Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var det jeg tenkte etter den litt kryptiske meldingen i går - gratulerer så masse! :strix: Gleder meg til å høre om hva slags jobb det er, men høres jo bra ut med bedre lønn og vilkår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ mye med ny jobb!

Bedre lønn og bedre vilkår er jo aldri feil :nigo:

Spent jeg også, gleder meg til å høre mer på senere tidspunkt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg er kjempefornøyd og ganske oppspilt. Gleder meg til dette her - og ja mer lønn og bedre vilkår, mulighet til å lære noe nytt OG et bra arbeidsmiljø - det er virkelig drømmescenariet. Jeg lover å fortelle når jeg kan altså, men foreløpig er det helt hysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God søndag formiddag!

Da var bagen pakket og jeg tror jeg er temmelig greit utstyrt for en båttur til Køben med Mamma, tante og onkel. Hyggelig å bli bedt med og veldig hyggelig å skulle bort en tur. Har aldri vært i København på sånn julehandeltur, så det gleder jeg meg til. Dessuten tror jeg det kommer til å være supertrivelig å skravle med dem alle :)

Helga har vært fin. Har kost masse med kjæresten og fyrt som en gal. Det er uvant kaldt gitt og det merkes. Fikk kjøpt tetningslist til verandadøra i går og det hjalp veldig på stuetemperaturen. Merker uansett at vi har mye mer plass enn før. Det skal litt mer til for å holde det varmt i et digert hus enn ei lita leilighet gitt.

Nå tror jeg at jeg skal finn meg litt lunsjmat så jeg ikke er vill av sult når vi skal ut på tur. De kommer innom her og henter meg heldigvis, og jeg tror jeg satser på å få skyss hjem igjen på tirsdag morgen også. Så får jeg heller komme litt senere på jobb. Skal ut igjen på kvelden på lutefisk med jobben tirsdag, så jeg orker ikke dra på alt mulig av tax free-varer og bagasje da.

Fortsatt god søndag til alle :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb. Regner med at det dukker opp hvor når du kan fortelle.

Før du slutter så kan du være så snill å fikse varmen på bussen fra øst? Holdt på å fryse r... av meg innover i dag. Brrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag!

Jeg har fått handla og jeg har i tillegg blitt frastjålet lommeboka, men bortsett fra det var det en kjempefin tur til Køben. Utrolig irriterende med lommeboka. Det var kanskje 26 kroner i mynt der og ellers ikke noe av verdi for noen andre enn meg, så slik sett var det jo ikke noen krise, men skikkelig irriterende med alle kort vekk osv :roll:

Så nå har jeg anmeldt det til dansk politi, alle kort fikk jeg sperret i går og nå driver jeg og ringer for å bestille nytt kort og for å finne ut hvordan jeg får igjen førerkort og får en midlertidig kjøretillatelse.. Slitsomt og upraktisk altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh! Så utrolig trasig!

Pengene er sjelden noe problem, men det er alle disse praktiske utfordringene rundt sperring av kort, nye kort, førerkort etc som blir noe skikkelig herk.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånt er kjedelig. Har vært der selv, og det er virkelig noe herk. Og jeg må innrømme at jeg har blitt helt nevrotisk i forhold til lommeboka etter at den ble stjålet for sju år siden. Jeg går helst med den godt stappet i ei lomme helt inntil kroppen - "må" liksom hele tiden vite hvor den er. Jeg vil absolutt ikke være nødt til å gå gjennom den mølla med kort og sånt en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ser for meg jeg kommer til å være helt håpløs på lommebokholding fremover... har vært ganske så påpasselig inntil nå og det blir nok verre... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

God morgen :kaffekopp:

Så kjedelig å bli frastjålet lommeboka, da :( Det er så mye styr med kort og sånn etterpå. Men nå kan du jo ønske deg ny lommebok til jul ;)

God onsdag, Suzy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, eller strengt tatt formiddag faktisk.

I dag bevilget jeg meg et par timer med ekstra søvn og det var skikkelig godt. Lå til halv åtte og har puslet og tatt det helt med ro hjemme.

Det har kommet godt med for det har blitt en hektisk formiddag med ørten telefoner og mye ståk her. Litt moro at det skjer noe også da.

Fortsatt litt pissed på den lommeboka.... men det nytter jo ikke det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rolig start på en onsdag er sjelden feil. Her har det vært full fart fra første stund, mye som må gjøres... Men føler jeg har hodet over vannet, så satser på at det skal gå greit og at jeg kommer herfra til vanlig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...