tanker litt. Håper det ordner seg!!

Serverer en trøstende :kaffekopp: og håper du får en grei fredag, tross alt...

:klem:

Vet ikke om det er noen vits i å si hvordan jeg har det til ham jeg.

Det er jo ikke noe å gjøre noe med uansett - det har vært planlagt lenge at han skal være sammen med datteren sin på 17. mai og det er selvsagt helt ok det. Det var bare hele "jeg kommer, men jeg blir ikke lenge" opplysningen, som satte meg ut. Sikkert overfølsomt fra min side og det var sikkert godt ment av ham - å ikke lage forventninger for meg som han ikke kunne fylle..

Jeg tror bare jeg føler meg utenfor - eller jeg føler at vi like godt kunne latt være å være sammen, for vi har jo ingenting vi deler. Jeg føler meg ikke som en del av livet hans, bare en han kjenner og besøker av og til.

Uff... nei jeg får komme i gang med jobben jeg - har mye å skrive ut i dag.

:sukk:

Takk Svanungen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også til den berømte klumpen i halsen. Litt uten grunn, og man klarer definitivt ikke å sette fingeren på hva problemet er. Det føles som at det er så mange små problemer, liksom.

Men hvis du føler helgependingen er et problem så lønner det seg ikke å undertrykke det heller... Annet enn hvis det er en "hormonell situasjon", og at du egentlig ikke føler det sånn "til vanlig". :klem:

Jeg vet at det eneste som hjelper meg når jeg er sånn, det er å gråte litt. Og så blir alt plutselig litt bedre etterpå. Ta deg et godt gråte-kvarter. :ler::klem:

Håper du føler deg bedre utover dagen, kjære Suzy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...