Suzy Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #10061 Del Skrevet 16. januar 2013 Fortsatt ikke noe initiativ til prat fra sjef - kan nesten virke som han utsetter gitt.... Jeg kommer til å ha gått hjem før han dukker opp mistenker jeg. Samma det. Jeg kan vente. Hjelpe barnet er jammen ikke så lett. Jeg syntes jeg var kjapp til å løse problemet og forlangte veldig lite tilbake fra henne, men etter at jeg meldte henne i går har jeg ikke hørt noe. Så jeg har forøkt å ringe "ørten" ganger i dag og da jeg endelig får tak i henne så har hun ikke ringt selger av maskina. Selv om jeg har sagt fra at vi mest sannsynlig skal ha den, så blir jeg sinna - for det var veldig lite som var opp til henne selv å ordne og istedet for å ta det skrittet - eller si at hun ikke makter det og må ha hjelp til å gjøre det - så skrur hun av telefonen og graver seg ned. Så om maskina nå er solgt s¨å er det jo kjedelig - jeg vet ikke, for jeg har ikke hørt enda, men jeg blir litt matt. Det er greit at hun er syk, men det er veldig vanskelig å håndtere at det er så interessant å gra ve seg så til de grader ned hele tiden - istedet for å være glad for at gode ting skjer. Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. januar 2013 #10062 Del Skrevet 16. januar 2013 Innom med en trøsteklem til treningsflinke Suzy, som hjelper nedgravd (huff, det ble litt feil, men du skjønner hva jeg mener... ) datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #10063 Del Skrevet 17. januar 2013 Torsdag og nesten helg (og nesten lønn). Begge deler er velkomment! Like trøtt i dag, men nå er det i allefall snart helga. Våknet klokka fire i natt av at jeg måtte på do - forsøkte å lure meg selv til å overse det, men måtte bite i gresset. Skjønner ikke hvorfor jeg sover så urolig om dagen. Pleier stort sett å sove tvert igjennom Ellers reddet bestefar dagen i går - altså faren min. Han dukket opp hos datteren og spanderte ny vaskemaskin i bursdagsgave. O g i dag skal de avgårde og hente kjøleskapet etter farmor som døde før jul, som hun også skal få. Han er virkelig en helt om dagen. Nå må jeg ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. januar 2013 #10064 Del Skrevet 17. januar 2013 God morgen! Så herlig med snill far/bestefar som ordner opp! En ting mindre for Suzy å ordne opp i. Håper bare det ordner seg med sjefen din nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. januar 2013 #10065 Del Skrevet 17. januar 2013 Åh, så snill bestefar. Lykke til med samtalen med sjefen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #10066 Del Skrevet 17. januar 2013 Blir nok ikke noen prat med sjefen i dag nei. Han er i Sverige på møte har jeg sett - jeg gidder ikke stresse med det heller. Tenker han kan ta initiativ til den praten når han er klar. Jeg er uansett forberedt. Og veldig snill bestefar. Han har hjulpet henne med å nedbetale gjeld, gitt henne nye vintersko, nå vaskemaskin og kjøleskap - og generelt stått på for henne denne vinteren. Men han ønsker veldig at hun skal komme seg opp å stå igjen og klare seg sjøl - og ha en sjans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #10067 Del Skrevet 17. januar 2013 OK - sjølskrytalert: Jeg er flink! Det er dag fire med trening denne uka - har akkurat kommet tilbake på jobben og har gjort unna en og en halv time med yoga Hurra for meg! Da skal jeg styrketrene i morra tidlig også er det to dager med hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. januar 2013 #10068 Del Skrevet 17. januar 2013 Bøyer meg i støvet! Bittelitt grønn av muligheten til å få trent i arbeidstida, men det er deg vel unt! Kanskje prøve å få en liten økt i dag jeg også? Er litt avventende her, men vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. januar 2013 #10069 Del Skrevet 17. januar 2013 For en snill bestefar! Godt å ha sånne mennesker i livet sitt som hjelper til når det butter i mot Og henger meg på skrytekoret her. Du er kjempeflink og disiplinert med trening, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2013 #10070 Del Skrevet 18. januar 2013 Fredag! Lønning! HELG! Håper du får en fin dag og helg, Suzy! Litt først kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #10071 Del Skrevet 18. januar 2013 Fredag - ferdigtrent og mør i kroppen, men skikkelig fornøyd med meg selv. I dag skal jeg møte datteren til lunsj, gå tidlig hjem og sløøøøve. Nåja - kanskje fylle vedkassa, slenge støvsugeren en runde rundt, skifte på senga og lage noe godt til kjæresten min - og selvsagt nyte et deilig glass - men ellers sløøøøøve. Lønn kommer godt med - har frisørtime over helga og noen regninger "på lager" og håper å lure med meg kjæresten til Vestby på outlet i helga, så jeg kan få meg noen nye bukser. Og var godt - klar for en til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. januar 2013 #10072 Del Skrevet 18. januar 2013 God morgen, god fredag og god lønningsdag Høres ut som du har en fin fredag og helg foran deg. Nyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. januar 2013 #10073 Del Skrevet 18. januar 2013 Høres ut som veldig bra planer for fredagen! Kos deg og nyt helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. januar 2013 #10074 Del Skrevet 18. januar 2013 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. januar 2013 #10075 Del Skrevet 19. januar 2013 God helg! Ble det noen nye bukser på deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #10076 Del Skrevet 19. januar 2013 Det ble det gitt To fine Levisbukser den ene til bare 200 kroner. Kjempefornøyd Dessuten fikk jeg meg nytt Gant-sengetøy og gleder meg sjukt til å legge meg i det i kveld. Har siklet på mønsteret lenge og vips der var det, men dessverre hadde de det bare i 220 lengde, men da kjøpte jeg putevaret i det kule mønstret og ensfarget dynetrekk som matcher. Lekkert! Det er dyrt, selv på outletpris, men utrolig god kvalitet. Har ett sånt sett fra før og det ser ut om det er ubrukt selv etter utallige vask og fem års bruk. Tror de kan vare livet ut om jeg vil. Nå er det vin, stearinlys og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #10077 Del Skrevet 19. januar 2013 Det er dette: http://shop.davidjones.com.au/djs/en/davidjones/key-west-paisley-double-bed-duvet-6535-157041--1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2013 #10078 Del Skrevet 20. januar 2013 Så kjekt at du fikk kjøpt deg nye bukser. Og det sengetøyet var knallfint. *vil ha* Håper du får en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. januar 2013 #10079 Del Skrevet 20. januar 2013 Veldig kult sengetøy! Hadde det vært meg hadde jeg benyttet anledningen og kjøpt 220-dyne, skjønner ikke at folk klarer seg uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #10080 Del Skrevet 21. januar 2013 God morgen! Fresh og styrketrenet pusekatt på plass. Pussig nok igrunnen - altså at jeg er fresh, for jeg la meg ikke til å sove før halv ett i går og var oppe igjen halv seks i dag.... Ble sittende og se på film også ble det litt etter det og vips lissom.... Litt dust å starte uka med å ha sovet altfor lite, men jeg har tydeligvis avsluttet den forrige med å sove mer enn nok, så da går det vel. I dag skal jeg til frisøren og det blir nok bra. Skal prøve ny frisør faktisk og det er spennende. Det kan sikkert bli bra, for den forrige har aldri fått til den ene siden av håret mitt. Hun føner det glatt og tørrklipper det, men jeg har fall som gjør at det blir en rar bit på den ene siden. Vel, vel... Sengetøyet var fantastisk å sove i også forøvrig. Luksus! Jeg syns forresten 200 dyne holder lenge og jeg gidder i allefall ikke handle meg nye dyner for da får jeg ikke brukt det gamle sengetøyet. Hadde antagelig fått panikk under der om jeg ikke kunne stikke ut og lufte div kroppsdeler i løpet av natta uansett Åhoi... litt mer kanskje og muligens litt påfyll av mat også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå